WillemVonGrumble
MF veteraan
- 22 aug 2010
- 38.968
- 10
Nog een paar jaar dan verzint men vast wel een 420 euro boete over het hebben van verschillende denkwijzes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is nu ook al zo: voor je het weet heb je een ban van een week te pakken.Nog een paar jaar dan verzint men vast wel een 420 euro boete over het hebben van verschillende denkwijzes.
Dat is nu ook al zo: voor je het weet heb je een ban van een week te pakken.
En ik heb me er dus behoorlijk in verdiept de afgelopen tijd........Vraag maar eens aan mensen die aan die auto's werken, hoeveel preventief onderhoud wordt gedaan, om storingen te voorkomen...
Het eerste verhaal is bij elkaar gelogen om hybrides in diskrediet te brengen. En dan moet een ander met cijfers komen om dat aan te tonen ? Dat is de omgekeerde wereld. Aantonen dat die getallen niet kloppen is genoeg. Moet ie maar met de juiste gegevens werken, dan was z'n conclusie ook wel anders geweest.En ik mis in dat webblog de cijfermatige onderbouwing, die hij zelf van de Amerikaanse schrijver eist. Beide verhalen staan daarom voor mij op hetzelfde niveau.
Mensen maken echt overal een puinhoop van, dat geldt voor alles.En de verplichting spullen te recyclen, houdt niet in, dat dit ook daadwerkelijk gebeurd. Het meeste elektronica spul wordt naar Afrika geexporteerd en daar uit elkaar getrokken. Hoe dat milieu technisch gaat, wil je niet eens weten.
Wel een interessante link.http/www.duurzaammbo.nl/index.php/kennisbank/planet/57-kennisbank/planet/4347-schaarsegrondstoffen-2
En ik heb me er dus behoorlijk in verdiept de afgelopen tijd...
Wat ik overal lees en hoor is dat hybrides juist goedkoper zijn in onderhoud dan vergelijkbare conventionele auto's.Het eerste verhaal is bij elkaar gelogen om hybrides in diskrediet te brengen. En dan moet een ander met cijfers komen om dat aan te tonen ? Dat is de omgekeerde wereld. Aantonen dat die getallen niet kloppen is genoeg. Moet ie maar met de juiste gegevens werken, dan was z'n conclusie ook wel anders geweest.Mensen maken echt overal een puinhoop van, dat geldt voor alles.Wel een interessante link.
Ik dacht dat je over lithium zou beginnen...
Maar welke grondstof staat hier bovenaan ?
Olie. En die kan niet gerecycled worden....
Dus doorgaan op de huidige weg is sowieso uitgesloten. Duidelijk toch ?
...Neomidium en Lanthaan. Kan je ook uit het artikel halen, als je het echt aandachtig leest....
Links ? Wie ?Dit kwaliteit topic zakt in , eerst hadden we de anti db eruit SP fanaten .Nu loopt het vol met GroenLinks milieu accu activisten.
En dat is dus blijkbaar niet genoeg.....Het ging erom dat een db meting boete veel te duur is....
....110 euro incl de admin kosten 7 euro was ook genoeg geweest als signaal. ....
Neodimium...
Dat zit dus overal in, immers, magneten kom je overal tegen. Dan moet je consequent zijn en bijvoorbeeld ook geen luidsprekers meer willen. En ik heb al eerder gelezen wat zich daar afspeelt.
Maar heb je mijn eerdere links gemist of zo ? De ongelooflijke ellende die alle olieverspilling veroorzaakt is ook niet te beschrijven.
Wees dus blij met aangereikte alternatieven want straks hebben we geen keuze meer.
wat een mierenneuker (understatement) die agent
...Wat ik je duidelijk probeer te maken is, dat dat spul veel eerder op is dan olie en dat elektrisch rijden met de huidige stand van techniek daardoor nooit een vervanger van brandstoffen kan zijn....
....En van olie vervuiling heeft de natuur zich altijd weer hersteld, maar herstel van milieuschade door uranium en thorium en aanverwante stoffen duurt iets langer. ....
Ach, de één zegt dit, de ander dat. Zelf kwam ik bijvoorbeeld dit tegen.... Zeldzame aardes.Ja, ga even al die ellende die olievervuiling heeft veroorzaakt bagatelliseren...
Een enorm gebied in de Niger delta, lekke pijpleidingen in Rusland waar al jaren olie uit stroomt. Enorme gebieden die compleet verpest zijn.
Dat komt echt niet zomaar weer goed, voorlopig wordt het alleen maar erger en geen mens die er iets aan doet. En dat zijn nog maar twee voorbeelden uit een lange, lange reeks.
Er is de afgelopen eeuw meer vernield dan in twee eeuwen kan worden hersteld.
de aarde pruttelt ook al aardig tegen,
rond de 1e wereldoorlog zaten we met een man of 2 miljard op de aardkloot, nu zijn het er zo'n 6 miljard.
gelukkig hebben we ebola nog, nu lekker heen en weer vliegen dan ruimt het lekker op.
en die zg hybride auto's zijn een wassen neus, vooral samen met een brandstofmotor van rond de 400 pk.
dat is alleen leuk voor de bijtelling.
waterstof geloof ik meer in.
de aarde pruttelt ook al aardig tegen,
rond de 1e wereldoorlog zaten we met een man of 2 miljard op de aardkloot, nu zijn het er zo'n 6 miljard.
gelukkig hebben we ebola nog, nu lekker heen en weer vliegen dan ruimt het lekker op.
en die zg hybride auto's zijn een wassen neus, vooral samen met een brandstofmotor van rond de 400 pk.
dat is alleen leuk voor de bijtelling.
waterstof geloof ik meer in.
Ach, de één zegt dit, de ander dat. Zelf kwam ik bijvoorbeeld dit tegen.... Zeldzame aardes.Ja, ga even al die ellende die olievervuiling heeft veroorzaakt bagatelliseren...
Een enorm gebied in de Niger delta, lekke pijpleidingen in Rusland waar al jaren olie uit stroomt. Enorme gebieden die compleet verpest zijn.
Dat komt echt niet zomaar weer goed, voorlopig wordt het alleen maar erger en geen mens die er iets aan doet. En dat zijn nog maar twee voorbeelden uit een lange, lange reeks.
Er is de afgelopen eeuw meer vernield dan in twee eeuwen kan worden hersteld.
Lekker al die rijdende waterstofbommen om wat ruimte te maken
Nog nooit in een auto gezetenDe reden waarom ik zonder db rij is mede bezien vanuit mijn eigen veiligheid en dat mag wat kosten.
Want zo'n boete vecht ik altijd aan
De reden waarom ik zonder db rij is mede bezien vanuit mijn eigen veiligheid en dat mag wat kosten.
Want zo'n boete vecht ik altijd aan
Mede bezien vanuit je eigen veiligheid zou het beter zijn om helemaal niet motor te rijden.
Benzine is gevaarlijker hoor. Ik ben het met je eens dat waterstof brandbaarder is, maar het vervliegt wel. Bij een benzinetank zal de brandstof op de grond terecht komen, en zal een blijvend gevaar vormen. Als de tank van een waterstofvoertuig scheurt (wat al vele malen lastiger is aangezien deze al een stuk sterker gemaakt worden) zal de waterstof in de lucht vervliegen en is het weg.