2 motorfietsen??

spiker

MF'er
19 mrt 2002
183
0
Ik ben zelf van plan om een Ducati als 2e fiets erbij

aan te schaffen(als ik er weinig mee rijd kan er ook

weinig aan kapot gaan toch?).

Nu vraag ik mij af wie van jullie ook 2 fietsen heeft.

En zo ja wat dan. Een goeie en een pekelfiets :?

Of echt twee nette?
 
Twee brikken, een BMW R80/7 voor dagelijks gebruik en een Honda CB750F2 omdat ie zo lekker veel lawaai maakt. De laatste wordt binnenkort mogelijk een leuk verbouwproject. Maar misschien ook wel niet :P
 
Ik heb er maar 1 :( . Maar ik kan wel die van mijn vrouw pakken als de mijne niet gereden kan worden :) .

Ik zal wel een 2e erbij willen hebben maar, ja, eerst de jackpot he!
 
5 fietsen: de Vmax voor veel rijden, de BigZed ( Kawa Z1000 met 1200 cc blok ) voor af en toe, de Bitch ( Honda CB750 chopper ) omdat ik hem zelf gebouwd heb en niet meer weg wil doen, de BSA-chopper ( 500 cc ) om naar te kijken en Cora\'s \"les\"motor, de CB500. Z650 net verkocht, was sleutelproject. En de trike natuurlijk nog.
Geen pekelfiets, ik heb een auto ;) ( en wat voor één )
 
Ik ben dus van plan mijn huidige fiets voor woonwerk te blijven gebruiken en een ZX7R als zondagfiets ga aanschaffen...

Kawa\'s zijn iets te duur om 30000km per jaar mee te rijden...
 
Heb er drie momenteel :) Eén nette (de cb400), éen opknap project (bijna net, wordt een racer) en éen voor onderdelen....die laatste gaat snel weg hoop ik :)
 
twee; een CB900F bol d\'or 1981 om mee te rijden, moet binnenkort in de revisie, en net een VF1000f 1985 gekocht, om mee te rijden.
lijkt me leuk :] :] :] :]
 
Als ideale pekelfiets, een honda 550 of 750, soez 750 ofzo vanbegin 80, eenvoudige techniek en leuk werk, heb er zelf 5, mijn zondaagse fiets is zeg maar een eigenbouw monster hartail, voor de gein een ratbike honda cb 350, voor geknutsel heb ik een kawa vn 750 klootbak, een jawa voor als het donker is, en 1 gs 550 soez voor de pekel, lagge is dat, met 4 blokken erbij, onderdelen zat, duurste blok was 75 euro, goedkoopste 35, incl. carburateurs.

Let wel, alleen met kickstarter anders niet kopen, trappen is niet alles maar soms berehandig
 
Ik heb zelf een Honda 750 F uit 94 gespoten in rvf kleuren
Mijn vrouw heeft een vtr 250 uit 99,import uit japan (duc monster look)
Mijn zoontje van 9(en ik natuurlijk) hebben een polini pocketbike 70 cc
:) :)
 
3 motoren hier:
Kawasaki KLR650 van 1987 (ben ik aan reviseren met mijn oom)
Yamha XT350 van 1988
BMW nog iets ;) van 197x ofzo (gaat weg in de lente)
 
Als je zo\'n fiets koopt houdt dan rekening met het volgende;

Ouder dan 20 jaar = oldtimerverzekering, scheelt aardig (cb 350 is 12,40 euro per jaar met 70% noclaim)

Ouder dan 25 jaar = belastingvrij
 
Ik heb nu twee nette (\'98 TDM 850 en 2001 Thunderace) en een bratsbakkie (honda xl 600).
Ik zou er nog wel een paar weten maar ja, het wordt duur....
 
Eentje is genoeg voor mij :)

Al zou ik er best graag een SM en een circuitfiets bij willen hebben... 8-)
 
H-D FLH 1200 \'77.
Daar rij ik dagelijks mee door weer, wind, pekel, bagger, korte stukkies, lange stukkies, hele lange stukkies, al vloekend en tierend (\'s morgens , \'s middags of \'s avonds) als weer eens blijkt dat ik me de t*ring loop te trappen voor Jan L :) L omdat ik m\'n benzine kraantje dicht heb staan.......

En zo lang de \"muts\" haar \"A\" \'tje nog niet heeft (ze moet 6 feb. afrijden)heb ik ook nog een CB 550 uit \'77 tot m\'n beschikking ( geen pekelfiets, is bijna in nieuwstaat!!!!)

En ooit hoop ik mijn lieve, lieve, lieve vriendin zover te krijgen, dat ze een Buell gaat rijden......en dat is in het geheel niet zonder eigenbelang!!!
 
heb naast mn zx6r , nog een suzuki dr 500 staan , voor in de modder ;-) is trouwens wel te koop , die DR.
 
ik werk me te pletter voor 1 fiets, nee ik hoef momenteel echt geen tweede ;)
 
Ik heb er twee :] één voor de zomer maanden inclusief vacantie de GSX1400 en voor de winter gebruik ik de GS850G(cardan) hier rij ik al zo\'n 15 jaar mee en kan er maar geen afscheid van nemen hij blijf ook maar door rijden en ik heb hem ook al aardig verbouw nu.
 
Een 2002 BB en een RD350LC uit 1980, maar ´t RDtje staat wegens tijdgebrek te vaak stil.
En nog een Virago 1100 voor m´n dochter als de accu opgeladen is( schaal 1:3 ofzo) ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog steeds gigantisch blij met m\'n Laverda 1000 en een Bimota DB2sr. Behalve dat ze allebei italiaans zijn hebben ze qua rijeigenschappen absoluut niets gemeen. Echt afwisselend rijden dus!

edit/ schreivvoutje /edit
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier 2 motorfietsen.

-Een Ducati voor het rondtoeren op asfalt.
-Een KTM enduro voor zandhazen in de buurt.

Vooral de laatste heeft een hoge \"funfactor\" lekker raggen door de modder. Raggen zal ik echt niet doen met de Ducati, beetje zonde lijkt mij als er iets stuk gaat.
Met de KTM rij ik nu bijna een jaar en maar gassen door de modder met dat ding, niet kapot te krijgen. En mocht hij het opgeven dan breng ik hem naar de vuilstort.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan