Als looks ook belangrijk zijn, zou ik zeker gaan voor de GSX-R. Vind de Fzr er niet echt geweldig uitzien, er mist gewoon iets. De prestaties zullen wel niet van het zelfde niveau zijn als de fietsen van vandaag, maar neem aan dat je er nog aardig op vooruit komt.
Op Woensdag 21 november 2001 11:35 schreef JK het volgende:Beetje zonde van het geld, van voor 11.000 / 12.000 heb je ook een 2e hands fazer (geen fzr ) uit 1998.
Moeilijke keus altijd he.. motoren kiezen...
Ik heb er toevallig net nog een vriend op laten rijden terwijl ik achterop zat en die gozer kwam er met een enorme lach weer vanaf. Toen ik hem weer meenam dacht ik even een traan in zijn oog te zien
Dan moet hij de volgende keer zijn vizier maar goed dicht doen, want dit is gewoon door de wind en de kou gekomen!
Hehe, ik ben een 160 KG fietsje gewend, dat stuurt erg licht, net als een R6, in vergelijking daarmee stuurt een FZR gewoon wat zwaarder, hoe je het ook wend of keert. Maar als je niet anders weet, dan zal het wel erg normaal zijn.Wat Rev zegt over zwaar in de bochten is dus echt klets, het is een heerlijk gooi en smijtfietsje
Replica, je hebt helemaal gelijk
De ouwe GSXR ziet er helemaal niet uit, en die FZR was inderdaad het \'oude\' model. de FZR-R ziet er een stuk mooier uit. Toch denk ik dat ik eerst voor het oude model ga, een 2e hands FzR-R kost nog steeds rond de 10-12, en daarvoor kan ik zoals iemand anders al aangaf een Thundercat kopen.
Maargoed, eerst maar eens rijden op zo\'n FZR600 als ik m\'n grote rijbewijs heb (of eerder). Misschien vind ik het rijgedrag toch nix... (vast wel hoor)
Wie weet komen we elkaar in het voorjaar wel ergens MF gerelateerd tegen, dan mag je hem wel voor een rondjemeenemen...
Jazekers, die RR versie is echt leuk, vooral dit model, wat ik toch weer wat mooier vindt met die vierkante koplamp.Hey ReV, check deze FZR400RR, die ziet er ook heel strak uit...
Jazekers, die RR versie is echt leuk, vooral dit model, wat ik toch weer wat mooier vindt met die vierkante koplamp.
Maar deze zijn ook weer een stuk duurder helaas.
ik vind hem nog mooi ook. Wat kost zo\'n kreng eigenlijk?Ja dit is ook een FZR-R, niet een gewone, dus eigenlijk een beetje gemeen van me
Ach, het gaat om wat ie kan, niet hoe de motor eruit ziet toch?
voor 11.000 kun je ook een \'96 Tundercatkopen.
vriend van mij heeft vorig jaar voor 12.000 een Tcat gekocht.
Valt me op die die gixxer toen al een erg modern uiterlijk had.. of de huidige een erg ouwbollig natuurlijk
Eneeuhhm.. voor diegene die zeggen dat het gaat om wat ie kan en niet om hoe ie eruit ziet: idioten! Tuurlijk is\'t belangrijk hoe ie eruit ziet.
ik vind hem nog mooi ook. Wat kost zo\'n kreng eigenlijk?
Op zaterdag 24 november 2001 09:00 schreef JK het volgende:
Waarom rijd jij eigenlijk in een VW Golf2 ? Dat zijn ook lelijke bakken. Had wel verwacht dat jij op z\'n minst een Pontiac Firebird Transam of een Corvette zou hebben !
Uiterlijk van een motor is wel belangrijk, maar ik vind de prestaties net iets belangrijker.
Hier wil ik eigelijk iets op zeggen, maar laat ik dat maar niet doen.....Op zaterdag 24 november 2001 19:41 schreef poohbeer het volgende:
Natuurlijk ben je niks met een knappe motor die verder echt verrot rijdt.
Thundercat en de FZR-R is heel erg klein