200m rijden en vaarwel R6

Jezus dat is klote!!
Gelukkig alleen blikschade. Hopelijk snel geld vangen van de verzekering en weer knallen!
 
Bij de foto's moet ik denken aan die man met wat schrammen. Zegt tegen zijn vriend: dan had je die ander moeten zien!

Je motor ziet er zo beroerd uit, maar die kinderwagen kan zo in de plasticbak!

Sterkte!
 
Wat is dit nou weer voor een opmerking dan? :?
Of denk jij dat als je een kerel aankijkt, er direct van verdacht wordt een homo te zijn??

@TS: jammer van de mooie bike man! Gelukkig heb je zelf niks!
Ik kreeg net een belletje van je baas, je gevoel voor humor ligt nog op je werk :+
 
lekker kut...
Dingus is ook een keer geschept door zo een wagentje. Alleen stond mijn mtoor geparkeerd en is alleen de motor geschept, terwijl ik aan het werk was...

Als je je rbw niet kan halen, hoor je idd niet in het verkeer thuis.
 
Ook het concept van die karretjes stoort me; ze vallen onder dezelfde regels als bromfietsen en mogen dus in de bebouwde kom niet harder dan 30, maar net zoals brommers houden bestuurders van deze voertuigen zich daar ook NOOIT aan.

Bromfietsen mogen in de bebouwde kom op de weg 45km.
En daz maar goed ook, want 30 is echt een levensgevaarlijke snelheid tussen al die 4wielers die je van alle kanten zitten te snijden als ze de kans krijgen.

edit:
D'oh! quote ik een bericht van 3 pagina's terug... :?
 
Laatst bewerkt:
Ooit hard moeten remmen op een tweebaansweg (80km) waar parallel, rechts, een sloot lag. Een zwaar gestoorde opa vond 't nodig terwijl ie mij aankijkt -in de ogen- precies mijn weghelft op te komen en op mij aan te blijven sturen.. terwijl ik vol in de ankers ging bedacht ie zich.

Moest echt even tot 10 tellen anders was ik omgekeerd om een burger arrest te verrichten zoals beschreven onder artikel 53 van het Wetboek van Strafvordering. Bij ontdekking op heterdaad is iedereen bevoegd een verdachte aan te houden.

TS: Succes met de afhandeling!
 
Laatst bewerkt:
Ongelooflijke klote voor je, ik hoop dat je de rest van het jaar niet zoveel pech hebt..

Btw, voor hetzelfde geld had die bejaarde in zijn mooie Nissan primera van 15 jaar terug gereden... Die klap was veel harder aangekomen, neemt niet weg dat sommige ouderen der dagen beter de benenwagen of de bus kunnen nemen.

succes

db
 
Dit is toch gewoon een gevalletje voorrang nemen, uhm geen voorrang krijgen en het toch nemen. Zijn er tientallen per dag van in Nederland. Jammer van je bezit maar dat is maar plastic.

Sterkte met de spierpijn vandaag!

Cool dat je dat zegt.. had idd overal last van spierpijn... Maar ik nam geen voorrang.. je kunt slecht zien daar.. ik stond stil draaide de weg op en toen kwam er een 45 km karretje aan rijden.. hij heeft zelf toegegeven dat ie te hard aankwam rijden en niet oplette.
 
Hoezo moet je een kans hebben om voorrang te geven? _O- Als ik rijd en er komt een weg van rechts aan en zie daar een auto rijden, dan stop ik gewoon :P Als je doelt op de snelheid van de TS, hij zal nooit superhard hebben gereden want dan was z'n motor wel 100 meter doorgevlogen '(

Idd .. ik stond stil draaide heel rustig de weg op.. en toen kwam er een te hard rijdend aixammetje de hoek om schuerne.
 
Meegemaakt? (:

Hij heb zich ook al 3keer verluld..

Hij zei ik reed 45 (in 30km zone)
Hij zei op moment van aanrijden (ik was met me vrouw aan het praten)
En bij het schade formulier invullen zei die (ma dat kan ik helemaal niet zien joh)

echt waar :S
Aanklagen voor emotionele en andere psychische schade... Als je niet kunt zien moet je niet in het verkeer zijn...
 
Meschien een ideetje voor een nieuwe politieke partij:
Nederlands Anti Zondagsrijders Alternatief ...
1e programmapunt: rij haal alle sta-in-de-weggen van de baan.
2e knokploegen inzetten om preventief spiegels van auto's af te stampen
3e alle buschauffeurs het land uitzetten
:(

Ook de graftakken kamikazes bejaarden 65+ers idioten maloten blinden rimpelsauriers tyfusleiers ouwetaarten nozems mongolen euthanasiegerechtigden mummies en gewoon onoplettenden hebben het recht de weg te gebruiken.

Kvraag me af wie er nu het meest geschrokken is: de TS (die de tegenpartij respectvol "onoplettende" heeft genoemd ipv "kleretyfusmongool") die alles wel zal geregeld zien door de verzekering en er op een paar weken na geen kilometer minder door zal rijen, of de bejaarde meneer waarbij de kans reel is dat ie nu niet meer durft en zijn mobiliteit definitief kwijt is.

Best dat er geen gekwetsten zijn & @ TS: succes met de afhandeling.
btw: heeft die bejaarde wel de kans gekregen om jouw voorrang te verlenen?

Ja dat had die.

1, als die zijn bril op had gezet
2, als die niet te hard kwam aanrijden
3, als ie niet met zijn vrouw aan het praten was.

En nogmaals.. je kunt er geen drol zien en hij heeft geen rekening gehouden met datgene.

Ik stond daar stil in het midden en draaide de weg op met een scherpe bocht...
 
Koekwous :P

Scheelt dat die apo mij op een raah naa miste :o
Tijd voor een R2006 he..

Spreek je negrom, retal
 
Laatst bewerkt:
Erg zonde van je mooie motorfiets en balen aan het begin van het seizoen...
Hoop dat de afwikkeling een beetje soepel gaat en dat als ie total-loss is er niet al te veel bij moet om weer zo'n mooie te kopen...

Deze zal over een tijdje wel weer te koop staan in Ureterp.....
 
Shit, dat is echt balen, en zonde van je mooie fiets. Ik wens je veel succes met de afhandeling ervan. Aan de auto te zien, was het wel een een flinke tik. Gelukkig heb je zelf niets.

Wel goed dat je onmiddelijk foto's hebt genomen, harde bewijs.
Laatst had ik ook een ongeval op de A2 Ik reed in de koekblik op een uitvoegstrook ongeveer 40. Links van mij stond iedereen stil (file) het was ook spekglad en voor mijn strook gelde 50.
Dus opeens schiet er letterlijk 3 meter voor mij een Vito op mijn strook. Dus hoe je ook remt, heeft geen zin, en ontwijken kon niet, rechts was vangrail.
Ik had geen foto's gemaakt (wist ik veel).
Bij de aanrijdingsformulier had ik wel een uitvoerig brief toegevoegd met uitleg en foto's ter verduidelijking.
De betreffende bestuurder van de Vito had ff stiekem naar de verzkr gebeld en alles echt gelogen uitgelegd.
Maar zelf mijn nichtje van 5 kan volgens mij zien hoe deze schade ontstaan zou kunnen zijn.

Om een lang verhaal kort te maken.
Ik kreeg de schade uitgekeerd en terecht. En de Vito bestuurder lag nachten wakker en realiseerde hoe dom hij was.

Ik vind dat wel een goeie van die foto's van je. Voortaan heb ik ook een toestel bij me.

gr en succes
 
Tjeezus!!
Wat een k*t start van je seizoen zeg!!

Echt die ouwe mensen moeten niet meer voertuigen besturen.
 
Dat is het probleem met die karretjes...
Iedere mongool die geen rijbewijs kan halen koopt zo'n bakkie. Zelfde als een auto gaat alleen wat minder snel.
Maarja dat maakt ze geen roggel uit, want ze gaan toch overal rijden...
Die jonge gasten in die dingen met hun verchroomde velgjes en getinte ramen rijden ook maar aan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan