200m rijden en vaarwel R6

Iedereen Standaard op zijn 70ste verjaardag een telefoontje: "Goede morgen meneer Jansen. Namens de gemeente wens ik u een hele fijne jaardag. Ik mag u mededelen dat vanaf vandaag uw rijbewijs is ingevorderd. Verdere verkeersdeelname wordt u bij deze ontzegt. Nog een hele fijne dag."

Werk zelf in een ziekenhuis en ben tot de conclussie gekomen dat er 2 plekken in NL verkeers-levensgevaarlijk zijn. De Bijlmer en een parkeerplaats van een ziekenhuis.
Be afraid, Be verry afraid, granddad (still) got his driverslicens..

Dag later kus ik het asfalt..
Auto VS Motor 1-0
 
Laatst bewerkt:
anticiperen - vooruitkijken is de boodschap

Ik zit hier al een hele tijd mee te lezen, maar post nagenoeg nooit iets, maar wat een k*t opmerkingen maak jij vaak zeg :z :W
Wat kan TS hier nou mee, en hoe had hij vooruit moeten kijken als hij met 5km/h een blinde bocht door rijdt...

Aan de TS:
Sterkte met de afhandeling, heb het hele topic gelezen en mooi kl*te wat er gebeurd is!
 
Titel beterder

"Brommer schept motorfiets"

Dat lelijke hok mag je toch geen auto noemen?

Sterkte man!
 
Shit, dat is echt balen, en zonde van je mooie fiets. Ik wens je veel succes met de afhandeling ervan. Aan de auto te zien, was het wel een een flinke tik. Gelukkig heb je zelf niets.

Wel goed dat je onmiddelijk foto's hebt genomen, harde bewijs.
Laatst had ik ook een ongeval op de A2 Ik reed in de koekblik op een uitvoegstrook ongeveer 40. Links van mij stond iedereen stil (file) het was ook spekglad en voor mijn strook gelde 50.
Dus opeens schiet er letterlijk 3 meter voor mij een Vito op mijn strook. Dus hoe je ook remt, heeft geen zin, en ontwijken kon niet, rechts was vangrail.
Ik had geen foto's gemaakt (wist ik veel).
Bij de aanrijdingsformulier had ik wel een uitvoerig brief toegevoegd met uitleg en foto's ter verduidelijking.
De betreffende bestuurder van de Vito had ff stiekem naar de verzkr gebeld en alles echt gelogen uitgelegd.
Maar zelf mijn nichtje van 5 kan volgens mij zien hoe deze schade ontstaan zou kunnen zijn.

Om een lang verhaal kort te maken.
Ik kreeg de schade uitgekeerd en terecht. En de Vito bestuurder lag nachten wakker en realiseerde hoe dom hij was.

Ik vind dat wel een goeie van die foto's van je. Voortaan heb ik ook een toestel bij me.

gr en succes

Krijgt zo iemand dan nog een extra boete omdat hij alles gelogen heeft? Vind het namelijk nogal kwalijk dat een volwassen persoon over zoiets gaat liegen, of ben ik daar de enige in :?
 
_O-

Reactie van mijn vader:
"Die mensen weten niet wat rijbewijs halen is! Die moet je gewoon zijn ballen in zijn lijf schoppen!"

:+

Dat is een zure begin van het seizoen. Hopelijk is de afhandeling snel, zodat je weer een nieuwe kan uitzoeken 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan