54 te hard.. gelaserd

gisteren in belgie met +210 voorbij een stilstaande politiebus geknald. Ze deden helemaal niks. :} :}
Het zat zo: op de E19 was er een ernstig ongeluk gebeurd. De weg was afgesloten en een km of 15 file. Ik kon helemaal naar voren rijden. Enmaal vooraan keurig netjes rechts op de vluchtstrook gaan staan met de motor uit. Een hoge plsie pief zag mij vrij snel staan en zei tegen me dat ik er langs mocht. (er was een gaatje van een meter tussen de gecrashte vrachtauto en de muur.) Vriendelijk bedankt en er voorzichtig langs gestuurd.

Tsja toen reed ik ineens op een uitgestorven stuk snelweg ...... O-)
 
Ik zou toch maar rekenen op 510 euro... Ik werd laatst ook aangehouden nadat ik gelaserd was, met 67 km te hard (61 na correctie). Heb toen even dat tabelletje dat eerder in deze thread al ergens stond erbij gepakt, en verdomd: ik moest precies 640 betalen.
 
jullie hebben geld zat als ik dat zo lees :)
....'t maakt jullie niet zo veel uit ,.....gewoon overal volgas blijven rijden *O*
 
als ik zo veel bekeuringen zou kopen ,....zou ik een korting bedingen ........ :)
 
Volgens mij he...

-gepakt met meer dan 50 te snel is sowieso RBW kwijt, en dat onthouden ze 5 jaar.
-BiBeKo en BuBeKo meer dan 30 te snel wordt geregistreerd en dat onthouden ze 1 jaar
-op de snelweg wordt meer dan 40 te snel geregistreerd en 1 jaar onthouden
-Bekeuringen op de snelweg zijn goedkoper dan bekeuringen BuBeKo
-Bekeuringen BuBeKo zijn weer goedkoper dan bekeuringen BiBeKo
-Tarieven afhankelijk van je coureursverleden


Ik heb in de bromfietstijd (niet zo heel lang geleden) een hele serie bekeuringen van 30 tot en met 49 kmpu te snel gekregen. Het verbaasde me al dat ik keer op keer een boete kreeg en geen uitnodiging van de OvJ en de rechter. 2 jaar geleden was het dan zo ver en moest ik m'n RBW inleveren als gevolg van meerdere ernstige verkeersovertredingen in 1x. Tot mijn verrassing wist de rechter nog maar 1 "30-plusser" terug te vinden. Die 5 eerdere waren ze al vergeten. Die 30plussers onthouden ze dus maar een jaar en door stom toeval zat er telkens precies een jaar en een week tussen ofzo. Ik blij. Over 3 maanden ben ik van mn voorwaardelijk af en over 3 jaar zijn ze dat hele voorval ook "vergeten"

:)

Groeten, Karl
 
Geen leuke berichten lees ik zo.. Daar gaat m'n vakantiegeld.......
Dit is trouwens mijn eerste overtreding in de tijd dat ik mijn rijbewijs heb.

A7 Drachten - Heerenveen


jah de eerste keer maakt niet zoveel uit.. mijn vorige boete was met 58 te hard geflitst.. ik kon even een schone 600 eu aftikken ;(.. was ook mijn eerste keer :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan