4e Super Motard Meeting Zoetermeer

wanneer sm meeting

  • 20 april 2008

    Stemmen: 4 80,0%
  • 27 april 2008

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
En nog...
full
 
Hé dat ben ik,

kan je aub de foto naar mij toe mailen, leuk voor in het plakboek

Ik heb je een e-mail gestuurd. Reply even dan krijg je de originele plaatjes in de mail. Hint (ook voor de anderen): ik heb er namelijk nog veel meer. 8-)
 
Ik heb je een e-mail gestuurd. Reply even dan krijg je de originele plaatjes in de mail. Hint (ook voor de anderen): ik heb er namelijk nog veel meer. 8-)

Wil je mij mailtje sturen met de foto's / filmpjes, ben erg benieuwd!!! E-mail staat in mijn profiel.

Alvast bedankt!
 
Ik meld me ook aan voor de filmpjes en foto's mail! Ik weet dat er bij het wegrijden bij de club een klein wheelietje van me op de film/foto gezet is. Ik was die op de zwart-blauwe husk met geel pak aan.
Alvast bedankt!
 
tandjes, heb ik het weer gemist, |( helaas was mijn motor nog niet helemaal af.
dit weekeinde is ie wel gereed. *O*
Maarre waarom wachten tot september met de volgende meeting.?

schijnbaar is er toch veel animo. heeft iemand nog suggesties :]
 
Ik heb je een e-mail gestuurd. Reply even dan krijg je de originele plaatjes in de mail. Hint (ook voor de anderen): ik heb er namelijk nog veel meer. 8-)

ook nog plaatjes gevonden van die rood witte honda die bijna op z'n plaat ging bij ado?
 
Balen dat ik dat net gemist heb!! Ik heb sinds vorige week ook een SM.

Ik weet niet of er meer mensen zijn die dit willen maar ik zou het best gaaf vinden binnenkort een SM meeting mee te maken in deze omgeving.
 
Hey Tinus Tussengas,

Is het al gelukt met die foto's op je site te plaatsen?
Ben wel benieuwd naar de foto's *D
 
wordt er nog wat gereden binnenkort.
vindt dat er veels te weinig georganiseerd wordt.
kom zelf uit den haag kan bijna altijd wel,heb vroege werktijden of anders s'avonds geen probleem.
 
Roep maar wat,

ik kom uit Nootdorp, ook vroege diensten, en heb s'avonds ook tijd, ik speel vaak op het parkeerterrein waar we heen gingen vanaf de sm Meeting

Gtz Kokkie

wordt er nog wat gereden binnenkort.
vindt dat er veels te weinig georganiseerd wordt.
kom zelf uit den haag kan bijna altijd wel,heb vroege werktijden of anders s'avonds geen probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan