DinX
MF veteraan
Moet mij weer gebeuren.
Rij je op je gemakje door de file naar je werk. Heb je een auto voor je gefileerd en rij je ervoor (gedaan met filieren, stuk lege weg voor me) , Besluit het blik op de rechterbaan ook maar even bruuske naar links te gaan.
En toen volgde het klassieke antwoord "sorry, ik had je niet gezien".
Alles goed en wel, kerel gaf toe dat ie fout zat, gegevens uitgewisseld, en s' avonds om 8 uur zou hij langst komen.
Om 5 uur stond ie thuis. Weer lekker vlotjes "lossen we wel op, ik weet dat ik fout zat".
Lekker het schadeformulier ingevuld, en bij het tekenen van de schets kwam het probleem. Meneer wou niet geloven dat ik op het linkervak reed. Volgens hem zou ik zelfs op het rechtervak hem voorbij gestoken hebben. Tuurlijk, terwijl er links plaats is voor 4 auto's
Gelukkig een heel behulpzame getuige die volledig achter mij staat. Getuigt dat de kerel erg bruusk naar de linkerbaan reed "hij reed mij bijna van m'n sloffen af".
Dat die kerel veel te snel reed om toch maar dat gaatje te hebben (waren aan het aanschuiven voor het rode licht).
Dat ik hem al voorbijgestoken had voordat de auto naar links kwam.
Dat ik daardoor dus aan de rechterkant van de linkerbaan reed, voor hem.
Dat het invoegen op hetzelfde moment gebeurde als het aanzetten van de richtingaanwijzer.
Dat het zelfs leek alsof hij wou doorrijden
Best wel een sterke zaak in mijn ogen.
Schade:
- kuip linksvoor geschaafd (eerste wat een divi raakt als ie valt)
- Stukje rond het gaatje voor de bout aan het frame uit de kuip gescheurd (valt normaal niet te herstellen, staat teveel kracht op constant)
- Koppelingspedaaltje nog verder geplooid
- 4 van de 6 gaatjes waar m'n ruitje doorgeschroeft zitten open gebruiken (in plaats van gaatjes staan ze nu gewoon open)
- Een gekneusde en verrekte enkel
- Spieren rond m'n knie verrekt en daardoor vocht in m'n knie.
Ben er weer goed vanaf gekomen (lichamelijk dan) gelukkig.
En nogmaals ... ZE ZIJN BLIND DIE BLIKKERS
Rij je op je gemakje door de file naar je werk. Heb je een auto voor je gefileerd en rij je ervoor (gedaan met filieren, stuk lege weg voor me) , Besluit het blik op de rechterbaan ook maar even bruuske naar links te gaan.
En toen volgde het klassieke antwoord "sorry, ik had je niet gezien".
Alles goed en wel, kerel gaf toe dat ie fout zat, gegevens uitgewisseld, en s' avonds om 8 uur zou hij langst komen.
Om 5 uur stond ie thuis. Weer lekker vlotjes "lossen we wel op, ik weet dat ik fout zat".
Lekker het schadeformulier ingevuld, en bij het tekenen van de schets kwam het probleem. Meneer wou niet geloven dat ik op het linkervak reed. Volgens hem zou ik zelfs op het rechtervak hem voorbij gestoken hebben. Tuurlijk, terwijl er links plaats is voor 4 auto's

Gelukkig een heel behulpzame getuige die volledig achter mij staat. Getuigt dat de kerel erg bruusk naar de linkerbaan reed "hij reed mij bijna van m'n sloffen af".
Dat die kerel veel te snel reed om toch maar dat gaatje te hebben (waren aan het aanschuiven voor het rode licht).
Dat ik hem al voorbijgestoken had voordat de auto naar links kwam.
Dat ik daardoor dus aan de rechterkant van de linkerbaan reed, voor hem.
Dat het invoegen op hetzelfde moment gebeurde als het aanzetten van de richtingaanwijzer.
Dat het zelfs leek alsof hij wou doorrijden

Best wel een sterke zaak in mijn ogen.
Schade:
- kuip linksvoor geschaafd (eerste wat een divi raakt als ie valt)
- Stukje rond het gaatje voor de bout aan het frame uit de kuip gescheurd (valt normaal niet te herstellen, staat teveel kracht op constant)
- Koppelingspedaaltje nog verder geplooid
- 4 van de 6 gaatjes waar m'n ruitje doorgeschroeft zitten open gebruiken (in plaats van gaatjes staan ze nu gewoon open)
- Een gekneusde en verrekte enkel
- Spieren rond m'n knie verrekt en daardoor vocht in m'n knie.
Ben er weer goed vanaf gekomen (lichamelijk dan) gelukkig.
En nogmaals ... ZE ZIJN BLIND DIE BLIKKERS

Laatst bewerkt: