22e Toyrun stichting "Actie Stoomboot" op 1 december 2013

In tegenstelling tot de 2 voorgaande jaren heb ik mijn VFR verkocht en kan ik de Vismarkt niet meer wit van de rook van koelvloeistof zetten... (blijft leuk, 1,5 liter koelvloeistof bijtanken)

Me Kawa kan er alleen niet zo best over, dus ik ben er niet bij (of er moet nog een barrel gekocht worden binnenkort) ;)
 
Hoi,

Dit klikt als iets waarin ik/wij graag mee willen doen, maar hoe dragen wij mee aan deze actie?
Wordt er geld ingezameld om speelgoed, knuffels etc te kopen of

Groetjes
 
Hoi,

Dit klikt als iets waarin ik/wij graag mee willen doen, maar hoe dragen wij mee aan deze actie?
Wordt er geld ingezameld om speelgoed, knuffels etc te kopen of

Groetjes

Ja, er wordt geld ingezameld, bedoeld voor idd knuffels en speelgoed maar ook voor het organiseren van de run.
Als je meerijdt, kost dat niks maar ik vind dat je op zijn minst moreel verplicht bent om een donatie te doen. Er is nl. wel overal koffie/soep voor je. En in mijn beleving kan het niet zo zijn, dat jouw deelname de organisatie geld kost.

Je kunt geld overmaken
Of je kunt het hier kwijt.

Als het niet al te bar en boos is, doe ik zeker weer mee!
 
Laatst bewerkt:
Ja natuurlijk als je meerijdt vindt ik ook dat je moet doneren. Ik vroeg me alleen af omdat ik eerder las dat je voor 10 euro ofzo een sticker kon kopen die je op je motort plakt en dat geld ging dan naar dit goede doel of is dat achterhaalt? nu gewoon geld storten en dan meerijden.

Inderdaad als er geen sneeuw/pekel ligt wil ik ook wel meerijden.
 
Je staat op de lijst. Zag je afgelopen zaterdag nog rijden op de A28. Valt wel op zo'n streetfighter en die gele helm :)

Tnx! tot dan!
Tja er zijn niet veel van. En zo'n fiets dient ook gezien te worden :]

Oh? heb ik jou over het hoofd gezien? Sorry! :+
 
Laatst bewerkt:
Ligt er aan of er zout ligt maar anders wil ik nog wel even kijken of het lukt om heen te gaan

OVB'tje dus op moment ;)
 
sneeuw ? pekel? dat heb ik al meegemaakt met de toyrun ik heb eigenlijk geen idee meer hoeveelste keer dit gaat worden voor mij maar ik dacht de 5 of 6de keer
 
Lijstje is weer bijgewerkt!

Tnx! tot dan!
Tja er zijn niet veel van. En zo'n fiets dient ook gezien te worden :]

Oh? heb ik jou over het hoofd gezien? Sorry! :+

Ik zat in de auto in tegenovergestelde richting...dat had je nooit kunnen zien :)

sneeuw ? pekel? dat heb ik al meegemaakt met de toyrun ik heb eigenlijk geen idee meer hoeveelste keer dit gaat worden voor mij maar ik dacht de 5 of 6de keer

Been there indeed! Voor mij wordt dit de 7e keer..
 
Count me in, als het weer het toelaat!

Super initiatief! Zelf ben ik ex- ziek kind geweest en ook behandeld op de poli tegenover de Beatrix Kinderkliniek. En ik weet hoe het is en elk ziek kind straalt.. super dat jullie het doen voor ze.. *D
 
Laatst bewerkt:
Heb nog even een oproepje geplaatst bij de dames op Motorbabes! Hoe meer zielen hoe meer vreugde!

http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/maandverwachting/

Het blijft voorlopig boven nul! *O*

Top, dank voor de oproep!

Count me in, als het weer het toelaat!

Super initiatief! Zelf ben ik ex- ziek kind geweest en ook behandeld op de poli tegenover de Beatrix Kinderkliniek. En ik weet hoe het is en elk ziek kind straalt.. super dat jullie het doen voor ze.. *D

Hey Mariska, leuk dat je meedoet. Ik weet nog dat we de sneeuw trotseerden tijdens jouw wens. Hopelijk is het 1 december beter weer!

net als vorig jaar prober ik er bij te zijn ovb van het weer :)

Ik zet je op de lijst!
 
~
Hey Mariska, leuk dat je meedoet. Ik weet nog dat we de sneeuw trotseerden tijdens jouw wens. Hopelijk is het 1 december beter weer!


Goh dat je dat nog weet en dat ik het was, inmiddels al 3 jaar terug.. oohh mag zo wel weer overdoen hoor haha :9~ Ik vond wel knap van de rest van de motorrijders nog in de sneeuw te durven rijden!
Hopelijk inderdaad 1 december beter weer :}
 
\
Hey Mariska, leuk dat je meedoet. Ik weet nog dat we de sneeuw trotseerden tijdens jouw wens. Hopelijk is het 1 december beter weer!


Goh dat je dat nog weet en dat ik het was, inmiddels al 3 jaar terug.. oohh mag zo wel weer overdoen hoor haha :9~ Ik vond wel knap van de rest van de motorrijders nog in de sneeuw te durven rijden!
Hopelijk inderdaad 1 december beter weer :}

Ik weet het ook nog goed.
Dikke 20cm sneeuw op de tank onderweg naar huis.
Glibberen over de N33.
Bijna ongeluk overleeft omdat ik op de witte streep toch wel giga begon te glijden met gas dicht.
En uit eindelijk thuis niet meer warm te worden zelfs niet met de douche })
 
\
Hey Mariska, leuk dat je meedoet. Ik weet nog dat we de sneeuw trotseerden tijdens jouw wens. Hopelijk is het 1 december beter weer!


Goh dat je dat nog weet en dat ik het was, inmiddels al 3 jaar terug.. oohh mag zo wel weer overdoen hoor haha :9~ Ik vond wel knap van de rest van de motorrijders nog in de sneeuw te durven rijden!
Hopelijk inderdaad 1 december beter weer :}

We hebben elkaar al vaker gezien. Ik ben die lange kale kerel die bij het team van Nelson Rolfes zat...een goede bekende van Goldwingman Harry..
 
Ik weet het ook nog goed.
Dikke 20cm sneeuw op de tank onderweg naar huis.
Glibberen over de N33.
Bijna ongeluk overleeft omdat ik op de witte streep toch wel giga begon te glijden met gas dicht.
En uit eindelijk thuis niet meer warm te worden zelfs niet met de douche })
Bijna overleeft? Bedoel je niet 'bijna niet overleeft'? Anders vraag ik me af hoe je dit kan typen.. :+
 
Ik zal is kijken of ik wat rijdbaars in de schuur kan vinden.
 
Ik weet het ook nog goed.
Dikke 20cm sneeuw op de tank onderweg naar huis.
Glibberen over de N33.
Bijna ongeluk overleeft omdat ik op de witte streep toch wel giga begon te glijden met gas dicht.
En uit eindelijk thuis niet meer warm te worden zelfs niet met de douche })


Oei, ik ben allang blij dat het goed afgelopen is. Heb wel aan jullie gedacht omdat de terugweg behoorlijk gevaarlijk was om te rijden en hopen dat jullie veilig thuiskwamen zonder schade. Brrrb..
 
Laatst bewerkt:
We hebben elkaar al vaker gezien. Ik ben die lange kale kerel die bij het team van Nelson Rolfes zat...een goede bekende van Goldwingman Harry..


Aaaáh, nu weet ik het weer. We spraken elkaar nog op het circuit met 'Racen tegen kanker'. Leuk man je hier ook te treffen op motor-forum.
Harry is ook een zeer bekende voor mij. Top vent! 4x al mee met de Elfstedentocht (3 keer achterop en dit jaar zelf op de motor met hem)
 
Terug
Bovenaan Onderaan