zijkap T7: 95 + BTW vorig jaar / kant.Spatbord plastic ktm 690 iets van €35.
Spatbord plastic bmw xchallenge €260
Ik heb begrepen dat de standaard afstelling voor een persoon van gemiddeld 75kg is afgesteld. Ik vond deze video mbt de afstelling voor de gemiddelde Nederlander;Nou, oefening baart kunst.
Merk dat lichaamspositie het halve werk is bij het offroad rijden. Nu heb ik af en toe wel het idee dat de vering redelijk ver inveert. Nu dacht ik dat dat met mijn 78kg wel zou meevallen. Zijn er mensen hier die eea hebben aangepast aan de vering? Ik bedoel dan vooral de instelling niet het vervangen oid.
Verbruik valt me overigens ook mee. Heb nu bij de tweede keer tanken toch wat langer doorgereden. Het laat blokje knipperde bij 260km en heb tot 330km doorgereden. Er ging toen 13,1 liter in de tank. Zou dus nog verder kunnen maar ben de motor nog aan het inrijden dus wellicht dat het boven een x aantal rpm gaat toenemen.
Lichaamshouding is alles!Nou, oefening baart kunst.
Merk dat lichaamspositie het halve werk is bij het offroad rijden. Nu heb ik af en toe wel het idee dat de vering redelijk ver inveert. Nu dacht ik dat dat met mijn 78kg wel zou meevallen. Zijn er mensen hier die eea hebben aangepast aan de vering? Ik bedoel dan vooral de instelling niet het vervangen oid.
Verbruik valt me overigens ook mee. Heb nu bij de tweede keer tanken toch wat langer doorgereden. Het laat blokje knipperde bij 260km en heb tot 330km doorgereden. Er ging toen 13,1 liter in de tank. Zou dus nog verder kunnen maar ben de motor nog aan het inrijden dus wellicht dat het boven een x aantal rpm gaat toenemen.
Nog meer reden om er zo vlot mogelijk kilometers op te zettenMooi! En herkenbaar haha. Volgend weekend 1000km beurt. Ik begreep alleen dat daarna nog 500km niet boven de 6000rpm voordat je echt los kan gaan.
Mooi! En herkenbaar haha. Volgend weekend 1000km beurt. Ik begreep alleen dat daarna nog 500km niet boven de 6000rpm voordat je echt los kan gaan.
Ik kreeg advies om gewoon rustig te touren, en soms is vol gas mocht ook wel.Ge moet daarin ook niet overdrijven he...
Inrijden kan nuttig zijn, maar ik ga niet continue op die toerenteller kijken hoor. Sterker nog, de laatste rit voor de eerste beurt heb ik de motor echt goed los gelaten... op aanraden van de dealer...
Misschien een hele rare manier, maar ik smeer mn ketting met kettingsprayWaar smeren jullie trouwens de ketting mee? Smeer normaal met versnellingsbakolie maar blijkbaar is dat tegenwoordig verboten
Bekijk bijlage 1859138
Kan ookMisschien een hele rare manier, maar ik smeer mn ketting met kettingspray
Dan moet je die spray nemen die niet rond slingert van S100. Werkt top.Kan ook
Maar ben zelf niet zo fan van kettingspray gezien het na verloop van tijd altijd zo'n zooitje word. Ketting poetsen doe ik niet aan. Versnellingsbakolie is lang niet zo'n plakkerige zooi, moet je alleen dus wat vaker doen.
Maar vind het wel geinig dat bij een moderne motor alleen nog maar een speciaal smeermiddel voor O-ring kettingen word aanbevolen. Terwijl bij oudere motoren (die ook met O-ring ketting uit de fabriek kwamen) gewoon versnellingsbakolie of motorolie werd aanbevolen naast kettingspray.
Die dry lube bedoel je dan zeker? De witte S100 wel gebruikt in het verleden maar dat levert wel een zooitje opDan moet je die spray nemen die niet rond slingert van S100. Werkt top.
Geen idee hoe het heet. Het is een witte bus. Heb nooit last van zooi, en ik rij nog zonder kettingbeschermer ook.Die dry lube bedoel je dan zeker? De witte S100 wel gebruikt in het verleden maar dat levert wel een zooitje op
Als ik de ketting schoongemaakt heb (met kettingreiniger) dan smeer doe ik er wel wat kettingvet op nadat deze goed droog is.Waar smeren jullie trouwens de ketting mee? Smeer normaal met versnellingsbakolie maar blijkbaar is dat tegenwoordig verboten
Bekijk bijlage 1859138