27 April: OBT4, de OuweBrikkenBloesemToer!

Ik kom de 27e

  • Wel

    Stemmen: 32 78,0%
  • Niet.

    Stemmen: 9 22,0%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Ik zou ook wel mee willen, maar ik rijd in dat weekend waarschijnlijk in de Eiffel, of op de Nordschleife....De Maandag daarop heb ik namelijk circuittraining op GP circuit Nurburgring....

Volgende keer beter.
 
Ik zou ook wel mee willen, maar ik rijd in dat weekend waarschijnlijk in de Eiffel, of op de Nordschleife....De Maandag daarop heb ik namelijk circuittraining op GP circuit Nurburgring....

Volgende keer beter.

Klote voor je zeg :P

Heb geen medelijden met je ;)
 
Beste Zuidpool drijfsijs :) , ik heb ff je route naast mijn route planner gelegd ennuuhh
zelfs op papier is tie om te kwijlen dus dat belooft wat .

De steekpenningen richting paulus pietsema moeten we die al overmaken ;)

ik zal vanaf nu beginnen met de anti allergie pillen te slikken ,zal wel nodig zijn tegen die tijd ( hoewel,heb nu al last ,(ik haat plantjes en bomen :X ) ) .
rij ik hem wel uit met snot in de neus :9 .

een vraagje mag mijn motor gepoetst zijn als ik meega ??

cu

ps.

twee maal met suiker en stroop :P :9 :P
 
Pingu? ff voor de volledigheid ;) Mijn vriendinnetje heeft zich ook op MF aangemeld, dus is ze niet meer alleen vriendin van Hellraiser, maar heeft ze een eigen MF-identiteit: HoRnEt.GirL :}
 
Om het voor iedereen even zichtbaar te maken....
Volgens mij moet de route er ongeveer zo uitzien, misschien klopt alleen het laatste stukje terug niet?

OBBT.jpg


En misschien kom ik wel ff pannekoeken mee eten als ik van de camping weg mag :)
Maar ik beloof nix!
 
Om het voor iedereen even zichtbaar te maken....
Volgens mij moet de route er ongeveer zo uitzien, misschien klopt alleen het laatste stukje terug niet?

(Afbeelding)

En misschien kom ik wel ff pannekoeken mee eten als ik van de camping weg mag :)
Maar ik beloof nix!
Klopt aardig :) Alleen het laatste stukje niet helemaal, maar da's te verwaarlozen. We rijden hier voor een 2e keer op een (mooi en bochtig) stukje weg om een lastig verkeerslicht met saaie weg te missen.
 
Klopt aardig :) Alleen het laatste stukje niet helemaal, maar da's te verwaarlozen. We rijden hier voor een 2e keer op een (mooi en bochtig) stukje weg om een lastig verkeerslicht met saaie weg te missen.
Heb je enig idee hoe laat jullie ongeveer pannekoeken gaan eten? Kan ik er rekening mee houden, mocht ik die kant opkomen de 27e!
 
Heb je enig idee hoe laat jullie ongeveer pannekoeken gaan eten? Kan ik er rekening mee houden, mocht ik die kant opkomen de 27e!
Rond 13:30, zeg maar tussen 13:00 en 14:00. Maar wat dacht je van het volgende (kan ook handig zijn voor mensen die om wat voor een reden te laat zijn): Je zorgt dat je rond 11:30 bij Meerkerk staat. Als je dan bij de rotonde van de MacD op de weg aan de andere kant van de rotonde gaat staan (vanaf de snelweg ga je richting Meerkerk, dan bij de rotonde rechts, als het goed is is dat de Beemdweg). Dan kan je in de rit meerijden tot de lunchpauze. Je hebt dan de mooiste stukken van de rit te pakken, zeker die slinger na Gellicum is zo verschrikkelijk mooi....
 
Rond 13:30, zeg maar tussen 13:00 en 14:00. Maar wat dacht je van het volgende (kan ook handig zijn voor mensen die om wat voor een reden te laat zijn): Je zorgt dat je rond 11:30 bij Meerkerk staat. Als je dan bij de rotonde van de MacD op de weg aan de andere kant van de rotonde gaat staan (vanaf de snelweg ga je richting Meerkerk, dan bij de rotonde rechts, als het goed is is dat de Beemdweg). Dan kan je in de rit meerijden tot de lunchpauze. Je hebt dan de mooiste stukken van de rit te pakken, zeker die slinger na Gellicum is zo verschrikkelijk mooi....
Ik zal het erover hebben thuis :X ;)
 
Dat is pas op de laatste twee dagen, als de weersverwachting klote blijkt te zijn. })
Brikkers laten zich toch niet afschrikken door een beetje regen? De eerste keer dat ik de rit reed had ik net m'n Trude helemaal gepoetst, alle spaken e.d. Ja hoor: met de rit regen en mijn Trude van onder tot boven onder de bagger.... :(
 
Laatst bewerkt:
Ja, speciaal voor gronignen had ik hem ook netjes gepoetst :X ;)

Ik neem trouwens ook mijn hooikoorts-dingetjes maar mee en me vizier houd ik dicht...(vooral vanwege de herrie van bepaalde brikkers :P )
 
Ik ga ook mee. Alleen als het regent niet (ja, ik weet het ik ben
een watje). Ik smelt namelijk in de regen en dan blijft er zo'n slipspoor
achter :]
 
hmm trouwens ik zit misschien nog met een probleem, moet even gaan kijken wat ik ga doen, der is namelijk ook een bruut festival in dit weekend, waar ik heen zou gaan (nog geen kaartje dus gaat eens ff nadenken) '(
 
hmm trouwens ik zit misschien nog met een probleem, moet even gaan kijken wat ik ga doen, der is namelijk ook een bruut festival in dit weekend, waar ik heen zou gaan (nog geen kaartje dus gaat eens ff nadenken) '(
He Kaasszje, dat kan niet heh. Die Brikken zijn veel bruter dan dat festival (welk????)!
 
He Kaasszje, dat kan niet heh. Die Brikken zijn veel bruter dan dat festival (welk????)!

t ergste is dan nog dat t feest voor mij helemaal ophoud... geen vervoer en geen festival... zou nie zo heel leuk zijn weekend op de bank thuis :(

trouwes dat idee over hooikoorts zooi lijkt me strak plan dropkick, anders nies ik mn hele helm vol en aan je neus jeuken met helm op is nie zo makkelijk.
 
hmm trouwens ik zit misschien nog met een probleem, moet even gaan kijken wat ik ga doen, der is namelijk ook een bruut festival in dit weekend, waar ik heen zou gaan (nog geen kaartje dus gaat eens ff nadenken) '(
Ben ook wel benieuwd welk festival dat is. Groezrock is toch op zaterdag, de 26e? (waar ik heel misschien ook wel heen ga)
 
Ben ook wel benieuwd welk festival dat is. Groezrock is toch op zaterdag, de 26e? (waar ik heel misschien ook wel heen ga)
Yep dat festival dus, maar het is Groezrock

Maar zie inderdaad net dat voorfest op de 25e is en dat groezrock zelf op 26 is dus dan zie ik in 27 geen probleem... kan zijn dat ik licht bekaterd rond rij.. maar valt meestal mee :)

Tnx Ooypunk je hebt mijn dag goed gemaakt :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan