Dat kan best.Een auto afsnijden met een motor, dat kan helemaal niet.
Nou dat moet je dan maar eens voordoen, want ik geloof er niks van.Dat kan best.
Vrachtwagens worden ook gesneden door auto`s en dat verschil is nog vele malen groter.
Dit vat kort de oplossing voor alle verkeersruzies samen.Je erover opnaaien heeft geen zin, daar betalen ze me niet genoeg voor
Dit vat kort de oplossing voor alle verkeersruzies samen.
Buiten het finaciele aspect: Dit is zo, zo ontzettend waar... Ik denk dat dit de beste uitspraak is die ik in 17 jaar Motor-Forum ben tegen gekomen.Je erover opnaaien heeft geen zin, daar betalen ze me niet genoeg voor
Niets is minder waar. Tuurlijk, wanneer ik afgesneden word zit ik een beetje te mopperen in de auto (of soms keihard te schelden) maar laat het daar ook bij. Is het me de hoofdpijn waard? Nee. Hem (of haar) nu even een lesje te leren door terug te snijden, waar heeft dat nut voor? Het had fout kunnen gaan toen ik werd afgesneden dus sneed ik terug af. Wat voor een onzinnige redenatie is dat? Het kon fout gaan dus zorg ik er maar voor dat het nog een keer fout kan gaan.Enz.. enz.. het is ondertussen een vorm van vermaak geworden.
Je erover opnaaien heeft geen zin, daar betalen ze me niet genoeg voor
Ik weet niet of het logisch is, als motorrijder geef je even gas en je bent ver weg van die idioot in zijn auto.
Niet altijd. Ik rij met een oud 125cc-tje woon-werk waarvan 4,5 kilometer autoweg. Afhankelijk van de tegenwind rij ik tussen de 80 en 90 km/h max. En ja, ik wordt dagelijks krap ingehaald (als in; op dezelfde rijstrook) door auto's en soms vrachtwagens. Heel soms is er een idioot die na het inhalen even moet laten weten dat ik daar niet mag rijden ofzo. Dan moet ik wel goed opletten met mijn 7 kW en twee trommelremmetjes.
Dat is een leuke uitdaging in de flevopolder.Zou haast zeggen dat het voor jezelf veiliger is om dan even "om te rijden" en binnendoor ipv dat stukje autoweg te pakken....
Een auto afsnijden met een motor, dat kan helemaal niet.
Let ook op de vrachtwagenchauffeurs op de andere baan.
In Rusland heeft iedereen zo'n ding achter zijn voorruit als ik de televisie mag geloven.
Let ook op de vrachtwagenchauffeurs op de andere baan.
Ik denk dat hij de chauffeur van de overkant al aan zag komen en hij wil er vast niet als eerste bij zijn.Die motorrijder is natuurlijk wel echt een *** om je eigen leven zo op het spel te zetten.
Maar los daarvan enorm frappant dat de automobilist eerst even uitgebreid de schade aan zijn wagen inspecteert, alvorens het slachtoffer dat je hebt gemaakt te gaan helpen (ook al is het absoluut niet je eigen fout).
Niets is minder waar. Tuurlijk, wanneer ik afgesneden word zit ik een beetje te mopperen in de auto (of soms keihard te schelden) maar laat het daar ook bij. Is het me de hoofdpijn waard? Nee. Hem (of haar) nu even een lesje te leren door terug te snijden, waar heeft dat nut voor? Het had fout kunnen gaan toen ik werd afgesneden dus sneed ik terug af. Wat voor een onzinnige redenatie is dat? Het kon fout gaan dus zorg ik er maar voor dat het nog een keer fout kan gaan.
Je zou zeggen dat men wel slimmer is dan dit maar... helaas wordt het keer op keer bewezen dat dit niet het geval is.
Zit er eentje ontzettend te duwen achter me? Dan ga ik opzij want die grote jongen achter mij moet vast met heel veel spoed naar iets heel belangrijks toe (sarcasme...). Ik ben de laatste die lacht wanneer ik weer doodlijk achter of naast hem sta bij het stoplicht onderaan de afrit.
Overigens heb ik gelezen dat het schoppen en trappen van de motorrijders begon nadat de automobilist voor de eerste keer op ze had ingereden. Niet meer dan een logische reactie vind je ook niet?
Lijkt me wel want aan een rijontzegging in de bak heb je helemaal niks.
Stoer van die dochter om tegen haar pa te getuigen, wat moet je een enorme lul zijn als je kind dat doet. Ze had ook haar mond kunnen houden.
Dat zegt toch genoeg.ouder /kind. in dat geval is haar zelfs nadrukkelijk aangegeven dat ze 'verschoningsrecht' heeft en in het geheel geen verklaring had hoeven afleggen over het geval.
Niet altijd. Ik rij met een oud 125cc-tje woon-werk waarvan 4,5 kilometer autoweg. Afhankelijk van de tegenwind rij ik tussen de 80 en 90 km/h max. En ja, ik wordt dagelijks krap ingehaald (als in; op dezelfde rijstrook) door auto's en soms vrachtwagens. Heel soms is er een idioot die na het inhalen even moet laten weten dat ik daar niet mag rijden ofzo. Dan moet ik wel goed opletten met mijn 7 kW en twee trommelremmetjes.
Je moet het ook niet doen.
En, om maar meteen duidelijk te maken dat ik géén ghandi ben , heb me in het verleden ook wel eens schuldig gemaakt / gereageerd
op verkeer-agressie.
Zover ik begreep ( eerste berichten )
Wilde de auto bestuurder de motor tot stoppen dwingen voor een schadeafhandeling.
Kan ik me voorstellen, een "doorrijder" is niet grappig.. we komen ze hier op het forum ook wel eens tegen dat het is gebeurd.
( en dan is de wereld te klein ;p )
Motorrijder stopt niet, maar wil de auto schoppen..
Vervolgens drukt de auto het hele spel de vangrail in, en vallen er 2 doden .
Zal me wel niet populair maken.. ( und.. ) .. máár .. ik kan ook wel een beetje begrip opbrengen voor de automobilist.
Schade aan je auto, en de dader vertikt te stoppen om het af te handelen / gegevens uit te wisselen.
Motorrijder kwam ook uit een bepaalde kring.. dat doorrijden ... daarna trappen... echt verbazen doet het gedrag me niet.
Het had allemaal zo makkelijk voorkomen kunnen worden..
Motorrijder had in z'n spiegel kunnen kijken..
Automobilist had even moeten slikken
Motorrijder had even kunnen stoppen voor gegevens uit te wisselen
Automobilist had rekening moeten houden met zwakkere verkeersdeelnemer
enz enz enz..
Er is op dat stukje weg héél veel mis gegaan , en uiteindelijk vallen er 2 doden, zit de bestuurder vast, en de inzittende
nog wat gesprekjes met een psycholoog voor de boeg.
In het hele verhaal zie ik niet veel "onschuldige" , wel veel slachtoffers.
tja... en het redeneert hier op MF zo lekker... achteraf...Je moet het ook niet doen.
Het had allemaal zo makkelijk voorkomen kunnen worden..
Motorrijder had in z'n spiegel kunnen kijken..
Automobilist had even moeten slikken enz enz enz..
+1we kunnen de automobilist wel aan de schandpaal nagelen, en het opnemen voor de motorrijder, feit is dat er een tragisch ongeval heeft plaatsgevonden waarbij alleen verliezers zijn.