Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Twee brikken, een BMW R80/7 voor dagelijks gebruik en een Honda CB750F2 omdat ie zo lekker veel lawaai maakt. De laatste wordt binnenkort mogelijk een leuk verbouwproject. Maar misschien ook wel niet
5 fietsen: de Vmax voor veel rijden, de BigZed ( Kawa Z1000 met 1200 cc blok ) voor af en toe, de Bitch ( Honda CB750 chopper ) omdat ik hem zelf gebouwd heb en niet meer weg wil doen, de BSA-chopper ( 500 cc ) om naar te kijken en Cora\'s \"les\"motor, de CB500. Z650 net verkocht, was sleutelproject. En de trike natuurlijk nog.
Geen pekelfiets, ik heb een auto ( en wat voor één )
Heb er drie momenteel Eén nette (de cb400), éen opknap project (bijna net, wordt een racer) en éen voor onderdelen....die laatste gaat snel weg hoop ik
Als ideale pekelfiets, een honda 550 of 750, soez 750 ofzo vanbegin 80, eenvoudige techniek en leuk werk, heb er zelf 5, mijn zondaagse fiets is zeg maar een eigenbouw monster hartail, voor de gein een ratbike honda cb 350, voor geknutsel heb ik een kawa vn 750 klootbak, een jawa voor als het donker is, en 1 gs 550 soez voor de pekel, lagge is dat, met 4 blokken erbij, onderdelen zat, duurste blok was 75 euro, goedkoopste 35, incl. carburateurs.
Let wel, alleen met kickstarter anders niet kopen, trappen is niet alles maar soms berehandig
Ik heb zelf een Honda 750 F uit 94 gespoten in rvf kleuren
Mijn vrouw heeft een vtr 250 uit 99,import uit japan (duc monster look)
Mijn zoontje van 9(en ik natuurlijk) hebben een polini pocketbike 70 cc
H-D FLH 1200 \'77.
Daar rij ik dagelijks mee door weer, wind, pekel, bagger, korte stukkies, lange stukkies, hele lange stukkies, al vloekend en tierend (\'s morgens , \'s middags of \'s avonds) als weer eens blijkt dat ik me de t*ring loop te trappen voor Jan L L omdat ik m\'n benzine kraantje dicht heb staan.......
En zo lang de \"muts\" haar \"A\" \'tje nog niet heeft (ze moet 6 feb. afrijden)heb ik ook nog een CB 550 uit \'77 tot m\'n beschikking ( geen pekelfiets, is bijna in nieuwstaat!!!!)
En ooit hoop ik mijn lieve, lieve, lieve vriendin zover te krijgen, dat ze een Buell gaat rijden......en dat is in het geheel niet zonder eigenbelang!!!
Ik heb er twee één voor de zomer maanden inclusief vacantie de GSX1400 en voor de winter gebruik ik de GS850G(cardan) hier rij ik al zo\'n 15 jaar mee en kan er maar geen afscheid van nemen hij blijf ook maar door rijden en ik heb hem ook al aardig verbouw nu.
Een 2002 BB en een RD350LC uit 1980, maar ´t RDtje staat wegens tijdgebrek te vaak stil.
En nog een Virago 1100 voor m´n dochter als de accu opgeladen is( schaal 1:3 ofzo)
Ik ben nog steeds gigantisch blij met m\'n Laverda 1000 en een Bimota DB2sr. Behalve dat ze allebei italiaans zijn hebben ze qua rijeigenschappen absoluut niets gemeen. Echt afwisselend rijden dus!
-Een Ducati voor het rondtoeren op asfalt.
-Een KTM enduro voor zandhazen in de buurt.
Vooral de laatste heeft een hoge \"funfactor\" lekker raggen door de modder. Raggen zal ik echt niet doen met de Ducati, beetje zonde lijkt mij als er iets stuk gaat.
Met de KTM rij ik nu bijna een jaar en maar gassen door de modder met dat ding, niet kapot te krijgen. En mocht hij het opgeven dan breng ik hem naar de vuilstort.....