17 Mei t/m 19 Mei 2019: Toerrit Heimbach (Eifel)

Zal a.s .weekend (waarschijnlijk Zondag) even alles bijwerken en de mail voor aanbetaling de deur uit doen.
Dit voor iedereen, op de enkeling na die niet kon wachten en al aanbetaald heeft.... _O-_O-_O-
Mag Paul In het huisje met de Honda Crossrunner i.p.v. de Yamaha Tracer
 
Laatst bewerkt:
De motor voor het Heimbach weekend is gearriveerd. Wacht nog op de beugels voor de cilinder bescherming. Als die erop zitten haal ik de 1250GS op en kan het grote genieten beginnen:]:]. Pre-meet (april), GS toertocht (mei) en het Eifel weekend....*O**O*
 

Bijlagen

  • IMG_1403.jpg
    IMG_1403.jpg
    217,9 KB · Weergaven: 13
  • IMG_1404.jpg
    IMG_1404.jpg
    169,6 KB · Weergaven: 15
  • IMG_1408.jpg
    IMG_1408.jpg
    170,6 KB · Weergaven: 13
Dankjewel Rob. Idd Anakees Adv. Nieuwe band dus proberen en het smoelt wel goed. Denk ik.

Ben benieuwd naar je ervaring, je hebt tenslotte nu een tijd Tourance Next gereden, dus ben benieuwd.

Had er zelf de laatste keer Pirelli Scorpion Trail 2 om laten leggen, daar moest ik wel ff tijdje aan wennen.
Eerste reactie: nooit meer, maar na een paar duizend kilometer is het wel gewend, en is het zeker een alternatief voor de Next.
Maar overgang was niet geheel een automatisme.
 
Wanneer er voor de heenreis naar Heimbach een stop in Roetgen in de route staat hoop ik dat de Konditorei er nog staat na de windhoos/tornado van gister.
 
Wanneer er voor de heenreis naar Heimbach een stop in Roetgen in de route staat hoop ik dat de Konditorei er nog staat na de windhoos/tornado van gister.


Daar zat ik ook al aan te denken, voor die tijd maar eens even kijken of ons koffie/broodjes verkoper nog overeind staat....
 
Breaking news.....

Route voor 6 april stuur ik as Zondag uit. Is iets later dan gepland door allerlei onvoorziene zaken, niet in de laatste plaats een Boxerdame met een gebroken vleugel na een Allroad ritje... |(|(|(

Voor de nieuwsgierigen wat er zoal nog meer heeft tegen gezeten....

Oordoppen kapot: Alipne en het filter komt halverwege naar buiten.
Moet een nieuwe pletterpet komen: ik dacht ga ff zo'n nieuwe C4 Pro halen, ding zit voor geen meter. De afdichting bij de kin kan eruit, dus vrijdag op die manier proefrijden. Nieuwe doppen: zaterdag ochtend ff mijn oren laten vol kitten voor nieuwe doppies en daarna route voorrijden...

image006.png
 
Ik heb ook die alpine doppen..
Echter in de praktijk gebruik ik bijna altijd die weggooi doppen van schuim....
Dichten beter af en laten toch genoeg omgevings geluid door....
6 april....duimen voor lekker lenteweer...
Beterschap voor Bdame....👍😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan