politie agent ook groeten?? of niet?

Groeten naar motoragent of niet ?

  • Ja, tuurlijk waarom niet?

    Stemmen: 203 79,9%
  • Ja

    Stemmen: 4 1,6%
  • Nee, ben je gek!

    Stemmen: 14 5,5%
  • Nee

    Stemmen: 33 13,0%
  • Ik weet het niet

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    254

IzZa

Die hard MF'er
8 mrt 2004
928
0
Alkmaar
Hey mensen...

Was vandaag lekker aan t tuffen op de motort en ik zie meneer de agent op de motort mij voorbij rijden vanuit de tegengestelde richting en ik geef een vriendelijke groet-gebaar. Maar meneer de agent was hier blijkbaar niet van gediend en reed kapsones langs me heen...

Mijn vraag aan jullie is of motoragenten nou gegroet moeten worden zoals de rest of niet omdat... ?
 
ik groet ook meestal wel, zijn tenslotte ook motorrijders, is al eens eerder voorbij gekomen.

Geloof dat de meesten het niet gewend zijn en dus te laat zijn om te reageren..
 
Hey mensen...

Was vandaag lekker aan t tuffen op de motort en ik zie meneer de agent op de motort mij voorbij rijden vanuit de tegengestelde richting en ik geef een vriendelijke groet-gebaar. Maar meneer de agent was hier blijkbaar niet van gediend en reed kapsones langs me heen...

Mijn vraag aan jullie is of motoragenten nou gegroet moeten worden zoals de rest of niet omdat... ?

ja,maar wel duidelijk je hand laten zien (anders denkt pliesie dat je 'n "vinger" opsteekt) en dat is vragen om problemen (denk ik!) 8-)
 
Ik groet ook, en de meeste groeten ook terug.
Want het zijn als 1ste ook (maar) mensen en ten 2de ze zijn ook motorrijders

Maar wie groet er allemaal op een autosnelweg??
 
Ik laat hun meestal eerst de hand opsteken. Doen ze dat niet dan doe ik dat ook niet.
 
Ben over het algemeen niet zo groeterig... B| , maar ben nooit te beroerd om terug te groeten! 8-)
Zal in principe nooit als eerste groeten.
 
ja,maar wel duidelijk je hand laten zien (anders denkt pliesie dat je 'n "vinger" opsteekt) en dat is vragen om problemen (denk ik!) 8-)

Ik heb gewoon op een gepast wijze gegroet met een big smile op me koppie omdat zo lekker weer was....maar snik snik snik...kreeg helemaal niks terug. Moet natuurlijk wel van 2 kanten komen...
 
Ik groet ook, en de meeste groeten ook terug.
Want het zijn als 1ste ook (maar) mensen en ten 2de ze zijn ook motorrijders

Maar wie groet er allemaal op een autosnelweg??

Hehe, ik heb 25 kw, ga niet zo vaak de snelweg op maar ALS ik dat doe groet ik natuurlijk iedereen daar waar het kan... Dat hoort er gewoon bij toch?
 
[me]Thunderer vondt vroeger mensen die over zwaai/vliegjes/spijkerbroek topic zeken zeikerds
[/me]


[me]Thunderer begint nu steeds meer begrip voor die zeikerds ze te krijgen
[/me]


:+ (ja ik zwaai naar agenten, en 90% zwaait netjes terug, ookal weten ze verdomd goed dat jij veeeel te hard rijdt op die tegenmoed komende baan O-) )
 
[me]Thunderer vondt vroeger mensen die over zwaai/vliegjes/spijkerbroek topic zeken zeikerds
[/me]


[me]Thunderer begint nu steeds meer begrip voor die zeikerds ze te krijgen
[/me]


:+ (ja ik zwaai naar agenten, en 90% zwaait netjes terug, ookal weten ze verdomd goed dat jij veeeel te hard rijdt op die tegenmoed komende baan O-) )

Hehhehehehe
 
Hier kan best een polletje bij.

Ik groet naar iedereen die naar mij groet en ik ken. Dat geldt ook voor gewoon op straat. Aangezien ik ook enkele agenten regelmatig spreek op mijn werk (ik was hun auto's) wil het weleens gebeuren dat ik hun terug groet als zij mij groeten.

De agenten waar ik mee spreek zijn over het algemeen hartstikke simpatieke mensen, die gewoon hun werk doen.

Motorrijders moet je gewoon altijd groeten en indien er een motor met pech staat zou ik zelf als motorrijder ook gerust stoppen. (Sorry, maar daar moeten jullie en ik nog effe op wachten (was ik maar een paar maanden te vroeg geboren))
 
Laatst bewerkt:
Niet groeten dus.... }) })
Stond 1x met pech langs de snelweg, stoppen 2 van die *ikels 10 meter verder.
Ik denk netjes.... maar nee hoor 1 *ikel doet z'n laars goed en daaaaaag.
(kwam zeker door de "snel-weg")
Stond ik daar met kapotte benzine slang. ;( ;(
 
Hier kan best een polletje bij.

Ik groet naar iedereen die naar mij groet en ik ken. Dat geldt ook voor gewoon op straat. Aangezien ik ook enkele agenten regelmatig spreek op mijn werk (ik was hun auto's) wil het weleens gebeuren dat ik hun terug groet als zij mij groeten.

De agenten waar ik mee spreek zijn over het algemeen hartstikke simpatieke mensen, die gewoon hun werk doen.

Ik wou ook een polletje doen maar jaa...hoe dat ik dat ???? |(
 
groeten natuurlijk,

het is een mens en motorrijder :)

Sterker nog, vanochtend zwaaide de motoragent(e) al naar me (en ik dus terug) voor ik door had dat het een coppert was. Ik was dan ook beetje :Z
 
Ik groet gewoon en tot nu toe groeten ze allemaal terug. Het zijn ook motorrijders dus waarom zou ik ze niet groeten....
 
Vaak genoeg gedaan, nooit een reactie terug hier in het Noorden. Als ik me hand opsteek krijgen ze de middelvinger erbij :+

Waarom ze niet groeten weet ik niet.

Ik vind het iig jammer...
 
Is het niet zo dat motoragenten vaak in hun opleiding ook hun motorrijbewijs hebben gehaald, gewoon als toevoeging op hun politiebaan zeg maar?

Dus dan zijn ze niet 'echt motorrijder', en snappen ze het groeten ook niet.
 
Ik heb ze in t begin wel eens gegroet maar heb ze dat nog nooit terug zien doen dus.....
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan