Weer op de motor door de Meije?

Maar ehh... Op het gevaar af nu weer ernstig on-topic te geraken: de weekend-motor-verbodsborden rond de Meije hangen er nog wel. Gelukkig voor de periode 1 april tm 1 oktober zodat ik mij niet heel erg in overtreding waan, maar blijkbaar heeft de gemeente nog hoop gevestigd op een hoger beroep voor 1 april 2024 met een andere uitkomst (of wellicht ligt de prioriteit niet direct bij het uitvoeren van het gedane vonnis omdat het bord tot 1 april toch niet al te veel betekenis heeft, wie zal het zeggen) 🤫 .
 
Ah dat weggetje door de Meije, daar heb ik talloze keren gereden. Best leuk 's middags door de weeks buiten seizoen. Dan kom je vrijwel geen (recreatie)verkeer tegen. En ook geen verbod.
 
de weekend-motor-verbodsborden rond de Meije hangen er nog wel.
blijkbaar heeft de gemeente nog hoop gevestigd op een hoger beroep voor 1 april 2024 met een andere uitkomst (of wellicht ligt de prioriteit niet direct bij het uitvoeren van het gedane vonnis omdat het bord tot 1 april toch niet al te veel betekenis heeft, wie zal het zeggen) 🤫 .
misschien dat men via die weg motorrijders die niet op de hoogte zijn alsnog probeert op andere gedachten te brengen?? (ook al is door rijden gewoon toegestaan) :X

het doet me wel een beetje denken aan die andere afsluiting bij de lekdijk, waarbij het onderbord (van wanneer het verbodsbord gold) steeds gejat werd door iemand uit de buurt, om het een permanent motorverbod te laten lijken. B|
 
Laatst bewerkt:
misschien dat men via die weg motorrijders die niet op de hoogte zijn alsnog probeert op andere gedachten te brengen?? (ook al is door rijden gewoon toegestaan) :X

het doet me wel een beetje denken aan die andere afsluiting bij de lekdijk, waarbij het onderbord (van wanneer het verbodsbord gold) steeds gejat werd door iemand uit de buurt, om het een permanent motorverbod te laten lijken. B|
Nou, nee... de datums staan er hier nog gewoon op. Ik heb eerder het idee dat er weinig kwaad opzet is hier, maar dat iemand gewoon te lui was om ze weg te halen ;)
 
Dat horen ze toch niet, doof geworden van de motoren.
geven ze ons nu ook al de schuld van gehoorschade door hun klaag-decibels?
eigenlijk geen verassing: ook het geluid van te luide blikkers word door hen aan ons toegeschreven.
mijn inziens zouden ze beter eens onderzoek doen naar het lawaai uit hun kelen.
wat zou het mooi zijn als men voor dijkbewoners een keel limiet van hooguit 5Decibel in zou stellen :+
 
Ik reed langs de Vlist.O-)
Ik reed langs de Oude Rijn, de Meije, de Kromme Mijdrecht, de Waver, de Winkel, de Angstel, de Vecht, de Haarrijnse plassen, de Hollandse Ijssel, de Lek,. de Vlist, nogmaals Hollandse Ijssel, (op gepaste afstand) de Wiericke en de Oude Rijn.... En ik kwam je niet eens tegen ;)
 
Ik reed langs de Oude Rijn, de Meije, de Kromme Mijdrecht, de Waver, de Winkel, de Angstel, de Vecht, de Haarrijnse plassen, de Hollandse Ijssel, de Lek,. de Vlist, nogmaals Hollandse Ijssel, (op gepaste afstand) de Wiericke en de Oude Rijn.... En ik kwam je niet eens tegen ;)
Verkeerde timing?
 
Ik wel.. Drie uur op het Oud Ijzer zitten op een paar van de dijkjes is sowiezo nooit vervelend en een stuk leuker dan de hele dag lang opzitten en pootjes geven aan de familie "omdat het kerst is" ;)
Ben met de motor gisteren op stap geweest en kon vandaag weinig anders doen, dochter met aanhang was over, dan om 06:00 uur hier al op en verder bouwen aan de robot vd kleinzoons, later kwam mijn zoon met de kleindochter ook langs en al met al het huis vol...... _O- Kortom, zoete inval.......;)

Nu weer rust in de keet.....en inmiddels donker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan