4e Naked Bike Meeting - !! Nieuwe Locatie !!! 16-08-2015

Leuk evenement, met gelukkig ter plaatse goed weer 8-) , gezellige mensen *O* , eten en drinken genoeg...leuke brommers :] gezien...dussssssss zeker tot volgend jaar. :}
 
Mocht er al een datum bekend zijn dan verneem ik die graag! Dat wordt dan de eerst bekende clubdatum 2016 voor www.superfour.nl! *O* :] :] *O*
 
In Februari ga ik weer aan de slag met de Organisatie en in overleg met KMS Motoren voor een datum :Y
 
Overall filmpje van Freakrunner Media



En nog een paar foto's :Y :]

11891109_837862182999395_8030589035016766470_n.jpg

11896003_837862222999391_1138719652194856717_n.jpg

11866453_837862376332709_5275257209079195632_n.jpg


*O*
 
Laatst bewerkt:
Lokatie blijft Poeldijk.

En t weer daar kan niemand wat aan doen. In Poeldijk heel de dag droog geweest
 
Het was zeker een leuke dag!

Ik heb met mijn Tuono 2004 met enkele aanpassingen een Dynostar run kunnen maken met beide fuel mappings. Erg mooi resultaat wat betreft het verloop van de koppel kromme, 92/98NM koppel continu beschikbaar vanaf 4000rpm t/m 8500/9000rpm wat zeer bruikbaar is.

Een iets minder resultaat (dan verwacht) op het topvermogen van 117pk, maar tegelijkertijd blijkt in zowel map 1 als map 2 de motor ERG rijk te staan in deze volgas run. De air fuel ration daalt als en gek na 5300rpm tot wel 10,5/11 bij 6000rpm t/m 7500rpm.

Eigenlijk zou die meer rond 12,8 moeten zitten vanaf 8500rpm, dus er is nog even wat werk aan de winkel. (de blauwe lijn dus)

2wc0h8o.jpg
 
Mijn 1300tje zat op 195 pk en 180,7 Nm, viel ook wat tegen.............. O-)

Maar nog steeds vèt meer aan het achterwiel dan een Vmax 1700, ik dacht dat die standaard al 200 pk aan de krukas hadden dus er blijft wel erg veel hangen onderweg naar achteren.
 
Dat..is een hele nette score, heb je de uitdraai ook nog? (verloop vermogensopbouw).
Er was ook nog een Duc 1198 (naked) met 180+ PK aan de wielen, daar zat een 1098R blok in die volledig door Biggelaar was aangepakt, indrukwekkend geluid ook!
 
Haha smit, dat was mijne, heb hier de uitdraai liggen als hij op een 1098 was getest. Heb hem op een 1198 laten testen, reden dat hij +-175pk deed was omdat de Streetfighter minder lucht krijgt dan een 1198. Zal de uitdraai van biggelaar wel even uploaden.

Ten aanzien van geluid, wel lekker toch?:P 107db normaal, 128 vol.

 
Laatst bewerkt:
Dat..is een hele nette score, heb je de uitdraai ook nog? (verloop vermogensopbouw)...................
Ivm. vermelding kenteken etc. post ik liever geen uitdraaien (rdw, verzekering etc.) maar die van het vermogen is een mooie gladde schuine lijn 45 grdn naar boven..............

Die van het koppel is vlakker, bij 3.700 toeren/min. al 135 Nm en bij 6.500 het max. van 180,7 Nm. Qua rijden is het hoge koppel bij nog lage toeren voor mij interessanter dan het vermogen. :]
 
Haha smit, dat was mijne, heb hier de uitdraai liggen als hij op een 1098 was getest. Heb hem op een 1198 laten testen, reden dat hij +-175pk deed was omdat de Streetfighter minder lucht krijgt dan een 1198. Zal de uitdraai van biggelaar wel even uploaden.

Ten aanzien van geluid, wel lekker toch?:P 107db normaal, 128 vol.

[~[url="http://i998.photobucket.com/albums/af109/Kevin-Witte/IMG_4946_zpswuecu8xz.jpg"]afbeelding~][/URL]
Dat geluid was zeker niet verkeerd :}
Ik kwam maar tot 110dB volgas, maar niet vreemd voor een 600cc.

Had hem ook nog wel graag daar op de testbank willen hebben, maar had te laat door dat de rij eigenlijk helemaal niet zo lang was...

De GSR heeft stock 92pk aan het achterwiel en bij de laatste afstelling zat ik op 98pk (én bij een veel lager toerental al beschikbaar). Heb nu nog wat meer aangepast en hoop over de 100pk te komen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan