Deep shit *-#!!!.§!!!!!

vfr_force

MF'er
6 mrt 2003
74
0
Ik was van middag nog een beetje aan het aan het rijden met de moto toen ik plots in mijn motor een lichte plof hoorde, ineens was mijn vermogen weg en mijn motor maakte maar een raar geluid. Mijn uitlaten begonnen te rooken (en te stinken) dat het ni normaal was. Ook da naft liep zo uit de uitlaten uit.
Ik ben onmiddelijk gestopt en heb naar mijn garage gebeld en volgens wat ik hun verteld heb denken ze dat er een cillinder versmoord is.
En ze kunnen mij pas dinsdag komen depaneren.

Ik vraag me af hoe zoiets kan gebeuren, mijn moto is nog geen jaar oud.
En als ze het moeten maken (zelfs al valt het nog in de garantie) hoe lang ga ik mijn moto dan kwijt zijn??

De goreten van een droevende motor vriend ;( ;( ;( ;( ;(
 
Poeh dat is balen, wel goed ingereden?

Suc6 ermee!

p.s. Mooie uitlaatset :9~


hij was zeker goed ingereden, en altijd op tijd zijn onderhoud laten doen (moet voor de garantie hé) ben ook nooit tot in het rood gegaan (er zit trouwens een toerental begrenzer op).

ik had nog maar een goeie 12.000 Km das toch wel een beetje rap om een cillider te vrebranden, niet?????
 
depaneren is dat repareren of demonteren?

Depaneren is de moto komen halen om hem naar de garage te brengen.
aangezien rijden uitgesloten is en hem op mijne schouder leggen een beetje lastig lijkt.

gelukkig was ik niet ver van mijn werk toen het gebeurde en heb ik hem nog tot daar kunnen duwen, daar staat hij nog op een gesloten parking. helemaal aleen en eenzaam :r
 
maar jongen toch da is niet "vree wijs" hé,dikke merde! :( :( :(
laat iets weten,ben benieuwd,profiteer maar goe van uw garantie en vraag een vette percent op een stel horny uitlaten :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan