4e Super Motard Meeting Zoetermeer

wanneer sm meeting

  • 20 april 2008

    Stemmen: 4 80,0%
  • 27 april 2008

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
Het wordt de 20 ste.

27 april zijn de superbikes in Assen |(

Ik ga binnenkort wat flyers maken voor bij de motorzaken, niet iedere sm rijder kijkt op dit forum :)

Leuk dat jullie komen :Y
 
Joh ,van de rest weet ik het nog niet ,maar vanuit het zuiden kom ik iig.

Greatz Dick
 
Laatst bewerkt:
Ik meld me ook vast aan voor de pm/mail voor de tijd en exacte lokatie.
Misschien makkelijk als TS een lijstje van degenen die mee willen bijhoud in de openingspost?
 
Ik meld me ook vast aan voor de pm/mail voor de tijd en exacte lokatie.
Misschien makkelijk als TS een lijstje van degenen die mee willen bijhoud in de openingspost?

Ik ook alleen via mail aub,

Ik gun die blauwe k**tzakken niet weer de lol om weer mee te rijden, om dan uiteindelijk in een fuik te rijden

En pas op voor nieuwe/onbekende gebruikers die ook mee willen ;) blauw zit niet stil
 
och, als de blauwe hier kijken dan weten ze nu wel genoeg hoor.
gewoon niet te gek doen, geen wheelies en alert zijn voor onder de cover brommers..... gewoon geen enkele niet-sm vertrouwen, als is het een harley.
 
Als jullie een ritje willen maken die dag kan dat wel, maar wij kunnen als club geen rit organiseren in verband met aanspraakelijkheid. :N

Vanaf 12.00 uur is het clubhuis open.
Je kan natuurlijk ook van te voren een ritje maken ;)

Het wordt vast gezellig. :]
 
Alles doet het goed, zelfs mijn licht werkt af en toe. Wat wil je nog meer. Alleen last van een kleine lekkage aan de linkeronderpoot. Herstel moet maar even wachten tot na 20 april, want we gaan eerst een SM meeting doen.
 
Wel ik heb nog een 2e Motard staan, kan je daar op rijden :]

Thanx 4 the offer maar Kheb nu ff een ER6n erbij.
maar de vering slaat een beetje door...

Of ik ben eh.. te groot of de ER-6n is te klein :+

Als jullie dan weer wegrijden, rij dan eerst ff 4 keer het straatje rustig op en neer om evt. politie te ontmoedigen :+
 
Laatst bewerkt:
En pas op voor nieuwe/onbekende gebruikers die ook mee willen ;) blauw zit niet stil

:^

Ja,.....pas daar voor op!
cop.gif








;)
 
Thanx 4 the offer maar Kheb nu ff een ER6n erbij.
maar de vering slaat een beetje door...

Of ik ben eh.. te groot of de ER-6n is te klein :+

Als jullie dan weer wegrijden, rij dan eerst ff 4 keer het straatje rustig op en neer om evt. politie te ontmoedigen :+

Typisch, ik heb met mijn ouwe fizzer 600 geen probleem met doorslaan, en ik weeg toch wel een 100kg schoon aan de haak _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan