Welkom Marloes! Succes nog met de scriptie!
In lijn met Henk, komen wij ook elk Heimbach weekend wel met een andere motor aanzetten. Alleen doen Karin en ik dat om-en-om. Wij zijn aangehaakt vanaf Andreasberg 2015, met zijn tweeën op de toen nog Thunderbolt Grey 2010 R1200RT. Versie 2016 werd gereden door Karin op een R1200ST (die toen prachtig kleurde bij mijn inmiddels blauw gespoten RT) en ik solo op de RT, Versie 2017 verscheen ik met een Lupin blauwe R1200RS, Karin was toen thuis gebleven, Versie 2018 verscheen Karin op de wit-zwart-rode R1200RS en kwam ik met de blauwe R1200RT, Versie 2019 komen we zoals hierboven afgebeeld. Vermits Karin vrij kan krijgen want zij verhuist van baan en dan is het verhuizen van vrije dagen nog wel een dingetje....
Anno nu is de R1200RT nog altijd in de vloot bij de Van den Bergjes (is trouwens ook een best wel geinig gebiedje bij ons om de hoek, zie bord boven), nadat de R1200RT al eens echt op internet te koop heeft gestaan (voor nog geen halve dag trouwens) en bijna te koop heeft gestaan. Karin rijdt nu zo'n 13 jaar motor en ik sukkel daar een klein lustrum achterstand sinds 2011 achteraan. Maar ondanks onze relatief korte ervaring hebben we wel een behoorlijke trits motorfietsen in de resp garages gehad. Daarvan zijn het langst in de vloot gebleven een Honda CM450 (6 jaar) en nu dus de R1200RT (4 en half jaar). Die laatste heeft de meeste kilometers verstouwd, zo'n dikke 50k km. Dat is een aanscherping van het record dat ik had gereden op de motor die ik voor de R1200RT had, de R1150RS die kwam met 70k km en ging met zo'n 114k km.
Andreasberg 2015
Heimbach 2016
Heimbach 2017 (let u ook even op de staat van de ondergrond: lekker achter Chris Detox gereden die met zijn Africa Twin wel verplicht is nu en dan het asfalt te verlaten).
Klaar Voor De Start Heimbach 2018...(let op hoe mooi schoon de RT is. Zo schoon is ze niet vaak...)