22e Toyrun stichting "Actie Stoomboot" op 1 december 2013

even een schopje voor dit goede doel.

meld ik me bij deze meteen even aan. ik rij mee (mits geen gladheid)
 
Goed, nog een paar nachten slapen en dan is het zover. Gelukkig geen vorst/sneeuw in de vooruitzichten, wel wat neerslag.

even een schopje voor dit goede doel.

meld ik me bij deze meteen even aan. ik rij mee (mits geen gladheid)

Je staat op de lijst.

Verder nog het volgende bericht op FB gezien, geplaatst door de voorzitter van de stichting. Met name punt 2 is wel even iets om bij stil te staan (ook al heb ik mij er vaak genoeg schuldig aan gemaakt de afgelopen edities).

full
 
De Italiaanse schoonheid is er klaar voor!

Tot zondag @ de P+R - P3 van de Euroborg! :D

p.s. hoe laat spreken we daar af? :+
 
Laatst bewerkt:
De Italiaanse schoonheid is er klaar voor!

Tot zondag @ de P+R - P3 van de Euroborg! :D

p.s. hoe laat spreken we daar af? :+

Tussen 10.30 en 10.45? Het is nog onzeker of ik mee kan zondag, maar ik hoop iedereen zondagochtend te kunnen begroeten.
 
Gaan er ook mensen uit friesland die kant op? Wel leuk zo'n toertocht met een groep (voor mij onbekende) mensen :+ :]


Ik kom uit friesland en ik ben nog met twee rijders. We hebben eerst afgesproken bij de mac donalds Drachten A7 de tijd moeten we nog afspreken.. ;)
 
De mega grote posters hangen al bij mij op de afdeling op mijn werk in het UMCG. Kan niet wachten tot zondag (zin om in het weekend naar mijn werk te rijden ;-)

Tot dan!
 
Tot mijn spijt mag je mij van de lijst halen :X

Hier (Gelderland) is al druk met pekel gestrooid afgelopen week, daarnaast heb ik eigenlijk echt een auto nodig in/om Groningen komend weekend. Dus ik ben wel in het noorden, maar niet met de tweewieler -O-

Veel plezier voor de mensen die wel mee gaan *O*
 
het wordt 8 graden, minimale kans op neerslag, mogelijk zelfs af en toe het zonnetje er bij.
dat is de voorspelling, geen garantie. maar om nou aan te nemen dat het rotweer wordt?

als er geen gladheid komt rij ik gewoon. 't is voor een goed doel ook ;)
 
echte motorrijders hebben we hier in het forum :]

ik bedank voor sneeuw, ijs, hagel , zout en heel veel regen..

nee sorry ik ben echt een mooi weer rijder.... op de weg motor
ben trouwens wel opzoek voor een off road maar kan nog niet echt iets vinden wat mij naar wens is.
 
Ik vertrek ongeveer om +/- 9:15-9:30 uur uit Bolsward, ben 50 minuten later bij de Mcdonalds A7 Drachten (10:00) en nog 40 minuutjes rijden richting de verzamelplaats. Nog een korte stop bij Marum voor aanhakers aldaar?? Zegge 10:20 uur?
 
Word vast weer een leuke dag en de voorspellingen zijn goed . Kom dus ook net als voorgaande jaren , heb er echt zin in ..............en ik woon in Groningen dus .
 
een klein ovbtje,

ik ga het slagschip de sporen geven richting Grunn zondag :]
 
Volgens maps.google is het vanaf mac Donalds drachten naar gideonweg maar 25/30 min!
A7 Drachten rond 10:15.. en vertrekken we 10:25 ri marum is ong. 10 min rijden.. Dan met z'n allen weer weg is 20 min rijden ongeveer. Dan zijn we rond 11:00 er. ;)
 
Volgens maps.google is het vanaf mac Donalds drachten naar gideonweg maar 25/30 min!
A7 Drachten rond 10:15.. en vertrekken we 10:25 ri marum is ong. 10 min rijden.. Dan met z'n allen weer weg is 20 min rijden ongeveer. Dan zijn we rond 11:00 er. ;)

Google maps gaf dit ook aan, haha.. Doen we 10:15 iig in Drachten! Zin in!
 
mac drek drachten is die aan de bohrlaan neem ik aan, en niet midden in de stad...

op de A7 afslag 30 oosterwolde N381,
dan de eerste afslag er af: industriegebied azeven-zuid

als ik daar om 10.15 uur wil zijn ga ik om 9.15 uur op het gemakje rijden vanaf parkeerplaats de abt, dat is direct na de ketelmeerbrug (tussen lelystad en nagele) op de A6.
 
Laatst bewerkt:
mac drek drachten is die aan de bohrlaan neem ik aan, en niet midden in de stad...

op de A7 afslag 30 oosterwolde N381,
dan de eerste afslag er af: industriegebied azeven-zuid

als ik daar om 10.15 uur wil zijn ga ik om 9.15 uur op het gemakje rijden vanaf parkeerplaats de abt, dat is direct na de ketelmeerbrug (tussen lelystad en nagele) op de A6.


Klopt aan de bohrlaan afslag Ureterp. mac is naast de benzinepomp aan de rechterkant ook te zien aan hele grote reclamebord ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan