20 augustus: MF 10 jaar FEEST!!!

Ook hier, was een leuke avond. Weer een hoop oude bekende gezien/gesproken/gezoend en nieuwe mensen achter de nicks gezien :)

Oh en ik ben kleiner dan ik lijk op het forum _O-
 
Ik vond het leuk om iedereen weer eens te zien, de opkomst was eigenlijk zoals in de eerste jaren van MF's nieuwjaarsborrel. :Y :9~
Zeker voor herhaling vatbaar.
Echter door weinig zit gelegenheid kon ik het niet lang volhouden (binnen was het geluid te hard ;) )

Tot een volgende keer!?
 
Commentaren onder het motormeuk filmpje :+ kansloos.....

Als je er niet was, weet je niet wat je gemist hebt......

Maar waar blijven de foto's?
 
Goed om te lezen dat iedereen het gezellig vond, vonden wij namelijk ook *D

Voor ons was het lang geleden dat we een feestje hadden georganiseerd. We hebben al een paar zaken die we anders zouden doen. De locatie was prima, en het was nog mooier geweest als alles buiten plaats had gevonden aangezien iedereen buiten bleef staan :) Volgende keer tap buiten, BBQ erbij... lijkt ons wel wat :)
 
Nee...die moet ik nog posten.....

Is eigenlijk te melig om online te zetten, zal alleen pas dinsdag ofzo online komen.....ga zo naar Mettet om morgen lekker te scheuren *O*
 
Goed om te lezen dat iedereen het gezellig vond, vonden wij namelijk ook *D

Voor ons was het lang geleden dat we een feestje hadden georganiseerd. We hebben al een paar zaken die we anders zouden doen. De locatie was prima, en het was nog mooier geweest als alles buiten plaats had gevonden aangezien iedereen buiten bleef staan :) Volgende keer tap buiten, BBQ erbij... lijkt ons wel wat :)

En overnachtingsmogelijkheid....dan gaat er geheid meer bier door de prethaak :Y

:+
 
Goed om te lezen dat iedereen het gezellig vond, vonden wij namelijk ook *D

Voor ons was het lang geleden dat we een feestje hadden georganiseerd. We hebben al een paar zaken die we anders zouden doen. De locatie was prima, en het was nog mooier geweest als alles buiten plaats had gevonden aangezien iedereen buiten bleef staan :) Volgende keer tap buiten, BBQ erbij... lijkt ons wel wat :)
:^ slaapgelegenheid binnen een mogelijkheid?
 
Goed om te lezen dat iedereen het gezellig vond, vonden wij namelijk ook *D

Voor ons was het lang geleden dat we een feestje hadden georganiseerd. We hebben al een paar zaken die we anders zouden doen. De locatie was prima, en het was nog mooier geweest als alles buiten plaats had gevonden aangezien iedereen buiten bleef staan :) Volgende keer tap buiten, BBQ erbij... lijkt ons wel wat :)

BBQ buiten klinkt als een goed plan!

Dan zijn de tijden 5=>11 uur een stuk logischer :Y

Voor de rest vond ik het supergezellig! Moest helaas om half 11 al iemand op de trein hebben anders waren we wat langer gebleven :)
 
Leuk feestje, leuk om weer wat 'oude' bekende gezien te hebben alsook wat 'nieuwe' gezichten.
Toch grappig dat het beeld wat je van iemand hebt in de praktijk toch net weer even anders is.

Jammer dat de muziek binnen te hard stond voor de gezelligheid. Aan de kwaliteit lag het niet. Goede band *O* 8-)

Voor zover ik iets te vinden heb, tot volgend jaar met wat kleine aanpassingen.
 
Inderdaad gezellig en inderdaad goed idee van BBQ met tap buiten voor volgende keer *O* , moest ook eerder weg ivm samenvattig voetbal op TV :$

Voetbal boven je MF vrinden? Tsssk :P


Mja tap buiten en de muziek binnen iets zachter al was het ook zulk lekker weer dat het zonde was binnen te staan, sorry band :$
Toch, onwijs geslaagd zo! *O*
 
Goed om te lezen dat iedereen het gezellig vond, vonden wij namelijk ook *D

Voor ons was het lang geleden dat we een feestje hadden georganiseerd. We hebben al een paar zaken die we anders zouden doen. De locatie was prima, en het was nog mooier geweest als alles buiten plaats had gevonden aangezien iedereen buiten bleef staan :) Volgende keer tap buiten, BBQ erbij... lijkt ons wel wat :)


*O* *O* *O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan