17 Mei t/m 19 Mei 2019: Toerrit Heimbach (Eifel)

Dat is jammer Jan, ik begreep dat Rob de rit op verzoek andersom wil gaan rijden...heeft te maken met de windrichting en de baan in gebruik....
 
Zat nog wel een klein probleempje in: toch nog een weg afgesloten.

Is gespot door Henk op de trapfiets.... :}:}:}

Dus nieuwe versie verstuurd.....
 
Als het enigszins gaat lukken ben ik zaterdagmorgen ook op de startplek. Ik moet alleen rond 15.00 uur weer in Emst zijn, dus na de lunch moet ik weer oostwaarts.
 
Ook ik ga het niet redden want m'n zoon krijgt nu even voorrang met de verhuizing zaterdag en daar is mijn aanwezigheid gewenst.
Voor het smaldeel dat mij nog niet kent, geduld en ik zie jullie in mei. ;)
 
Nog 2 weken en dat is het al zover.
Routes zijn klaar en onder review, plan is ze morgen rond te sturen.
Kan iedereen ze volgens weekend erop prutsen...
 
Was vandaag niet echt lekker in de Eifel.
Eifel20190504.jpg
 
Dank u! Mooi uitgebreide mail, goed verhaal over hoe routes in de navi kast te laden. Bidden voor mooi weer want liefst kom ik met RooS.
 
Jan: zijn jij en Marian van plan donderdag beetje binnendoor richting Brakkeberg te gaan? Zo ja: is het gezellig als Karin en ik aanhaken? Culemborg ligt op de route voor ons.
 
Ja dat is gezellig, we hebben donderdag met Paul en Francis om 10:00 uur afgesproken bij het tankstation langs de A2 bij Beesd.
Francis stuurt je de route, gaan we lekker binnendoor sturen ergens lekker lunchen en vervolgens naar de Brakkeberg.
 
Wij zitten nu aan de noordgrens van Portugal. ...de negende dag van de toer. Alle soorten weer gehad, sneeuw boven de 1400 meter, maar ook:
20190505_134627.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan