4 dagen Luxemburg

Tonyk59

Rookie
31 mrt 2022
1
0
Iemand recente tip van (motor) hotel in Luxemburg ? Ik wil in de maand April een 4-5 daagse tocht dsaar doen. Solo.

Groeten,

Tony
 
Belle Vue in Vianden, hebben ook een garage waar de motor kan staan.
Toen ik de 1e keer alleen naar Luxemburg ging ben ik ook naar dit Hotel geweest. Kwa ligging perfect. Hotel van de buitenkant ook mooi. Leuk terras en garage voor de motor. Maar de kamers zijn helemaal gedateerd en uitgeleefd.
 
Toen ik de 1e keer alleen naar Luxemburg ging ben ik ook naar dit Hotel geweest. Kwa ligging perfect. Hotel van de buitenkant ook mooi. Leuk terras en garage voor de motor. Maar de kamers zijn helemaal gedateerd en uitgeleefd.
Hoe lang geleden was dat?
 
Over het algemeen is de Duitse horeca goedkoper dan de Luxemburgse. Ligt op een steenworp afstand en half pension in Duits hotel valt dan prima te combineren met rijden in Luxemburg, België en Duitsland. Mooi gebied.
 
Hoe lang geleden was dat?
Ik was er in 2018 en vond t prima, het is geen 4 of meer sterren, maar eten was goed, bed was goed.
Kamer ruim genoeg, voldoende druk op de douche (maak ik ook wel eens anders mee..).
Das voor mij t belangrijkst;)
En ja als t er niet modern uitziet, boeiend..
 
Ik was er in 2018 en vond t prima, het is geen 4 of meer sterren, maar eten was goed, bed was goed.
Kamer ruim genoeg, voldoende druk op de douche (maak ik ook wel eens anders mee..).
Das voor mij t belangrijkst;)
En ja als t er niet modern uitziet, boeiend..
Niet modern maakt mij ook niet zoveel uit. Maar als het zooitje bijna uit elkaar valt is het een ander verhaal voor mij.
 
Iemand recente tip van (motor) hotel in Luxemburg ? Ik wil in de maand April een 4-5 daagse tocht dsaar doen. Solo.

Groeten,

Tony
Ik had laatst een stacaravan. Wel met mooi weer. Was zeker goed bevallen. Kon de motor eraast kwijt.
 
Iemand recente tip van (motor) hotel in Luxemburg ? Ik wil in de maand April een 4-5 daagse tocht dsaar doen. Solo.

Groeten,

Tony
Beter om in Lux te rijden en tanken, in Dld. eten en te slapen. Prijzen zijn daar gunstiger.
Maar welke eisen en wensen stel je aan je verblijf. Welke prijscategorie en moet je motor overdekt staan, afgesloten (ivm. een evt. vezekering).
Kom regelmatig daar (je kunt een keer mee als je wilt).
Heb je al routes? Er is een mooie kasteleroute, maar je neus achterna en de kleine wegen verkennen verveelt mij nimmer.
En ik kom er al 28 jaar, heb er gewoond en gewerkt.
 
Nagel in Vijanden. Simpele, nette kamers, prima goedkoop eten (of het centrum op 10 minuten lopen) en een tankstation met goedkope peut en neut er direct naast.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ztje
Toen ik de 1e keer alleen naar Luxemburg ging ben ik ook naar dit Hotel geweest. Kwa ligging perfect. Hotel van de buitenkant ook mooi. Leuk terras en garage voor de motor. Maar de kamers zijn helemaal gedateerd en uitgeleefd.
Meerdere malen geweest afgelopen jaren maar kamers etc zeker niet uitgeleefd alles netjes en in orde
 
1651498547798.png


Komend weekend overnacht ik er weer 2 nachten, geen klachten.
Zullen er met een man/vrouw of 60 op hoofdzakelijk uit Itlaiaans ijzer (ik met 7pk) heen rijden.
Doen dit al jaaaren...
 
Meerdere malen geweest afgelopen jaren maar kamers etc zeker niet uitgeleefd alles netjes en in

Meerdere malen geweest afgelopen jaren maar kamers etc zeker niet uitgeleefd alles netjes en in orde
Het verschilt ook per kamer denk ik. Op de foto's ziet het er allemaal netjes uit. Maar de kamer die ik had was de badkamer aan vervanging toe en het houtwerk ook. De vloerbedekking zat ook vol met vlekken. Maar voorderest een perfecte uitvalbasis om met je motor naartoe te gaan.
 
IMG-20211009-WA0011.jpg


In september '21 bij Belle-Vue geweest: authentiek jaren '80-interieur :') (met name de badkamer), maar was zeer zuiver en zag eruit alsof het gisteren nieuw gemonteerd was. 8-)
 
Afgelopen weekend geweest , wij gaan de laatste jaartjes naar Camping Du Nord .
Bevalt ons goed en de motor staan gewoon bij de accommodatie.
20220617_154759.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan