45km te hard

Aanvechten of betalen?

  • aanvechten

    Stemmen: 3 7,3%
  • betalen

    Stemmen: 38 92,7%

  • Totaal aantal stemmers
    41
[Nog meer off-topic]
In mijn geval was het een VRO van drie weken, elke dag op de motor, van 08:00 tot 16:30, drie man onder begeleiding van een instructeur. Alles kwam aan bod: snelweg, provinciale weg, bebouwde kom, dijkjes (ook de afgesloten ;) ) circuit en bijzondere verrichtingen zoals slalom, keren, achtjes draaien en remproef, tot 150 km/u en meer. Of met 120 vol in de remmen, terwijl er een paar scheppen zand waren uitgestrooid. Kun je even voelen wat ABS doet. En de snelheid werd ook opgevoerd, de grenzen verlegd. De laatste week werd het gas nauwelijks dichtgedraaid! Geweldig om te doen, bijzonder leerzaam.

Kijk, dat wil ik nou ook, maar dan zonder politie-agent te worden. Kunnen ze niet zo'n training gaan geven om de staatskas een beetje te spekken? Denk dat daar best wel mensen interesse in zouden hebben. Maar ja, dan heeft natuurlijk iedereen een argument om volstrekt 'legaal' te hard te gaan rijden O-)
[/back on-topic maar]
 
[Nog meer off-topic]Kijk, dat wil ik nou ook, maar dan zonder politie-agent te worden. Kunnen ze niet zo'n training gaan geven om de staatskas een beetje te spekken? Denk dat daar best wel mensen interesse in zouden hebben. Maar ja, dan heeft natuurlijk iedereen een argument om volstrekt 'legaal' te hard te gaan rijden O-)
[/back on-topic maar]

[me]Orpheus denkt dat je zou schrikken van de kosten...
[/me]


3 Weken lang een instructeur voor maar 3 personen... Als ik kijk wat een VRO kost voor 1 dag en 10-15 personen... :X
 
[me]Orpheus denkt dat je zou schrikken van de kosten...[/me]
[me]Maistro_44 is het helaas met Orpheus eens[/me]

@ een van die motor muizen met zo'n blauw lampje op hun rug....word je eigenlijk meteen motor-agent of ben je eerst gewoon agent en mag je daarna op de motor??
 
gewoon zeggen dat die contant wel wat wilde regelen met je, maar dat je daar geen zin in had???

is dit beter???

nou... zou het niet proberen... Als je je mond dichthoudt kunnen ze je niets extra's maken. als je de agent dingen in zijn schoenen gaat schuiven... Ik wil niet eens weten wat voor effect dat geeft...

Die rijopleidingen van politie en KMAR zijn trouwens ook niet even veilig hoor!
De vriend van n nichtje van mij heeft toevallig pas zijn rijopleiding met de auto gehad bij de KMAR.
Hier reed hij af en toe 180 waar 50 was toegestaan. Ook kwam hij op dat moment langs een politie controle die hij van zijn instructeur zoek moest rijden (en dit ook heeft gedaan).
Dus die heeft nog even een flinke achtervolging gehad waarbij de agenten dachten dat hij een of andere crimineel was (ze reden ook in een niet herkenbare auto).

Vind dit dus ook wel een beetje onverantwoordelijk. Die agenten gaan hun leven riskeren om iemand in te rekenen die vervolgens met zijn opleiding bezig blijkt te zijn zodat er uiteindelijk nog niets aan de hand is...

Btw, stukje waalwijk - den bosch op de A59 mag je al jaren niet harder dan 70km/u terwijl er niet aan de weg gewerkt wordt en er geen wegveranderingen zijn. Hier rijden vrachtwagens zelfs met 100 doorheen. Toch staan ze hier regelmatig te controleren.. Dit is dus echt een naaistreek van onze blauwe "vriendjes"!
Het is gewoon levensgevaarlijk om met de motor daar 70 te gaan rijden. Je wordt finaal van je sokken gereden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan