1st ER-6 Motorforum Meet - Toertocht

Ben je er wel/ook bij, wanneer we verzamelen Breukelen?

  • Ja, dat is voor mij beter/ok !

    Stemmen: 3 75,0%
  • Nee, dan kom ik niet [meer] !

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4
Zonnetje schijnt aan deze kant van het land ook *O* Rij hier rond 9 uur weg, ff tanken en pinnen en dan richting Achterveld :] See you there !
 
Zooo, en weer thuis. Was een zeer geslaagd meeting als je het mij vraagt :} Iedereen bedankt voor de gezellige dag en rit :] Ben benieuwd naar de foto's

DerHansel bedankt voor het voorrijder ! Doe maar een berichtje als je weer eens richting Duiven komt ;)

Hier de foto's die ik gemaakt heb. 2 maarliefst :P
Met z'n allen in Achterveld

ocsy9.jpg


En alle ER6-jes

20r4gsk.jpg
 
Ja, ik ben ook weer thuis! Vandaag ff 450 km's op mijn teller erbij gezet :] In het begin zat Rubs nog achter me, maar ik denk dat hij richting Utrecht is gegaan, want ik zag hem op een gegeven moment niet meer :?
Het was in elk geval een leuke rit en zeker voor herhaling vatbaar. Misschien dat de jongens van het Versys topic wel meewillen, dan kan Ron tenminste ook mee ;)
 
Natuurlijk ook al weer thuis ; ff ketting ingevet en beetje gepoetst.

Iedereen bedankt voor aanwezigheid, was geslaagde dag en zoals iedereen wel vindt;

Moeten we vaker doen !
 
Poetsen? wasda?

Maar idd was gezellig om een ritje in mijn "achtertuin" te doen :D

En voordat de vragen komen ja ik ben al bezig met de foto's.
 
Natuurlijk ook al weer thuis ; ff ketting ingevet en beetje gepoetst.

Iedereen bedankt voor aanwezigheid, was geslaagde dag en zoals iedereen wel vindt;

Moeten we vaker doen !
Graag kan ik ook mee zullen we vast een dag plannen wil ook mee rijden.
 
Zooo, en weer thuis. Was een zeer geslaagd meeting als je het mij vraagt :} Iedereen bedankt voor de gezellige dag en rit :] Ben benieuwd naar de foto's

DerHansel bedankt voor het voorrijder ! Doe maar een berichtje als je weer eens richting Duiven komt ;)

Hier de foto's die ik gemaakt heb. 2 maarliefst :P
Met z'n allen in Achterveld

[afbeelding]

En alle ER6-jes

[afbeelding]

@lady-m
Haha linda je had het er nog over dat je altijd raar op de foto staat, het is je weer gelukt ;) :P
Ben inderdaad richting utrecht geschoten, anders was het ver om. Wou nog wel zwaaien maar je was er al vandoor.


Was inderdaad een leuke dag, leuk stukje gestuurd :)
Gauw nog een keer.

@theniker

en foto's? ;) :+
 
Het valt best mee met raar op de foto staan :P

_MG_4268.jpg


En volgens mij moet ik een keer beter opletten hoe de kleuren van jullie brommers er in het echt uitzien :X
De rest van de foto's staan hier: Nvriezekolk.nl links bovenaan gallary klikken en dan onder MF_rit.

Vooral bij de kleur van de fiets van Web zou ik geen idee hebben of die zo goed is. Mocht die niet goed zijn dan schreeuw maar dan pas ik hem wel even aan.

en rubs snel genoeg? :P
 
Laatst bewerkt:
Lol lijkt nu net of mijn motor als een verstotene erbij staat achteraf ;)

@niker

er moet nog www. voor de website.
 
Laatst bewerkt:
Rubs, welke foto's zijn te donker? allemaal?

Oh en trouwens mocht iemand de behoefte hebben aan de full size foto's die kan ik wel ergens online gooien als het nodig is.

En het kan kloppen dat je er als verstotene bij staat, iets met het zwarte schaap om maar eens bijdehand te doen over dat de kleur iets te donker is :P
 
Laatst bewerkt:
Rubs, welke foto's zijn te donker? allemaal?

Oh en trouwens mocht iemand de behoefte hebben aan de full size foto's die kan ik wel ergens online gooien als het nodig is.

En het kan kloppen dat je er als verstotene bij staat, iets met het zwarte schaap om maar eens bijdehand te doen over dat de kleur iets te donker is :P

Haha nee is goed met jou ;) :P een zwart geel schaapje dan ;)

Maar op de foto is het meer oranje terwijl in het echt net iets geler is.. Maar ik vind ze zo ook al mooi hoor :)
 
Misschien beetje een rare vraag, maar als je tijd en zin hebt zou je dan misschien mijn zij kapje aan de voorkant (onder het kuip werk) zwart kunnen photoshoppen? Zit er over te denken deze zwart te maken vandaar :)
 
Zie je prive berichten :P

Maar in het kader van meetings, misschien eens kijken of er animo is om een keer een "foto" meet te doen in kleine kring zodat ik een beetje crea bea kan doen met mijn camera.
 
Zie je prive berichten :P

Maar in het kader van meetings, misschien eens kijken of er animo is om een keer een "foto" meet te doen in kleine kring zodat ik een beetje crea bea kan doen met mijn camera.


Hee Niker, mooie foto's man! :} Echt super, zulke mooie had ik nog niet van mijn motor.

Ik bedoelde tijdens de rit eigenlijk om foto's te maken met wat van die mooie natuur als achtergrond. Die blauwe muur was ook schitterend, maar ik heb toch ook heel wat andere achtergrondjes gezien die ook wel mooi waren geweest.

Maarreh....bedankt voor de mooie foto's. Vooral die met wazige achtergrond en haarscherpe voorgrond vind ik erg mooi.
 
Zo mooi zijn die foto's nou ook weer niet, dit was even recht toe recht aan :P

Maar idd er zijn zeker een paar mooie locaties hier in de omgeving. Of bv een foto genomen vanaf onder aan de dijk en dan iemand hangend in de bocht. Maar dat wordt wat lastig aangezien je dan bij wijze van spreken 25 keer langs mag rijden voordat ik tevreden ben over de foto. Dat dan met 6 verschillende motoren. Ik zeg we hebben een middag vullend programma :P

Maar mocht je een keer in de buurt zijn, schreeuw maar dan moeten er wel "fatsoenlijke" foto's te maken zijn met groen op de achtergrond :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan