Supersportmeiden BBQ @ Brabant

Ster

MF veteraan
21 jun 2004
39.830
14
Supersportmeiden BBQ revisited *O* *O* 26-07 (op een zaterdag dus)

Dit keer met oppersaladesmurfchef VaVaVonne :P (ja, je hebt promotie gemaakt :+)

Toch maar even een eigen topic aangemaakt, dat houdt de zaken wat overzichtelijker. We hadden zo gedacht; verzamelen, een ritje over de Brabantse dijken en alsluiten met een BBQ @ Sters place.

Aangezien ik zelf niet z on voorrijder ben maar mijn eigen Motorgek wel, heb ik die gebombardeerd als voorrijder.

Dit keer wel op een zaterdag, omdat de dijken hier op zondag overspoeld worden door nordic walkers, skaters, wielrenners en opa en oma met de fiets.

Ik hoor wel wie er zin heeft in een ritje en een hapje (ps; onze eigen kippen mogen niet op de grill :P ) Aangezien ik verwacht dat het niet zo druk zal worden gezien de vakantie tijd............is het misschien een leuk idee om onze mannen (uiteraard is Jaap sowieso welkom) ook een keer mee te nemen? Of is dat een slecht idee?


mensen die komen:
Vavavonne ( als oppersaladesmurfincheffin)
Frasier
Ster
Motorgek ( de verplichte voorrijder)
kawa jaap
Aprili@ster + vriend
fast lady + vriend (alleen eten)
Stephanie_650 (alleen eten)
PJ748 (alleen eten)
ducenzo
Biker-Mice vriendje O.V.B.
Basia + vriend
Screaming Chief
Bizzje
SL1000
Fire girl
Blue bird
Maybabe (alleen eten)
Joyride en vriend (alleen eten)

O.V.B.
Wannabe
Roy"R"
xMariekex + vriend
Kawasaki_chick + vriend
Soesbabe
MissTR46 + vriendje
Prairy
Capo
 
Laatst bewerkt:
Mijn Rummer zou dat best een keertje leuk vinden. Ik ga even kijken of we dan wel kunnen :Y
 
Ik heb ff een OVB. Kom vrijdag terug van een weekje kamp met moeilijk opvoedbare kinders.... Meestal ben ik helemaal stuk al sik dan terug kom en moet ik echt ff bijkomen, maar wie weet!

Als ik kom neem ik Roy"R" mee... *D
 
Ik heb ff een OVB. Kom vrijdag terug van een weekje kamp met moeilijk opvoedbare kinders.... Meestal ben ik helemaal stuk al sik dan terug kom en moet ik echt ff bijkomen, maar wie weet!

Als ik kom neem ik Roy"R" mee... *D

O jee............ :+
 
*O* Ronald en ik zijn erbij *O*

overleggen wij (ster+ikke) voor die tijd wel hoe laat oppersaladesmurfcheffin ( _O- ) met spatel én hakmes (voor die lekkere kippetjes van jullie, mwuhahaaaaa :+ ) bij jullie op de stoep staat :9

goed initiatief ster en meneer ster :Y
:W
 
*O* Ronald en ik zijn erbij *O*

overleggen wij (ster+ikke) voor die tijd wel hoe laat oppersaladesmurfcheffin ( _O- ) met spatel én hakmes (voor die lekkere kippetjes van jullie, mwuhahaaaaa :+ ) bij jullie op de stoep staat :9

goed initiatief ster en meneer ster :Y
:W

:o Mn lieve Dixie Chicks naar de andere wereld helpen !!

En Gek moet ik ook al in de gaten houden want die wil ze satesaus voeren om ze van binnenuit te marineren!!

Gespuis! Jullie allebei! :+


Maar wij hebben tegen die tijd contact; komt goed !
 
Supersportmeiden BBQ revisited *O* *O* 26-07 (op een zaterdag dus)

Dit keer met oppersaladesmurfchef VaVaVonne :P (ja, je hebt promotie gemaakt :+)

Toch maar even een eigen topic aangemaakt, dat houdt de zaken wat overzichtelijker. We hadden zo gedacht; verzamelen, een ritje over de Brabantse dijken en alsluiten met een BBQ @ Sters place.

Aangezien ik zelf niet z on voorrijder ben maar mijn eigen Motorgek wel, heb ik die gebombardeerd als voorrijder.

Dit keer wel op een zaterdag, omdat de dijken hier op zondag overspoeld worden door nordic walkers, skaters, wielrenners en opa en oma met de fiets.

Ik hoor wel wie er zin heeft in een ritje en een hapje (ps; onze eigen kippen mogen niet op de grill :P ) Aangezien ik verwacht dat het niet zo druk zal worden gezien de vakantie tijd............is het misschien een leuk idee om onze mannen (uiteraard is Jaap sowieso welkom) ook een keer mee te nemen? Of is dat een slecht idee?
*O* :} Als we kunnen komen we zeker, eindelijk eens gezichten bij al die verhalen ;)

Edit: we kunnen helaas niet, Ringweekend :]
 
Laatst bewerkt:
:o Durft ie dat wel :+

Mijn motor is dan al op vakantie in Frankrijk, dus kan er niet bij zijn helaas -O-
:N Maar m'n nieuwsgierigheid overwint m'n angst ;)

Jammer dat je er niet bij kan zijn -O-

Edit: Jammer dat we er ook niet bij kunnen zijn, zitten we op de Ring :]
 
Laatst bewerkt:
Oeps. Ontdek ik dus net dat we dan al op de Ring zitten met het CBR1000RR topic :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan