32-polige connectors

indodude

Die hard MF'er
29 apr 2010
653
0
zutphen
weet iemand waar ik 32-polige connectors kan krijgen?
ik heb zowel female als male nodig.
ben al bij een paar electronica winkels geweest maar ze kunnen deze niet leveren.

Foto-SH3ZWBB8-D.jpg


Foto-3U6ZGGZN-D.jpg


Foto-ECV6BCYM-D.jpg
 
Bekijk de originele stekkers even goed, hier staat een merk op..
ik moest echt vies goed zoeken, maar als je het merk vind kun je al een stuk gerichter zoeken.
Bij mij waren het overigens AMP stekkers als ik het me goed herinner :P
 
Zijn connectors van een ECU ?

Die "krengen" zijn helaas niet universeel en (waarschijnlijk) niet los te bestellen.


ja het gaat om de connectors van de ECU. ze hoeven niet hetzelfde zijn als ze er maar in passen. :)


Bekijk de originele stekkers even goed, hier staat een merk op..
ik moest echt vies goed zoeken, maar als je het merk vind kun je al een stuk gerichter zoeken.
Bij mij waren het overigens AMP stekkers als ik het me goed herinner :P

volgens mij zijn ze bij mij ook AMP van TYCO. maar nu nog type en waar te verkrijgen.
 
Je zou eens kunnen informeren bij een Power Commander of Rapid Bike dealer. Rapid Bike leverd ook losse kabels per merk, PC niet....
 
Laatst bewerkt:
ik ben mijn fireblade '05 van een '06 kuip aan het voorzien.
hierdoor moet mijn ECU naar een andere plek verhuizen omdat in de '06 kuip hiervoor geen plek is.
bij een'05 zit de ECU in de rechterkuip, boven de koelvloeistofreservoir. omdat de '06 kuip strakker gebouwd is, zit de ECU bij een '06 bovenop het luchtfilterhuis en zit er in de rechterkuip alleen de koelvloeistofreservoir.
ik wil dus niet gaan knippen in de kabelboom want ik wil hem ook weer kunnen terugbouwen naar een '05.
 
Laatst bewerkt:
ik ben mijn fireblade '05 van een '06 kuip aan het voorzien.
hierdoor moet mijn ECU naar een andere plek verhuizen omdat in de '06 kuip hiervoor geen plek is.
bij een'05 zit de ECU in de rechterkuip, boven de koelvloeistofreservoir. omdat de '06 kuip strakker gebouwd is, zit de ECU bij een '06 bovenop het luchtfilterhuis en zit er in de rechterkuip alleen de koelvloeistofreservoir.
ik wil dus niet gaan knippen in de kabelboom want ik wil hem ook weer kunnen terugbouwen naar een '05.

'06 draadboom kopen, probleem opgelost en alles helemaal origineel.
 
Ik hoop écht voor je dat je ergens van dat soort stekkers gevonden kunt krijgen alleen vrees ik dat je het net zoals ik op een gegeven moment ook op moet/gaat geven.

2 jaar geleden aan het zoeken geweest naar een stekker die paste op de aansluing van m'n EXUP sensor. Componenten om de ECU voor de gek te houden kosten bij elkaar €2,- alleen was er nergens een stekker te vinden om dat spul op een nette manier aan de bestaande bekabeling te knopen. Power Commander leverde wél een complete plug (met die componenten van €2,- erin) voor ...... €59,95 :X
 
Ik ben wel eens op zoek gegaan naar bosch ecu stekkers en vond iets in engeleand maar die waren 30 euro meen ik
ECU stekkers voor de Jappaners waren een stuk goed koper maar ik weet echt niet meer waar ik ze gevonden heb
Je kan eens gaan zoeken op ebay.co.uk
Misschien dat je ze bij een H*nda leveranzier kan bestellen...of bij een H*nda auto garage?

Bananeman heeft ook eens een stekker leveranzier gepost en die had ook heel veel maar ook daar heb ik geen link meer van

Misschien is een autosloperij (sorry autodemontagebedrijf..3xwoordwaarde) een idee? de zelfde stekkers zitten vast ook in auto's en gebruik je alleen het plastic en de contakten kan je overal wel kopen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan