Weer op de motor door de Meije?

Ach....
Reed net over de Lekdijk, keurig <60 en in zijn 5.

Ik zag 'm al staan, de vogelaar.....
En ja hoor, handen over zijn oren en eenmaal dichterbij naar zijn hoofd wijzen.
Sad fucker...

Dan was deze toch vriendelijker....
20231228_163941.jpg
 
Amersfoort wil verkeersaso's aanpakken, maar beschikt niet over de middelen

zo te lezen worden ze in de provincie Utrecht nu ook ´wakker´ B|
gelukkig nog geen nefom-actige praktijken hierbij, maar het is imo wel oppassen dat hier de vooroordelen niet gaan prevaleren over de feiten...
Weet je, ik ben als Harley rijder zeker ook niet vies van een stevig motorgeluid. Maar ik krijg echt kromme tenen van die gasten die het er om doen en express zitten te revven en 'm in het rood jagen in stadsgedeelten met veel publiek.
Geen enkel probleem mee als ze dat soort verveelio's er tussenuit pikken voor een dikke prent :N
 
Weet je, ik ben als Harley rijder zeker ook niet vies van een stevig motorgeluid. Maar ik krijg echt kromme tenen van die gasten die het er om doen en express zitten te revven en 'm in het rood jagen in stadsgedeelten met veel publiek.
Geen enkel probleem mee als ze dat soort verveelio's er tussenuit pikken voor een dikke prent :N

En ongetwijfeld zullen die 'verveelio's' weer naar jou wijzen wanneer ze door Oom Agent aan de kant worden gezet...
Als we nu allemaal iets aan overdadig geluid (=lawaai) doen, dan hebben dijkbewoners en NEFOM-leden geen koren meer..
 
En ongetwijfeld zullen die 'verveelio's' weer naar jou wijzen wanneer ze door Oom Agent aan de kant worden gezet...
Als we nu allemaal iets aan overdadig geluid (=lawaai) doen, dan hebben dijkbewoners en NEFOM-leden geen koren meer..
Dat doe ik ook door daar waar ik dicht op de mensen en/of huizen rij mijn gas enkel lichtjes te doseren. Dan maakt hij geen overmatig geluid.
Maar sommigen gaan onder die omstandigheden juist extra aan het gas draaien.
Dát is wat ik bedoel.

En nee, ik ben verder ook niet heilig maar om op zo´n manier met elkaar rekening te houden vind ikzelf vanzelfsprekend...
 
Nope, ze heten alledrie "Meije". Maar bij de naam van een straat en een rivier is het wel gebruikelijk het lidwoord "de" er voor te zetten/
Zo hebben we het ook over "De Rijn" en "De Coolsingel" :-)
Dat schreef ik toch, DE Meije, als in "door de Meije".
 
Terug
Bovenaan Onderaan