2008 het jaar van Yamaha

ik hoop niet dat er weer een nieuwe R1 komt.. mag hopen dat het nieuws iets spectaculairder zal zijn :')
 
er komt altijd een nieuwe r1 ..wat een verassing :') _O-


nee daar gaat deze actie niet over...geen rede om zo geheimzinnig te doen over een fuckin r1...bij Opel doen ze toch ook niet geheimzinnig over de nieuwe astra :W


Je kan een opel Astra niet vergelijken met een Yammie R1 Dude!
 
tuurlijk wel, er komt om de 2 jaar wel een nieuwe versie uit
Ho ho, Yamaha is een van de weinige merken die ook wel eens 3 jaar met een (sport)model doet. De vorige R1 heeft namelijk 3 jaar 'gedaan'. De andere merken komen steevast met een nieuw model om de twee jaar...
 
Ho ho, Yamaha is een van de weinige merken die ook wel eens 3 jaar met een (sport)model doet. De vorige R1 heeft namelijk 3 jaar 'gedaan'. De andere merken komen steevast met een nieuw model om de twee jaar...

Nou poe-hee...

Suzuki heeft 3 jaar de GSX-R 600 gevoerd (K1/2/3)

Dusch.
 
Laatst bewerkt:
Veel Yamaha sloten raken uitgelubberd als je er wat aan hebt hangen. Resultaat; hij wil alleen nog maar op 'on' als je hem iets naar voren/boven duwt. Mijn FZR heeft er geen last van maar mn Thundercat wel.

Zo kan dr ook niemand eens ff ongewenst je motor starten ;)

Dat wist ik niet.
Maar dan zal ik er zelf weinig last mee krijgen, want in mijn contactslot zit alleen m'n sleutel en voor de rest hemmeneks. ;)
 
De andere merken komen steevast met een nieuw model om de twee jaar...
Ja dat schiet ook lekker op , niks past op vorige modellen. Vind dat een goed model zeker 10 jaar in produktie moet blijven , zonder nieuwe fratsen.
 
er komt altijd een nieuwe r1 ..wat een verassing :') _O-


nee daar gaat deze actie niet over...geen rede om zo geheimzinnig te doen over een fuckin r1...bij Opel doen ze toch ook niet geheimzinnig over de nieuwe astra :W

een R1 [/big]vergelijken met die verrotte astra waar jij in rijd _O- _O- _O- _O- _O- _O- nou ech nie............
 
Ik ben dit jaar extra trots op mijn Yammi R1 vanwege de grootse dingen die Yamaha dit jaar laat zien.
Dit vooral in de MotoGP en SBK.
<tumble-weed>
Hoeveel onderdelen denk je dat een R1 en M1 gemeen hebben? :+
</tumble-weed>

Een nieuwe TDM zou niet onaardig zijn maar voor dit soort pretentieloze werkpaarden is helaas niet veel interesse meer tegenwoordig :/ Een nieuwe Super Tenere mag anders ook wel.
 
een R1 [/big]vergelijken met die verrotte astra waar jij in rijd _O- _O- _O- _O- _O- _O- nou ech nie............

de aantallen R1's beginnen wel Opel vormen aan te nemen anders :z

echt héél bijzonder zijn ze iig niet meer.. iedereen wil ze :z

maar waarom, dat snap ik niet :') :P
 
<tumble-weed>
Hoeveel onderdelen denk je dat een R1 en M1 gemeen hebben? :+
</tumble-weed>

Een nieuwe TDM zou niet onaardig zijn maar voor dit soort pretentieloze werkpaarden is helaas niet veel interesse meer tegenwoordig :/ Een nieuwe Super Tenere mag anders ook wel.
Niet veel denk ik, aangezien alles op een MotoGP machine prototype dient te zijn.. (hoewel je de Ohlins vering geloof ik gewoon kunt kopen en de wielen waarschijnlijk ook wel)

Ik schat trouwens dat het een Vmax wordt.. O-)
 
Laatst bewerkt:
Zou 't dat toch om 'n nieuwe R1 gaan??

:+

full
 
Is de nieuwste V-Max... hou deze site maar in de gaten ;)
new-vmax.com -&nbspThis website is for sale! -&nbspnew-vmax Resources and Information.

Ik heb hem BTW al gezien (niet het concept maar DE ECHTE ;) ) en kan zeggen dat het nieuwe achterlichtje erg nice is (no kidding) :P

Registrant: Make this info private
Yamaha Motor Europe
Koolhovenlaan 101
Schiphol-Rijk, 1119 NC
NL

Domain Name: NEW-VMAX.COM

Administrative Contact , Technical Contact :
Yamaha Motor Europe
cindy.nieuwenhuis@yamaha-motor.nl
Koolhovenlaan 101
Schiphol-Rijk, 1119 NC
NL
Phone: +31(0)206446230
Fax: 123 123 1234

Record expires on 30-Jan-2009
Record created on 30-Jan-2008
Database last updated on 30-Jan-2008

Domain servers in listed order: Manage DNS

NLYAM024.YME.COM 62.229.144.41
DNS1.EQUANT.NET
DNS2.EQUANT.NET
DNS3.EQUANT.NET

Show underlying registry data for this record


Current Registrar: NETWORK SOLUTIONS, LLC.
Record Type: Domain Name
Server Type: Apache 2
Lock Status: clientTransferProhibited
Web Site Status: Active
DMOZ no listings
Y! Directory: see listings
Secure: No
E-commerce: No
Traffic Ranking: Not available
Data as of: 14-Jun-2005
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan