31 km!!!!!

door die code fout ben je gered volgens mij... stuur een aangetekende brief, en zeg dat die code niet klopt... volgens mij gaat je bekeuring dan richting prullenbak :)
 
Ik heb de bon even goed bekeken,nu staat er
een code op die volgens mij niet klopt?
Er staat een s100j code en die staat voor
vrachtwagens en motor voertuigen met aanhanger en
nog iets,het stomme ervan is dat die code
helemaal niet voor motor rijders is,die vallen
onder categorie 1 en die andere vallen onder
cat.2.
Nu klopt de code wel met cat.2 en daar staat
ook de boete van €317,maar bij cat.1 staat €267.
Dus de code klopt gewoon niet en het bedrag niet,
er zit trouwens ook geen foto film nummer bij
ofzo,er staat op die plek gewoon niks.
Iemand suggesties

Ben je al eerder voor een dergelijke snelheidsovertreding bekeurd? Zo ja, dan geldt de recidiveregeling. En zul je meer moeten betalen. Misschien is dat de reden dat je in Cat.2 valt ipv in Cat.1.
 
Tja je vond het stoer om te hard te rijden.. dan moet je nu ook niet zeiken over die boeten. Eigen schuld dikke bult.

Vind het zeker wel kut voor je maarja.

En als je al te lui bent om een goede brief op te stellen...... tja...

Maximum : Hij moet idd wel gecertificeerd zijn.. BOA moet hij minimaal hebben geloof ik :? voordat hij een proces verbaal kan opmaken. En je kunt inzage krijgen in alle rapporten..alleen is het vaak zo , in belgie zijn ze al zo slim..daar kost foto opvragen 175 gulden geloof ik zo uit mijn koppie (2 jaar terug), dat je er wel flink achteraan zult moeten gaan en of ut dat waard is uiteindelijk is maar de vraag.
 
De hoogste boete die ik heb gehad is €40,ik
weet niet of ze die mee rekenen?
Ik heb gisteren gebeld naar het CJB en ik
ben dus niet geflist en niet gelaserd,dus
gewoon opgeschreven.
Van de week ga ik een copie van het verbaal
halen bij die lap zwansen.
Ze moeten maar een bewijs geven,aan natte
vingerwerk heb ik niks,die gebruik ik wel ergens
anders voor.
Anders laat ik het wel voor komen,als ik dan,
als nog moet betalen,dan hebben ze er tenminste
iets voor moeten doen!
Kameraad van me een tijdje terug precies het
zelfde mee gemaakt met de auto.
De eikelels rijden achter hem en hij reed te hard,
wat doen ze nu,schrijven zijn kenteken op
schatten een snelheid en schrijven een bon uit.
En dan niet gelijk aan houden,nee,staan ze langs
hem bij het stoplicht,kijken hem een keer aan
en rijden vervolgens door.
Toen mijn kameraad belden naar het CJB zeiden
ze zoiets van ja ze hebben niet altijd tijd
om te stoppen,terwijl ze notabene langs hem
stonden bij het stoplicht,vuil tuig!
 
Tja je vond het stoer om te hard te rijden.. dan moet je nu ook niet zeiken over die boeten. Eigen schuld dikke bult.

He' capoeirist verder alles goed,moeilijke jeugd
gehad,je hoort me niet zeiken,dat doe ik wel
op de plee.
Het gaat om advies en aangezien vragen nog
altijd vrij staat? verder wens ik jou nog voorspoedig puberteit toe.
seeya
 
Ja zeg, ze stoppen zeker toch wel. Ze moeten toch ook een minimum aantal meters je snel meten? Anders zou ik ook nog wel wat kunnen verwachten. 'k Heb laatst met 190 een politie auto ingehaald op de A27. Ben maar lekker snel doorgereden en heb ze verder niet meer gezien.
 
190 :? ,ik moet wel zeggen dat je lef hebt,om
dan vervolgens met die snelheid door rijden.
En inderdaad zo flikken ze het blijkbaar ook ja.
 
Ahhhhhhhhggr

Rij ik net lekker een rondje door de buurt niets vermoedend met gangetje van z'n 140 waar je 100 mag met de rest van 't verkeer mee, zie ik in m'n ooghoek een platte pet door de struiken banjeren.... vol in de ho houwers... en ja hoor FLITS........
Bijna van achteren aan gereden door een auto...
Zucht.....

wordt 't niet us tijd voor een landelijke protest aktie tegen deze geld klopperij??

