1st ER-6 Motorforum Meet - Toertocht

Ben je er wel/ook bij, wanneer we verzamelen Breukelen?

  • Ja, dat is voor mij beter/ok !

    Stemmen: 3 75,0%
  • Nee, dan kom ik niet [meer] !

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4

DerHansel

Die hard MF'er
26 okt 2008
334
18
Ergens aan de Maasdijk
er-6.jpg

Voor alle ER-6n/f rijders-topicvolgers in de Benelux,
meldt je in dit topic aan; bij > 15 deelnemers gaat er op 15 mei een
eerste ER-6 Meet - Toertocht gehouden worden.

Wat gaan we doen?

- Verzamelen 10-10:30 bij De Roskam, Achterveld >> Kaart

- Bakkie doen, Brommers kieken en 11.00 Start Toertocht

- Halverwege tocht rond 12:30 lunchen

- Einde Toertocht rond 15:00 terug bij Roskam

Wie gaan er mee?

- DerHansel
- BrouwerER6N
- Wep [alias Pieter Spuijbroek]
- shag
- Lady-M
- Devil Tartaros
- WalterB [ovb]

- nog min. 4 te gaan

Wat verder nog belangrijk?

  • Deze activiteit wordt georganiseerd voor ER-6 rijders en volgers van het ER-6 topic.
  • Kosten voor deelname aan deze dag [koffie/lunch etc] zijn voor eigen rekening.
  • We gaan er een gezellige dag van maken, geen posers/racers uitje dus.
  • Iedereen komt op eigen gelegenheid en is dus zelf aansprakelijk voor bv. het in acht nemen van de verkeersregels.
  • Motor-Forum.nl of ik zijn geen van beide verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag.
  • Deelname aan de toertocht is geheel voor eigen risico.
  • Stuur aub DerHansel een berichtje, wanneer in bezit bent van GPS en ervaring als voorrijder/hekkensluiter.
 
Laatst bewerkt:
Heee geweldig !! Nou mag het er inderdaad een keer van komen. Ik meld mij bij deze aan ! maar ook bij meer als 10 personen mag het van mij al doorgaan :Y
 
aha kijk dit is meteen een stuk duidelijker :$
Kan ik ook bij de lijst gezet worden als (ovb) gezien het aantal dagen wat er nog tussen zit.
 
Present maar ovb even kijken of ik tegen die tijd nog mee kan.

Eindelijk word het eens georganiseerd na al die tijd.
 
ik meld me aan, eindelijk moet het er toch eens een keer van gaan komen de er-6 meeting...gr. ShaG
 
ik neem aan alleen voor er-6 rijders, dus mijn parner met een yamaha is niet welkom, toch?
 
op de poll gestemd :Y Ook in breukelen zal ik erbij zijn, al is het wel een stukje verder.

Duiven - Achterveld = 53 km
Duiven - Breukelen = 90 km
 
Yes! Vandaag is mijn Zumo weer op mijn motor geinstalleerd *O* Ik had hem ook op mijn vorige motor, maar op de ER6 was het er tot nu toe nooit van gekomen. Gisteren een bevestigingsding gekocht en vandaag heeft manlief de houder erop vastgemaakt en een draad naar de accu getrokken. Voor mij is het belangrijk dat ik dit apparaat heb, anders was ik niet naar de meeting gekomen. Tja, een echte vrouw he, dus geen enkele vorm van richtingsgevoel. Bij deze meld ik me dus aan :] Het maakt me niet zoveel uit waar we afspreken; het is allebei een eind uit de buurt.
 
Nog 3 weken tot de Meet; aan iedereen die zich ovb heeft opgegeven, graag komende week bericht of je er bij bent.

Ennuh met min. 10 ER-6'ers, ga ik graag eind volgende week de boel definitief plannen.
Mooi tochtje over de veluwe, want de poll heeft mij er niet van overtuigd dat we moeten verkassen.
 
Bijna een week verder en nog niks gereageerd -O- @ Soep, WalterB en Devil: Reageer even a.u.b. ;) Zou erg jammer zijn als de meeting weer niks word.
 
Ik zou graag mee willen maar beloof (nog) even niks.
Ik heb op het moment geen achterrem en heb ook niet de tijd om het te fixen. -O-

Ik laat het nog even weten. ;)
 
Ja maar merk wel dat mijn remweg toch echt veel langer is geworden ook.
Ik gebruik m eigenlijk nooit maar als ik op een dijkje rijd bv heb ik m wel wat meer nodig.
En bij een noodstop.
 
Ik denk bij nader inzien dat ik wel mee ga.

Zolang het weer een beetje mee zit ben ik van de partij.
 
Sorry voor de late reply. 15 mei lukt me helaas niet... Zou graag willen, maar door omstandigheden... ben ik verhinderd....
 
Terug
Bovenaan Onderaan