Z900freakk
Rookie
- 3 aug 2023
- 7
- 2
Dag mede kawa liefhebbers,
Ik heb eventjes jullie hulp nodig. Ik heb een 2023 model z900 die amper 12.000 kilometers heeft gelopen. Een dag was ik onderweg naar mijn werk en viel mijn motor plots uit op de autosnelweg. Ik heb de assistance gebeld en ze hebben mijn motor getakeld waar de motor aangekocht is.
Nu is het probleem dat mijn motor al meer dan een maand bij hen is. De motor valt blijkbaar onder garantie omdat het een fabrieksfout is. Ik ben het helemaal beu en wil vragen of ik recht heb om een nieuwe z900 aan te vragen aangezien de mijne toch een fabrieksfout is?
De motor is altijd netjes op tijd bij een officiële dealer onderhouden.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik heb eventjes jullie hulp nodig. Ik heb een 2023 model z900 die amper 12.000 kilometers heeft gelopen. Een dag was ik onderweg naar mijn werk en viel mijn motor plots uit op de autosnelweg. Ik heb de assistance gebeld en ze hebben mijn motor getakeld waar de motor aangekocht is.
Nu is het probleem dat mijn motor al meer dan een maand bij hen is. De motor valt blijkbaar onder garantie omdat het een fabrieksfout is. Ik ben het helemaal beu en wil vragen of ik recht heb om een nieuwe z900 aan te vragen aangezien de mijne toch een fabrieksfout is?
De motor is altijd netjes op tijd bij een officiële dealer onderhouden.
Alvast bedankt voor jullie hulp!