En dat kan dus niet bij een Triumph. Voor het garantie logboek moet er door de dealer mee gereden worden, de begin en eindstand van de proefrit moeten in het dealersysteem ingevoerd worden. De neeste dealers zetten daarna de totaal- en dagteller weer op 0, de dealer waar ik veel zaken mee doe doet dat niet, die is er transparant over richting de klanten.Zou mij ook storen. Je koop een nieuwe omdat je een nieuwe wilt. Een verse. Die nog niet is bereden. Zelf de eerste km’s erop zetten, ontmaagden. Dat.
Misschien was er een klant die zo’n zelfde wilde kopen, geen demo voorhanden, dus hop groene plaat erop en rijd maar ff een stukje? Maar niet te ver want het is een verkochte.
Bij B. in L. gekocht toevallig?
De andere B. maar dan in Noord Scharwoude ben ik uitermate vriendelijk geholpen door de eigenaar toen ik ik de markt was voor een Tiger 1200. Zou daar gerust de motor in onderhoud durven doen.
Plus dat de motoren op de fabriek ook al op de proefbank gelopen hebben.....