Algemeen fototopic ONK

SportsPhotography

MF veteraan
30 apr 2008
3.336
0
Heerenveen
Om het een beetje overzichtelijk te houden heb ik dit topic geopend.
Ik ben helaas genoodzaakt om in de foto's een watermerk te plaatsen, aangezien er toch nog mensen zijn die o.a foto's gebruiken voor eigen belang.
Wil je een foto gebruiken vraag de maker van de foto even om toestemming en plaats een bronvermelding naar de maker.
Dit topic is dus voor alle MF fotografen ;)

Classics


iqwqz7.jpg


i4hetw.jpg


2qm25xg.jpg


2dvsydx.jpg



Sidecars


2moa3ux.jpg


xaufd3.jpg


10f4bc2.jpg


t82ph2.jpg


2r2yckx.jpg


125cc

144cgo0.jpg


111sdps.jpg


33or12x.jpg


e87gxh.jpg


k3w1ao.jpg


Supersport

2mxqww1.jpg


2lcv9c4.jpg


2igno6g.jpg


17zo8y.jpg


Superbike

14b7w40.jpg


207ark8.jpg


13z1mjs.jpg


nprl80.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zeer fraaie foto's, Sports! :} Goed idee om een algemeen foto topic aan te maken, ik hoop in de loop der tijd ook is een bijdrage te kunnen leveren aan dit topic! :)
 
Ziet er goed uit michel, ik denk dat ik ook maar zo,n 300mm op me verlanglijstje ga zetten :)
 
ok dan, mooi overzichtelijk topicje
dus ook maar wat biereploaties


IMG_4336e.jpg



IMG_4414e.jpg



IMG_4559e.jpg



IMG_4626e.jpg



IMG_4727e.jpg



IMG_4751e.jpg



uiteindelijk toch de hele dag droog gebleven :Y,



ennuh, jannes als je nog eens zonder vervoer zit ... biere komt op de weg naar Assen errug dicht in de buurt van waar jouw huis woont :+ volgens mij .
en er valt indien nodig **best wel eens een keer wat te regelen ,hetzij achterop de brommert * hetzij in de auto .



*moet je wel ff een helm enzo hebben .

**, of je moet het eng vinden,achter op de brommert :)
 
ennuh, jannes als je nog eens zonder vervoer zit ... biere komt op de weg naar Assen errug dicht in de buurt van waar jouw huis woont :+ volgens mij .
en er valt indien nodig **best wel eens een keer wat te regelen ,hetzij achterop de brommert * hetzij in de auto .



*moet je wel ff een helm enzo hebben .

**, of je moet het eng vinden,achter op de brommert :)

Vrijdag avond nog met me vader met zo,n 225km/h over de A7 geknald op de motor dus dat ben ik wel gewend ;) klink in ieder geval goed :Y en als het eens voorkomt maak ik daar graag gebruik van om eens met je mee te rijden!
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag avond nog met me vader met zo,n 225km/h over de A7 geknald op de motor dus dat ben ik wel gewend ;) klink in ieder geval goed :Y en als het eens voorkomt maak ik daar graag gebruik van om eens met je mee te rijden!

Toevallig ook hyves, praat daar wat makkelijker :+

Mijn is: HyvesGames
zo hard mag je niet eens O-)
 
een paar foto's uit de serie van 35 :X

Foto-GWNTWNFL-D.jpg



Foto-GZSC7KQK-D.jpg



Foto-H7PCSQUX-D.jpg




Foto-E4SNEWQD-D.jpg



zit wat herstelwerk aan zeg maar .
 
Terug
Bovenaan Onderaan