(Centraal) Ik heb rijlessen!! - Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja! De FiPo is voor mij!

Want.... (trommelgeroffel)

Ik ben geslaagd vandaag voor mijn A onbeperkt!


w0000t!

:]

tjonge, is je drama in een keer over..... als ik wist dat je er tegen kon zou ik heel hard "slet" tegen je zeggen :x....en nu nog even excuses aan je rijschool aanbieden, want je hebt ze bijna een slechte naam bezorgd en je bent wel geslaagd :+

feli joe, ga maar lekker rijden :]
 
Beste mensen,
Sinds 14 mei j.l ben ik bezig geweest met rijslessen voor mijn A. Vanaf die tijd ben ik dagelijks wel te vinden op dit forum.

Vandaag mocht ik het begeerde rijbewijs in ontvangst nemen. Ondanks wat slorigheidjes. Meest opvallende tijdens mijn examenrit was een vrachtwagen van een glaszetter. Tijdens het rechts afslaan op een kruissing (waarbij ik achter hem reed) verloor meneer een glasplaat van zo'n 2 bij 3. Deze spatte met een enorme knal voor mij in de bocht uiteen. Kruising onder het glas, vrachtwagen op zijn rem. Een hachelijke situatie. Blijkbaar goed opgelost.

Graag wil ik jullie allen bedanken voor de informatie die ik de afgelopen maanden op het forum mocht lezen. Ik ben geen "poster". Ik vind dat ik nog weinig te vertellen heb in Motorland. Maar jullie vragen, opmerkingen en reacties waren en zijn een grote bron van informatie. Mocht ik in het bezit komen van een motor, dan vind je op de achterkant een MF sticker!

Nogmaals bedankt voor jullie hulp en steun en wellicht tot ziens op de weg, want
ik heb mijn rijbewijs!
 
Laatst bewerkt:
%$!^!$%^#%# rijles gemist vandaag, dacht dat ie om 5 uur was, kreeg ik om 5 over 4 een telefoontje met de vraag waar ik bleef.

IK BAAL, was mooi weer ... :(
 
Aangezien deel I inmiddels al ruim boven de 2500 posts zat, is hier de langverwachtte opvolger... Deel2. *D

Voor de historici onder jullie: (centraal) ik heb rijlessen!!. :P



moeten we nu weer allemaal opnieuw les nemen?


ok, ik kom net terug van mijn rijles heb over een week of twee examen. volgens mij heeft de instructeur er wel vertrouwen in. onderweg bijna geen commentaar gehad en de hele tijd over van alles en nog wat geouwehoerd. verder natuurlijk wat door den haag en rijswijk getoerd natuurlijk.
 
...
Vandaag mocht ik het begeerde rijbewijs in ontvangst nemen. Ondanks wat slorigheidjes. ...

Mocht ik in het bezit komen van een motor, dan vind je op de achterkant een MF sticker!

Geloof me, je gaat zeker een motor kopen. Je bent nu eenmaal besmet met het :] -virus. En een motor is ook handig als leraar. Wie niet luistert, moet voor straf een rondje snelweg achterop })
 
Enigszins offtopic, bevat wel een echte CBR vraag + antwoord !

Op 31-08 had ik m'n theorie-examen in Utrecht (gelukkig gehaald, 2e keer)
Ik zat vooraan en rechts naast me zat een (heel) leuk meisje uit Houten.
Bij de vraag of "positieve wegverkanting goed of slecht is voor de wegligging"
koos zij voor "B> dat is slecht voor de wegligging".

(die vraag had ik al op mijn eerste theoriepoging gehad, en het woord verkanting
kwam op dat moment niet in mijn vocabulaire voor!)

Toen ik NEE fluisterde verbeterde ze het naar antwoord A, maar ze was alsnog
gezakt. Ze bedankte me nog en liep meteen weg (was ook de bedoeling)
Tegen de tijd dat ik dat godvergeten papiertje kreeg was ze natuurlijk al lang weer thuis.

Als jij dit herkent en dat meisje bent, reageer ajb!
Ik wil graag een keer samen motorrijden !



Sorry voor deze onderbreking =)
 
Ja! De FiPo is voor mij!

Want.... (trommelgeroffel)

Ik ben geslaagd vandaag voor mijn A onbeperkt!


w0000t!

:]

Gefeliciflapsteert!!!
full
 
Zo

Even een postje doen hier.
Ik voelde me even niet meer betrokken :)

Volgende week meer nieuws over mijn verrichtingen examen. Morgen en zaterdag nog les.

ai ai ai
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan