Toerrit YZF Rx/FZ(R) rijders PART III

paashaasR1

Die hard MF'er
4 apr 2004
472
0
leiden
Na een hoop gezwam en gezwets moet het er toch maar van komen, belofte maak schuld.

Naar aanleiding van ons zeer succesvolle toerrit (lees deel 1) hebben we besloten om er een deel II aan te plakken en direct een deel III.

De eerst volgende toerrit zal op Zondag 11 juli zijn de verzamel plaats zal weer in hilversum zijn en de tijd ca. 10:05 (eerder is de koffie tent niet open)

Zijn er rijders, wel te verstaan yamaha rijders waar bovenstaande eigenschappen op je kentekenbewijs zijn vermeld, interesse hebben om mee te gaan geef je dan zeker op..

ook 12 September zal er een deel III komen, deze rit zal waarschijnlijk een andere route hebben dan deel I & II, maar hier later meer over.

De reden dat deel II dezelfde rit zal hebben is dat er diversen rijders afgehaakt hebben, wel te verstaan, Lege tank, Schoenen kwijt, etc.Maar omdat deze toer echt alles wat een yamaha bezitter zo graag tegenkomt, is er dus een deel II

Mocht er weer interesse zijn meld dit via dit topic en verdere info volgt.

Gegroet P@@sh@@s R1 :9
 
Laatst bewerkt:
Na een hoop gezwam en gezwets moet het er toch maar van komen, belofte maak schuld.

Naar aanleiding van ons zeer succesvolle toerrit (lees deel 1) hebben we besloten om er een deel II aan te plakken en direct een deel III.

De eerst volgende toerrit zal op Zondag 13 juli zijn de verzamel plaats zal weer in hilversum zijn en de tijd ca. 10:05 (eerder is de koffie tent niet open)

Zijn er rijders, wel te verstaan yamaha rijders waar bovenstaande eigenschappen op je kentekenbewijs zijn vermeld, interesse hebben om mee te gaan geef je dan zeker op..

ook 12 September zal er een deel III komen, deze rit zal waarschijnlijk een andere route hebben dan deel I & II, maar hier later meer over.

De reden dat deel II dezelfde rit zal hebben is dat er diversen rijders afgehaakt hebben, wel te verstaan, Lege tank, Schoenen kwijt, etc.Maar omdat deze toer echt alles wat een yamaha bezitter zo graag tegenkomt, is er dus een deel II

Mocht er weer interesse zijn meld dit via dit topic en verdere info volgt.

Gegroet P@@sh@@s R1 :9
Ik ga mee als ik kan!! maar als je me vergeeft dan wel zondag 11 juli |( want in het weekend past me beter dan door de week.
 
Ik heb een probleem.
Ik kan niet mee.
Mijn vriendin is op die dag nog op vakantie, dus ze kan niet mee.
Ik heb nog een andere vriendin met toevallig dezelfde motor (zij kennen elkaar niet).
Maar zij wil niet mee omdat ze denkt dat het een race tocht wordt.
Helaas.
Ik ben bang dat het niet wat gaat worden.
"(
 
nu snapt ik er geen hout van worst dit nu rit 2 of 3 of was de vorige al rit 2 en heb ik 1 gemist :? :? :?

en ik moet ff kijke want 13 (of 11) juli staat al iets in me hoofd ma moet daarvoor op me kalender kijke en dat ding ligt weer in me vrachtwage duzzzz |( |(
maar ik gaat me best doen om mee te kunne ma zoals als t er nu na uit ziet ben ik bang




maarjah munky-sister gaat ook weer eens niet mee ;( ;( ;( |(
 
hmm volgens mij ben ik eruit
11 juli wordt de 3e
en in september de 2e
lekker logisch ook :z

ja je hebt het helemaal goed |( , inderdaad het staat er misschien verwarend, maar dat is nou de kracht, schrijf zoveel mogenlijk verkeerd en je blijft het goede altijd onthouden....... ;)

maarruh ging je nu zondag de 11e mee of niet??
 
Ik heb een probleem.
Ik kan niet mee.
Mijn vriendin is op die dag nog op vakantie, dus ze kan niet mee.
Ik heb nog een andere vriendin met toevallig dezelfde motor (zij kennen elkaar niet).
Maar zij wil niet mee omdat ze denkt dat het een race tocht wordt.
Helaas.
Ik ben bang dat het niet wat gaat worden.
"(

MG je loopt onzin uit te kramen jij kan elk week-end, en nu kan een v riendin weer niet, het maakt dus niet uit of jij kan maar of je vriendinnetjes kunnen, heb het idee dat je de boel aan het lijntje hou, wees eens stand vaster je gaat of gaat niet....uit
 
ja je hebt het helemaal goed |( , inderdaad het staat er misschien verwarend, maar dat is nou de kracht, schrijf zoveel mogenlijk verkeerd en je blijft het goede altijd onthouden....... ;)

maarruh ging je nu zondag de 11e mee of niet??

post ik morge moet eerst me kalender raadplege ;)
 
MG je loopt onzin uit te kramen jij kan elk week-end, en nu kan een v riendin weer niet, het maakt dus niet uit of jij kan maar of je vriendinnetjes kunnen, heb het idee dat je de boel aan het lijntje hou, wees eens stand vaster je gaat of gaat niet....uit


hmmm maak munky-sister nou nie mad he heeft dannon al een x voor elkaar gekrege dus behandel der nou een beetje rustig :+ :+ :+ ;)

zoals dit
munky lief zusje :9~ :9~
wij vinden het allemaal heel vervelend
dat jou lieve vriendinnetjes ookal
hebbe ze dan geen yammie toch elke x
verhinderd zijn
wij zoude t leuk vinden als je toch mee gaat
en wij rijde echt heel rustig en racen doen
we niet want dat mag alleen op t circuit O-) O-)
 
MG je loopt onzin uit te kramen jij kan elk week-end, en nu kan een v riendin weer niet, het maakt dus niet uit of jij kan maar of je vriendinnetjes kunnen, heb het idee dat je de boel aan het lijntje hou, wees eens stand vaster je gaat of gaat niet....uit

nou ik was duidelijk genoeg dacht ik. Ik ga niet mee.
ik zal hier niet meer posten want ik wil natuurlijk niet de boel aan het lijntje houden, zoals je dat zo mooi schrijft.

Veel plezier allemaal!
 
[me]dannon denkt dat munky girl een patroontje volgt en zit al weer te vlassen op een gratis rondje zalm en diesel :) [/me]
 
Hee paashaas ben ff beetje na gaan denken: aangezien jij voor deze rit mijn route schaamteloos hebt gejat, wie gaat nou eigenlijk de route voor 12 september uitzetten :? :?
 
MG je loopt onzin uit te kramen jij kan elk week-end, en nu kan een v riendin weer niet, het maakt dus niet uit of jij kan maar of je vriendinnetjes kunnen, heb het idee dat je de boel aan het lijntje hou, wees eens stand vaster je gaat of gaat niet....uit
ik weet ook nog niet of ik ga...ff sms'en momentje
 
sorry m-g maar ik heb nog steeds het zware vermoeden dat jij eigenlijk gewoon een vent ben, of nog beter een jochie van 13 ofzo die geen vriendjes heeft en de hele dag gewoon achter de computer zit.

En zit ik in de buurt JOCHIE?????
 
Terug
Bovenaan Onderaan