BMW in Paycheck

31 okt 2003
295
0
full
 
Ik heb er ook zoeen, maar (gelukkig) niet die rijstijl...

En inderdaad, ik sta er altijd versteld van waarom er bij het toevoegen van de geluiden bij het beeld door de meeste filmmakers verkeerde geluiden bij worden geplaatst. (Als je tweetakten ziet, klinken ze als viertakten, zie je tweepitters, klinken ze als viercylinders en omgekeerd) Goed voorbeeld vond ik ook de laatste Mission Impossible : de speed triple had minstens VIJF verschillende sets met banden gedurende EEN actie scene. Soms denk ik dat we voor "dom" versleten worden.
Anderzijds gebeurt het met auto's in films ook: auto's die je na een hoge sprong of knalharde botsing gewoon zonder een schrammetje verder ziet rijden, terwijl ik als ik met inparkeren een paaltje raak, al een vette deuk in mijn bumper heb...
Nuff said.
 
Toegegeven achtervolgings scenes zijn meestal superflauw.

Neem nou die scene op die Duc in The Matrix, sorry hoor. Alsof je met die logge Amerikaanse auto's (any auto) een kans op bijhouden hebt, duh
 
Hier in de bioscoop stond die bmw.
Wat had ik een zin om over die touwtjes te springen en erop te kruipen :9

Spijtig genoeg met de nodige lijst dure stukken die eraan veranderd waren :(
 
Wat dacht je van bad boys 2 dan. In een ferrari proberen een vrachtwagen in te halen. 300 keer opschakelen hoog in toeren en geen reeet dichter bijkomen :)
 
Das in paycheck dus ook. Auto achter motor aan en die motor geraakt amper weggereden van de auto (bv als ze door die container raggen). Maar als je zo kunt driften en gooien op grind zoals ze in die film deden, nou petje af hoor :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan