27 April: OBT4, de OuweBrikkenBloesemToer!

Ik kom de 27e

  • Wel

    Stemmen: 32 78,0%
  • Niet.

    Stemmen: 9 22,0%

  • Totaal aantal stemmers
    41
...lijst

13. BM Werner

...nog meer lijst

[me]Pingu is niet verantwoordelijk voor extra kosten (verhuiskosten e.d.) die onstaan na het rijden in deze mooie omgeving :+ [/me]

Zeg, ijskonijn met vleugeltjes, ik weet wel dat ik graag mee wil, maar om me nu te straffen en plekkie 13 op de lijst te geven omdat ik niet kan '(


:+
Ros er anders even een streepje door :}
 
Zeg, ijskonijn met vleugeltjes, ik weet wel dat ik graag mee wil, maar om me nu te straffen en plekkie 13 op de lijst te geven omdat ik niet kan '(


:+
Ros er anders even een streepje door :}
Je bent eraf. Waarschijnlijk vergeten weg te halen...

[me]Pingu hoopt dat Hellraiser niet boos wordt met z'n 13e plaats[/me]
 
Ik vind het steeds gaver worden :}
Als hij het doet komt er een collega (Olav Swart) op een Harley uit '42 of '43! En misschien neemt hij nog wat andere oldtimers mee.

Beim Wege :? Naar aanleiding van de wijze woorden van Highlander hoef je de pannekoekenbestelling pas de 27e bij het beginpunt door te geven.
 
F*CK! ik wilde graag mee....maar ik heb laatst een vakantie geboekt naar Val Thorens (ook vervelend). Nou ja, volgende keer beter!

Succes met de rit! HAVE FUN!
 
Even een aantal voorwaarden waar je als brikker aan zou moeten voldoen (komt uit dit topic: vrouwen en motorfietsen) 8-)

RDZ: "(En voor weelies heppik nie genoeg pk's en voor stoppies te weinig remschijf en voor hard rijen heppik ik te weinig haast.)"

Ralfie: "Laten we ook filmpjes gaan maken, waarin we geen wielies doen, gewoon stoppen met twee wielen op de grond en met twee konthelften op het zadel blijven zitten."

Ralfie: "Weetjewat? Laten we ons tekenen door zo'n karikaturist en zeggen we erbij dattie de motoren een beetje moet laten glimmen. Verder laten we hem alles zelf verzinnen, kunnen wij ondertussen lekker toeren. En dan posten we die plaatjes hier en zegt iedereen "OOOOOOHHHHHH!!!!!!". Eeuwige roem en glorie zullen ons deel zijn. Jonge maagden zullen zich aan onze voeten werpen. Enzo. Nou? Deal??"

En dan nog de voorwaarde van Jochem, "OBT: voor eenieder die bereid is te rijden achter iemand wiens motor hem dwingt tot een behouden rijstijl" (zoeits was het toch) en je OBT-voorwaarden zijn compleet :+


Gratis stukje geschiedenis van mij voor u :)
 
Zou ik, eventueel, met een niet-brik (tenminste nu nog niet, dan ook niet hoop ik) ook mee mogen als ik die dag kan? Ik beloof dat ik 'm dan een poosje niet zal wassen van tevoren.
 
Op vrijdag 14 maart 2003 09:02 schreef De Highlander het volgende:
Nou, als jij die jonge maagden voor mij regelt, dan regel ik de kariktaturist.

Volgens mij heb je voor de meeste brikkers aan een fotograaf genoeg.. :X
 
Uit 't zelfde toppik:

RDZ: "Als we zo weinig actie hebben, kunnen we denk ik beter foto's maken. Maar ja ik heb een lelijk motorpak en vieze (=niet gepoetste) motors, dus laat die foto's ook maar zitten."
 
Tsss... eerst lopen mekkeren dat als ik niet mee ga jij niet mee kan en nu opeens wat anders willen...

En dropkick ik verplicht je mee te gaan :P

ik wil helemaal nix anders, nou ja, okee, op een eigen moto was leuker maar dis ook leuk, kan ik ten minste lekker om me heen kijken :)

en dropkick: je hoort t he *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan