25 kw fiets

voor zover ik weet heeft de nc 30 geen zwakheden, op alle algemene dingen na.

Nou dat is nou ook weer niet helemaal waar. Een Vfr is erg betrouwbaar, maar heeft ook een paar dingen die erg vaak voorkomen.
- De spanningsregelaar. (elk model tot 1994)
- Balhoofdlagers (vooral nc21, later veel minder)
- Lagers van de monoarm achter (bij erg sportief gebruik, op de weg weinig last van)

Over het algemeen zou je er weinig mee hebben. Als je doorspaart zeker niet want uit een nc35 zijn toch wel alle mankemente gehaald die je kon verzinnen. Zelfs erg goede vering af fabriek... :9~ dit dus;
2002102112303530766.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die RVF is :9~ maar daar gaan we de pleuro's niet voor hebben.. NC-30 is echt het maximaal haalbare voor me..

In ieder geval bedankt voor de tips. Als ik een goed onderhouden motor koop zal ik met dit model dus weinig problemen hoeven verwachten (als ik de pechvogel niet opeens ben..)?
 
Ja, bij een normaal (goed) onderhouden vfr400 heb je normaal gesproken weinig problemen. Dus koop niet meteen de eerste de beste nc30 omdat hij net in je budget past. Kijk rustig rond en beslis dan welk type je neemt. Je kan ook een nc21 voor weinig kopen om alvast aan een vfr te wennen. Dan hou je geld over en kan je over 2 jaar een nc36 met vol vermogen kopen :+
 
die smokin' joe is ook erg :9~
ik zit er erg aan te denken om hem in die SP1 kleuren (witte versie dan) over te spuiten. ik loop namelijk stage bij een werf waar dat voor een prikkie kan :)
nog ff een paar nachtjes over slapen....

honda-sp1-03-bikepics-051795.jpg


alleen denk ik dat het een hoop geklooi word om dat echt netjes te krijgen....
ipv vtr, vfr enzo.
 
Hey, je moet is gaan kijken op www.mobile.de
De Honda VFR 400 voor 2000 a 2500 euro
Binnenkort ga ik ook beginnen met rijles.
Scooter de deur uit en waarschijnlijk ook een vfr 400 uit Duitlsand halen.
Deze bv. 2222 euro

11111111124481318-14667-1060346341.bild
 
als je dan toch gaat importeren, doe het dan goed en spaar door voor een RVF.
wat ik trouwens niet snap, waarom je in DLD zo veel nc30's ziet staan met grote koplampen, ipv die kleine
 
Ikzelf rij een zzr 250,
en het bevalt echt prima.
Okee, op het rechte stuk ben je nergens ten opzichte van "grotere" jongens.
Maar in de bochten...... })

Echt, ik vind het een heerlijke fiets!!!
:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan