19 jaar en toch groot rijbewijs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elcamino

MF'er
25 aug 2010
66
0
Utrecht
Beste mensen,

Ik heb 3 dagen geleden mijn motorrijbewijs behaalt. En ik ben 19 jaar.

Nou reed ik gisteren op mijn motor (8KW) en werd aangehouden door een motoragent, die kwam met de volgende opmerking "groot rijbewijs en dan rijd je dit" Dus ik kijken op mijn rijbewijs en idd. Ik heb gewoon groot rijbewijs, hoe kan dat.

?????
 
Kijk eens naar de datum die erachter staat ;)

Zwaar rijbewijs wordt er gewoon bijgedrukt, alleen gaat die pas over 2 jaar in. Zie de datum. Is hetzelfde + 2 jaar.
 
Laatst bewerkt:
En anders heb je ongelooflijk veel mazzel :+

edit: Scan de achterkant es ff in dan, ben nou wel benieuwd :+
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen,

Ik heb 3 dagen geleden mijn motorrijbewijs behaalt. En ik ben 19 jaar.

Nou reed ik gisteren op mijn motor (8KW) en werd aangehouden door een motoragent, die kwam met de volgende opmerking "groot rijbewijs en dan rijd je dit" Dus ik kijken op mijn rijbewijs en idd. Ik heb gewoon groot rijbewijs, hoe kan dat.

?????
En waarom hield ie je aan? voor het rijden op de snelweg met een brommer?

Enne... scan de achterkant eens in? :Y
 
28705d1249474228-my-new-straight-razor-stand-44789.-thread-completely-useless-without-images-1-.jpg
 
Kijk eens naar de datum die erachter staat ;)

Zwaar rijbewijs wordt er gewoon bijgedrukt, alleen gaat die pas over 2 jaar in. Zie de datum. Is hetzelfde + 2 jaar.

OOOO, inderdaad. Nu ik goed kijk zie ik het inderdaad.

En ja, eerste keer dat ik erop reed werd ik meteen aangehouden. En hij vroeg alleen naar het rijbewijs en niet naar het overige papierwerk. En ja, je hebt gelijk wie rijd er nou op een 125cc. Ik ga daarom op kort termijn voor een aprilia Pegaso 650
 
Laatst bewerkt:
Groot rbw kun je toch gewoon halen op je 18e?

Zwaar rbw A daarentegen O-)
 
foutje van bromsnor? Ja.
Om dan meteen te zeggen dat hij meteen niet meer mag werken slaat nergens op :')


Ik vind wel dat ie gelijk heeft dat een agent toch wel netjes mag kunnen lezen, anders haalt die smurf dalijk nog kentekens door elkaar en krijg je opeens rare boetes op je mat.
 
Het is in het systeem uitgesloten dat iemand van 19 een groot rijbewijs krijgt. :)
Dus als de baliemedewerk(st)er een fout maakt, wordt dat vanzelf gecorrigeerd...
 
Het is in het systeem uitgesloten dat iemand van 19 een groot rijbewijs krijgt. :)
Dus als de baliemedewerk(st)er een fout maakt, wordt dat vanzelf gecorrigeerd...


Ja wel jammer anders had ik nu ook zwaar, want die miep die er bij mij achter zat zei ook zo heel mooi, "heb je 2 rijbewijzen gehaald?"

Vroeg daarna ook of ik ook een eigen auto ging kopen :')
 
Ik vind wel dat ie gelijk heeft dat een agent toch wel netjes mag kunnen lezen, anders haalt die smurf dalijk nog kentekens door elkaar en krijg je opeens rare boetes op je mat.

Jeetje.. zouden het dan toch net echte mensen zijn... :? Die soms 's een foutje maken ??



Wel een stomme in dit geval, dat dan wel weer :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan