met 25kw naked kom je vaak in de problemen met windje tegen enzo, in ieder geval ik wel, ik hoor verhalen van mensen die makkelijk 150 rijden?? dat is dan ook met windje mee ?? mijn top was 145 in een tunnel.
ik rij gewoon continu 140 op de snelweg, geen probleem.
en hoe het windje staat, altijd een top van 180. tunnel in heuveltje af 200
145 in een tunnel is wel bar weinig.
een 25kw sports, waarom ??
met 25kw naked kom je vaak in de problemen met windje tegen enzo, in ieder geval ik wel, ik hoor verhalen van mensen die makkelijk 150 rijden?? dat is dan ook met windje mee ?? mijn top was 145 in een tunnel.
Ik wil mijn suzuki verkopen of inruilen tegen een kawa ZX6R 98/99 zodat ik geen snelwegen meer vermijd, want op de snelweg rijden doe ik nu alleen als het moet of geen andere keus heb, het is gewoon niet leuk,
Wie van jullie (25kw rijders) vermijd ook de snelweg door deze problemen ??
pffttt... mijn zx440 ging met 25kw maar 160, was geen enkel probleem op de snelweg hoor, inhalen was ok geen enkel problleem, ging vlot zat. overgens is 160 voor een zxr nogal weinig. De meeste gaan zo rond de 180 en ik ken zelfs iemand die al 205 op de teller heefd gehad (ja die was echt 25kw, maar die heeft haar postuur erg mee)
Hey kris, ideetje hoe dat kan? Vast niet alleen door haar postuur. Ik ben maar een klein mannetje, hooguit 60 kilogrammen, maar als ik het gas van mijn zxr met laser dempervol open doe wil ie echt niet harder dan 160 km/u.
De ene motor reageerd veel anders op een 25kw setje dan de andere. ook staat de afstelling bij de ene motor beter dan bij de andere, en dat kan echt een flink verschil maken. Tel daar ook nog eens mechanische verlizen op in bijv. een versleten ketting of wiellagers, ect. op en de manier waarop hij in is gereden en je heb zo zulke enorme verschillen 160 is trouwens wel vrij langzaam voor een zxr400 op 25kw
Ik weet niet wat het postuur van de TS is en hoelang hij/zij al rijdt
Ik ben nl. vrij slank en de eerste keer dat ik 200km snelweg op één dag deed (met 120-130) was ik helemaal kapot
Tegenwoordig merk ik bij wijze van spreken het verschil niet tussen 100 en 150 en ik kan het aardig volhouden.
Conclusie: Het went
mietje
toen uit de eiffel vanuit zuid limburg naar den helder aan een stuk door 140/160 geredenwonder boven wonder geen bonnen...
Keer op een dag Albergen > Zwolle > Groningen > Albergen, en dat vrijwel allemaal snelweg en vrijwel allemaal boven de 180 met uitschieters naar 245
Geen boetes
ik vermijd de snelweg, mijn top is 110..
cbr125r met 10 kw
Een keer in Duitsland op de Autobahn een politiewagen ingehaald met 150 km/h
Geen boete