'k bedoel flitspalen op aantoonbaar onveilige plekken prima maar varkens met cammoeflage pakken die op het veiligste stuk snelweg van nederland(a4 t.h.v.schiphol 6banen breed!!!) hardwerkende burgers op laffe wijze geld afhandig proberen te maken :j :j :j

Als 'k mog 1 keer geflitst wordt schroef 'k m'n nummer plaat er af!!!!!!!!!
 
Dat is nog al simpel. Altijd in beroep gaan met een of ander lulverhaal en dan maar hopen dat de officier je beroep niet op tijd kan behandelen en dan om die reden (het verlopen van een redelijke termijn)de prent intrekt. Heb ik al 2x meegemaakt. Het lulverhaal is wel belangrijk, want zo maak je het moeilijk, want dan moet er inhoudelijk worden gereageerd en dat kost dus tijd en moeite. Zeggen dat jij het niet was heeft geen zin, want dan krijg je de foto thuisgestuurd. En het lijkt wel alsof dat op door de postkamerbediende gedaan wordt, want die heb je binnen no time binnen.
En bedenk: als iedereen in beroep zou gaan, dan zou de hele bliksemse boel vastlopen.

CU

DooV

CU

DooV

En wordt het een grote janboel in dit land. Verkrachters komen vrij, de moordenaar van Pim komt op straat, en mijn kinderen worden van de straat geblazen door een stelletje onnozele halsen zoals jou.
 
Tja je vond het stoer om te hard te rijden.. dan moet je nu ook niet zeiken over die boeten. Eigen schuld dikke bult.

He' capoeirist verder alles goed,moeilijke jeugd
gehad,je hoort me niet zeiken,dat doe ik wel
op de plee.
Het gaat om advies en aangezien vragen nog
altijd vrij staat? verder wens ik jou nog voorspoedig puberteit toe.
seeya

tss..puberteit.. :j

je wil advies ? gewoon netjes betalen. Je hebt terecht een boete gekregen toch ? nou dan.
 
ff afkloppen,heb nog nooit een bekeuring voor te hard rijden(met de motor)gekregen.
alleen voor een te klein kenteken...snif en nu mag het...arggghh.. :j
 
capoeirist,dat is het hem juist.
Ik kan daar nooit 100 gereden hebben,het is daar altijd stervens druk s'morgens vroeg,als ik echt
schuldig ben,zal het me een worst wezen,maar
ze moeten me niets op de mouw proberen te spelden
want daar heb een ontiegelijke hekel aan.
En dan daar nog bij ,klopt de bekeuring niet,
die is te hoog.
Verder niks persoonlijks tegen jouw,maar de
volgende keer niet gelijk met je oordeel klaar
staan,daar hebben we die stink wouten voor.
 
capoeirist,dat is het hem juist.
Ik kan daar nooit 100 gereden hebben,het is daar altijd stervens druk s'morgens vroeg,als ik echt
schuldig ben,zal het me een worst wezen,maar
ze moeten me niets op de mouw proberen te spelden
want daar heb een ontiegelijke hekel aan.
En dan daar nog bij ,klopt de bekeuring niet,
die is te hoog.
Verder niks persoonlijks tegen jouw,maar de
volgende keer niet gelijk met je oordeel klaar
staan,daar hebben we die stink wouten voor.

Kijk.. dat had ik niet begrepen..als je er nooit 100 hebt kunnen rijden en je krijgt boete.. mijn excuses.

Anderzijds had je mij vast ook wel begrepen :)
 
ff afkloppen,heb nog nooit een bekeuring voor te hard rijden(met de motor)gekregen.
alleen voor een te klein kenteken...snif en nu mag het...arggghh.. :j

He, ik heb hetzelfde ervaren, één keer in de zomer naar Zeeland en ik had een bon voor een te klein kenteken omdat ze verder hélemaal niets konden vinden, verder in 26 jaar (knock on wood : }) nog nooit voor te hard rijden (in Nederland dan)...

Kennelijk heb je een gevoel waar het veilig kan om wat harder te rijden dan toegestaan is, dus NIET te hard rijden bij wegwerkzaamheden en in de stad!!!

Verder UITERAARD ook een kwestie van een beetje geluk want met die laserguns zien ze je op 400 meter afstand en ben je het haasje, die gasten staan óók op absoluut veilige plaatsen om hun speeltje uit te testen :j

Was het niet zo dat die laserguns in de ban gaan omdat ze niet betrouwbaar zijn of zijn dat HELAAS indianenverhalen???

René :]
 
JO]



Vandaag mijn eerste

115 euro. reed 104 waar ik 70 mocht.

Dis echt een knullige boete het is een stuk tussen een autoweg en daar moet je ff een stukkie 70 en daarna weer 100 ik heb dus niet opgelet.





:(
 
Terug
Bovenaan Onderaan