1st ER-6 Motorforum Meet - Toertocht

Ben je er wel/ook bij, wanneer we verzamelen Breukelen?

  • Ja, dat is voor mij beter/ok !

    Stemmen: 3 75,0%
  • Nee, dan kom ik niet [meer] !

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4
Hee Ja ik wou ook gaan, alleen als het één beetje goed weer is. Moet nog wel één stukje rijden heen en zou halverwege de dag weer terug gaan want eind van de middag nog werken. Ziet er niet naar uit helaas..
 
Hee Ja ik wou ook gaan, alleen als het één beetje goed weer is. Moet nog wel één stukje rijden heen en zou halverwege de dag weer terug gaan want eind van de middag nog werken. Ziet er niet naar uit helaas..

Je gaat ook, wat het gaat alleen door als er droog weer voorspeld wordt :P , en als je woonplaats nog steeds Kampen is, dan is halverwege [of op 3/4] afhaken, ook een optie.

Houdt het topic vrijdagavond in de gaten ! :Y
 
Ik stel voor dat we introducees voor een later stadium houden; eerst maar eens 15 ER-rijders of actieve topicvolgers [als Rubs bv??] bij elkaar krijgen.


Terugkomend op mijn eerdere reactie, stel ik overigens voor dat één partner of bekende als introducee [natuurlijk ook passagier] , geen probleem moet zijn.
 
Laatst bewerkt:
Het ziet er naar uit dat het droog blijft zondag :) Een graadje of 13 en een beetje bewolkt af en toe. Wat mij betreft een prima weertje (ik trek wel een textielpak aan, anders bevries ik) Wat een verschil met een week daarvoor, tijdens de MFMM, toen het gewoon 28 graden was.
 
Buienradar geeft voor komende zondag in Achterveld ruim 40 mm regen aan :o :( Hopen dat ze het fout hebben !
 
Laatst bewerkt:
Buienradar geeft voor komende zondag in Achterveld ruim 40 mm regen aan :o :( Hopen dat ze het fout hebben !

Nou, dan komen jullie toch gezellig hier heen }) Hier hebben we op zondag 40% kans op slechts 0,3 mm regen. We hebben hier niet voor niets de meeste zonuren van Nederland :P
 
Weer voor a.s. zondag.
Max 13 garden met 30% kans op zon en 70% kans op regen.
Windkracht 4 NW.


Welnee, slechts 60% kans op een halve mililiter! Het wordt gewoon een bewolkte, frisse dag. Wat mij betreft een prima dagje om te rijden, maar ik ga daar natuurlijk niet in m'n eentje staan en al helemaal niet als het hier zonnig is }) Wat doen we nou?
 
Welnee, slechts 60% kans op een halve mililiter! Het wordt gewoon een bewolkte, frisse dag. Wat mij betreft een prima dagje om te rijden, maar ik ga daar natuurlijk niet in m'n eentje staan en al helemaal niet als het hier zonnig is }) Wat doen we nou?
hier staat nu 60% met 3 mm. B|

Wil het ook vandaag weten anders heb ik wat anders. ;)
 
Laatst bewerkt:
Voorspellingen zijn niet super, MAAR GOED GENOEG:

ZONDAG AS VANAF 10UUR VERZAMELEN TE ACHTERVELD

- Heb je een Smartphone met internet, neem hem mee; passen evt toertocht aan op buienradar.
- Zorg dat je met een [bijna] volle tank start.

Tot Zondag !
 
Ik ben er hoe dan ook bij, superleuk lijkt het me om iedereen in het echt te ontmoeten en om met zo'n clubje dezelfde fietsen te rijden:D Ik heb ook een bijrijder mee.
 
Voorspellingen zijn niet super, MAAR GOED GENOEG:

ZONDAG AS VANAF 10UUR VERZAMELEN TE ACHTERVELD

- Heb je een Smartphone met internet, neem hem mee; passen evt toertocht aan op buienradar.- Zorg dat je met een [bijna] volle tank start.

Tot Zondag !

Kijk, dat bedoel ik. Kijk maar eens op weeronline naar het verschil tussen Achterveld en Den Helder a.s. zondag. })
 
Als er nog meer mensen vanuit NH gaan rijden, is het misschien leuk om samen te rijden? Ik vertrek vanuit omg. Alkmaar, we zouden bijvoorbeeld bij de shell op het kooimeer vlak voor de a9 kunnen afspreken rond half 9?
 
Als er nog meer mensen vanuit NH gaan rijden, is het misschien leuk om samen te rijden? Ik vertrek vanuit omg. Alkmaar, we zouden bijvoorbeeld bij de shell op het kooimeer vlak voor de a9 kunnen afspreken rond half 9?

Ja, dat is goed! Ik zorg dat ik er rond half 9 ben :]
 
Eens kijken of ik het voor elkaar krijg om even bij de verzamel plaats.
Voor mij is bestaat de zondag ochtend normaal gesproken niet :D

Onder het motto eens kijken of ik mijn camera weer tot iets creatiefs kan dwingen.
 
Mensen, ik ga zo mijn spullen pakken en dan kom ik die kant op. Er staat hier een straf windje, maar het zonnetje schijnt, dus wat willen we nog meer? :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan