9de keer Rossi kampioen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneekei

Die hard MF'er
25 aug 2008
389
0
Rotterdam
www.flickr.com
en bedankt :(

Lekker handig om dit in het algemene topic te zetten. Er is een motorsport subforum weet je!

Voor de mensen die niet in staat waren om 0800 u tv te kijken had dat misschien leuk geweest.

(niet dat het echt als een verassing komt..)

ldb

Laatst bewerkt:

-XX-

MF veteraan
24 okt 2006
19.876
6
New York
en bedankt :(

Lekker handig om dit in het algemene topic te zetten. Er is een motorsport subforum weet je!

Voor de mensen die niet in staat waren om 0800 u tv te kijken had dat misschien leuk geweest.

(niet dat het echt als een verassing komt..)

ldb
Eigen schuld!

Hadden zij maar om 8.00 moeten kijken. :')

poikie

MF veteraan
5 feb 2005
43.544
0
31
Amsterdam/Hilversum
Niet dus, want ik zeg net dat dit niet voor iedereen mogelijk is!!!

Niet iedereen werkt van nine to five!
Heb je teletekst 601, het sportjournaal etc allemaal vermeden? Misschien handig om dan te bedenken dat het op een motor-forum ook wel eens verklikt kan worden :X

Niet echt een hele handige actie, maar als je het niet wilt weten dan moet je misschien niet naar een motor-forum gaan.

spookz0r

MF veteraan
4 aug 2009
6.671
158
Als mensen nou gewoon leren om in het goede topic te posten dan kan je hier gewoon komen en hoef je de uitslag niet te zien in een topic naam :)

Mep

Die hard MF'er
2 sep 2009
283
0
35
Lekkere spoiler idd. Zet dan de uitslag neer in de eerste post en niet in de naam van het topic ;).

Jeffrey-'t-Vriest

MF veteraan
28 mei 2007
26.046
0
Als mensen nou gewoon leren om in het goede topic te posten dan kan je hier gewoon komen en hoef je de uitslag niet te zien in een topic naam :)
en dan? alle sporttopics vermijden en dat staat het bovenaan de pagina bij motormeuk :P

ik kom hier pas als ik de race heb gezien...

Status
Niet open voor verdere reacties.