25 kw op Zolder

2Wheeljunkie

Rookie
22 okt 2003
4
0
Nieuwegein
He mensen,

ik ga maandag het circuit van Zolder op (voor het eerst) maar heb een 25 kw motor. Helaas kon het 25 kw kitje er niet uit. Heeft iemand ervaring met 25 kw op het circuit? Ik ben bang dak nie met de groep meekom!

Pleaz reageer snel! (moet zo al weg)
Laterz
2Wheeljunkie
 
Volgens mij moet je 1 ding onthouden.




Je rijd voor jezelf. Niet voor de groep.
 
kweet niet wa vr fiets je hebt maar er rijden toch genoeg 125's die een hoop lol hebben (zeker in de chicanes de zware fietsen er met hoge snelheid inhalen *D )

topsnelheid heb je niet echt eh maar je leert wel op een vlotte manier goed bochten nemen.
 
Kerel, als je een 125 hebt ben je koning in de bochten. Die dingen wegen iets meer dan 140 kg ( zonder brandstof dan wel)-----------> DUS gooi dat kreng lekker plat in de bochten en laat ze maar inhalen op het recht. Elke aap kan het gas opentrekken op het rechte stuk. :+

P.s:

Niet TE plat.:x
 
Kerel, als je een 125 hebt ben je koning in de bochten. Die dingen wegen iets meer dan 140 kg ( zonder brandstof dan wel)-----------> DUS gooi dat kreng lekker plat in de bochten en laat ze maar inhalen op het recht. Elke aap kan het gas opentrekken op het rechte stuk. :+

P.s:

Niet TE plat.:x


Mijn mito weegt 107 kg.... :}
Moet ook maar es circuit ooit keer opzoeken, vaak de heenreis met 125 is KL*te :r
 
Kerel, als je een 125 hebt ben je koning in de bochten. Die dingen wegen iets meer dan 140 kg ( zonder brandstof dan wel)-----------> DUS gooi dat kreng lekker plat in de bochten en laat ze maar inhalen op het recht. Elke aap kan het gas opentrekken op het rechte stuk. :+

P.s:

Niet TE plat.:x

114 hoor (droog), rond de 140 zit de rs250
 
Terug
Bovenaan Onderaan