Ze hebben mijn motor gepikt :-(

WoKe

MF veteraan
1 apr 2003
1.324
0
Gent
Shit, shit, shit :( |(

Net terug van het politiebureau, ze hebben g**verdomme mijn motor uit mijn gargagebox gejat. Een stuk of 20 appartementen kijken uit op de binnenkoer, de poort was dicht en hij stond in alarm, en nog zijn ze ermee aan de haal gegaan :(
Moet ergens gebeurd zij tussen 9u 's ochtends en 2u deze nacht. Dus als je hem ergens zou zien of moest er iemand onderdelen van een zwarte Ducati Monster 620Sie aangeboden krijgen ... :X

Type : Ducati Monster 620 Sie uit 2003
Chassisnummer : ZDMM400AA3B036095
Kleur : Zwart Metallic
Km-stand : ongeveer 8200 km
Kenteken : MQA288

Heeft een stuurkuipje, Spyball alarm, Ducati Performance carbon uitlaten, voorband is een Pirelli Dragon Evo, achterband is een Diablo, rechteruitlaat en jiffy hebben wat krasjes van aan de grond te rijden. Rechter carbon heel-guard heeft wat krasjes. Carbon zijstukken met sticker van "Ducati Antwerpen" aan beide kanten.

Damn, ik ging net volgende maandag een dagje Croix gaan doen, kan ik nu ook wel op mijn buik schrijven :(

Dit is was hem ...
 
Laatst bewerkt:
Duc01.jpg
 
Mooi kut tering tering... maar ja, met zo'n alternatieve motor maak je natuurlijk wel meer kans om slachtoffer te worden van zo'n stelletje klootmongolen...

suc6 met de afhandeling
 
Eingelijk zou je zon dief meteen zijn poten moeten breken en honderden euros moeten afpakken. Krijg je eigenlijk geld wanneer de dief gepakt wordt? Ik vind dat die gasten extra moeten dokken dan, omdat je dankzij hun die dure sloten moet kopen.
 
gaat weer lekker...
die tyfushomo's moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven...
 
shit man :(

moet een rotgevoel zijn... word al kwaad van er aan te denken.

als'k ooit (motor)dieven in m'n poten krijg sta'k niet in vr de gevolgen

success met verzekering e.d.
 
Dit is echt zwaar klote
Als je al niet eens meer je motor achter slot en grendel kan zetten zonder dat een of andere eikel ermee aan de haal gaat :(
 
dat is echt shit!! :( :( :(
moet er niet aan denken dat me zoiets overkomt! heel veel sterkte!!!!!!!!!!
 
Wat een klotezooi!

Mensen kunnen ook nergens meer vanaf blijven met hun poten :( :( :(

Gelukkig goed verzekerd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan