4e Super Motard Meeting Zoetermeer

wanneer sm meeting

  • 20 april 2008

    Stemmen: 4 80,0%
  • 27 april 2008

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
Hey Harry,

Ik heb vandaag een vrijgezellenfeest van mijn broer, dus ik ben vandaag telefonisch beperkt bereikbaar. We gaan lekker wakeboarden/waterskien vanmiddag!! :9

We kunnen morgen wel rond 12:15 ofzo bij de H.A.I. in Rijnsburg afspreken?
Je kan me wel mailen danieltenvoorde apedinges hetemail.com. Wellicht dat Nico ook mee gaat vanuit Katwijk?
Groetjes,

daniel
 
Bel je nog wel vanavond Daniël. Mocht ik je niet kunnen bereiken stuur ik een mail.

Nico, Ga je ook?

Jermo, Ik kom niet uit omgeving Amsterdam.
 
Vandaag nog even de KTM uitgelaten.... :] en eh.... tevens even bodemonderzoek gedaan... :$ Die Pirelli Corsa's zijn niet echt geschikt voor gras en klei... of ik was te enthousiast B|
Ik dacht een stukje door het gras af te snijden... ik reed gelukkig niet hard.
Wel een vies pak en een paar kleine beschadigingen, mag geen naam hebben.
Morgen kunnen jullie me herkennen aan klei aan mijn spiegel en gras onder m'n blok :P
 
Als het goed is verzamelen we om ongeveer 12.15u bij de H.A.I. (Hollandse Auto Importeur) in Rijnsburg (Floralaan 2) aan de rotonde waar ook de bloemenveiling aan ligt. Voor zover ik kan zien komen Daniel, Maarten, Harry en ik daar samen. Hopelijk met nog meer SM-ers. Tot morgen!!!
 
We zijn om 10.00 uur op de club, jullie zijn van harte welkom! *O* ~

Ook met regen gaat de meeting gewoon door (voor de die hards) })

Tot Morgen en een goede rit! :]

Groetjes Mark
 
Als het goed is verzamelen we om ongeveer 12.15u bij de H.A.I. (Hollandse Auto Importeur) in Rijnsburg (Floralaan 2) aan de rotonde waar ook de bloemenveiling aan ligt. Voor zover ik kan zien komen Daniel, Maarten, Harry en ik daar samen. Hopelijk met nog meer SM-ers. Tot morgen!!!
Misschien kom ik ook wel ff die kant op
 
Misschien kom ik ook wel ff die kant op
Leuk Fred, hopelijk zien we jou in Rijnsburg al. Volgens de laatste berichten vertrekken we uiterlijk om 12.30u. In totaal gaan we dan met een mannetje of 10 richting Zoetermeer.

Let the Sun Shine!
 
Poetsen? Posen doe je maar met de rullen op je banden ;)

[me="Jermo"]is niet zo een schoonmaker[/me]

tot zo mannen
 
Het was leuk vanmiddag *O* Na het bekijken van alle motoren en met verschillende eigenaren gepraat te hebben, zijn we met z'n allen naar een afgesloten stukje industrieterrein gereden. Dat was een dolle boel! _O- Mooi man!

Als er iemand foto's gemaakt heeft kan ze in dit topic wel plaatsen!

Rinus bedankt voor het organiseren, het is weer een succes geworden!
*D
 
Hee Dano!

Het was wel weer effe leuk, zeker toen we effe op zoek moesten naar je moertjes. (en geen boutjes, hahaha). Het hoort bij zo'n oud beestje, niet waar?

Powerfred.
 
Het was inderdaad een leuke middag *O*

Mooi en lijkt mij ook een gezellig clubhuis in Zoetermeer :) met prijzen waar je voor niet al te veel geld een gezellige avond kan hebben 8-)

Het tripje naar het industieterrein was ook wel grappig.
Ik geloof alleen niet dat je je prettig voelt als je al die herriemakers achter je heb rijden wanneer je denkt op een rustige zondagmiddag ff te gaan toeren met je familie in het koekblik _O-

Op het industieterrein hebben de meeste even hun SM uitgelaten :} en dit keer zonder politie :Y

Wanneer komt de SM aftermeeting :9 in september :Y
 
Laatst bewerkt:
Ja ja, dat was weer geslaagd :}

Super mooi weer en veel bezoekers :}

Vrijdag heb ik bardienst op de club, kom gerust langs als je zin hebt.

September doen we het dunnetjes over, sm-afterparty _O-

bedankt allemaal voor de geslaagde dag, foto's staan binnenkort op de website

www.motorclubzoetermeer.nl

Groetjes Mark
 
Ik vond het ook een zeer geslaagd dagje *O* Lekker weer, veel mooie Supermotards mogen bewonderen en met als hoogtepunt natuurlijk de stuntsessie op het afgelegen terrein. :Y Waarbij een paar rijders hele mooie kunstjes vertoonden. :}

Moet ook maar een keer beginnen met wheelies oefenen....

En Rinus nog bedankt voor het organiseren van de meeting!

Greetz,
Maarten
 
Het was inderdaad een leuke middag *O*

Mooi en lijkt mij ook een gezellig clubhuis in Zoetermeer :) met prijzen waar je voor niet al te veel geld een gezellige avond kan hebben 8-)

Het tripje naar het industieterrein was ook wel grappig.
Ik geloof alleen niet dat je je prettig voelt als je al die herriemakers achter je heb rijden wanneer je denkt op een rustige zondagmiddag ff te gaan toeren met je familie in het koekblik _O-

Op het industieterrein hebben de meeste even hun SM uitgelaten :} en dit keer zonder politie :Y

Wanneer komt de SM aftermeeting :9 in september :Y
Ja, zelfs ik heb nog geprobeerd een beetje te wheely-en *O*

Wel heel angstig dat voetje op die achterrem!!!! _O-
 
Leuk Fred, hopelijk zien we jou in Rijnsburg al. Volgens de laatste berichten vertrekken we uiterlijk om 12.30u. In totaal gaan we dan met een mannetje of 10 richting Zoetermeer.

Let the Sun Shine!
Jammer, keek nog effe op de klok, en reed om 12:24 uur weer naar Zoetermeer.
Had ik nou nog effe een paar minuutjes langer gewacht...
 
Jammer, keek nog effe op de klok, en reed om 12:24 uur weer naar Zoetermeer.
Had ik nou nog effe een paar minuutjes langer gewacht...

Ach, we doen het binnenkort weer een keertje over :Y Als de dagen langer worden, kunnen we door de week s'avonds weer lekker knallen!! Na 20:00 is het vaak lekker rustig op de weg :)
 
Het was lachen vanmiddag, eindelijk gezichten bij de avatars kunnen plaatsen ;)

Volgende keer ben ik er zeker bij!
 
Een paar foto's van vandaag.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan