Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Ik vind niks. En met de TUV moet je zelf ff uitzoeken.
Ik ben m kwijt, en wat de huidige eigenaar met zijn eigen span doet, is zijn pakkie an.
Nu staat ie op MP voor 5950, volgens mij wilde hij de Duitsers een grotere poot uitdraaien? ;)
 
Ik vind niks. En met de TUV moet je zelf ff uitzoeken.
Ik ben m kwijt, en wat de huidige eigenaar met zijn eigen span doet, is zijn pakkie an.
Ik begreep via FB dat ie (helaas) andere redenen voor verkoop heeft. Maar eerste keer dacht ik; Hmm, motor is nog niet afgekoeld van proefrit en staat voor veel meer alweer te koop?
 
Ik ken de beste man niet dus was maar een simpel gokje.

Gezien dat wel de reden was van iemand bij mij in de straat die daarom zijn motor weer wegdeed. |(|(
 
Er zit een elefantentreffen sticker op. Dus de kar is in ieder geval ergens geweest

Daar heb ik ook al naar gekeken/gezocht. Dat ding ergens (? )gezien op JijPijp. Maar ja, ga daar maar eens zoeken, d'r staan wel meer dan 5 filmpjes van het Elefanten op JijPijp.
 
Hij begint al verder te zakken met zijn vraagprijs. _O-
Denk dat Kwastert mazzel heeft gehad dat ie hem zo snel kwijt was. Ik had laatst eens gepeild of er interesse voor mij span was, inbox ontplofte bijna. Nu heb ik er een aantal gecontacteerd en het is bij allemaal; uh, tja... nee, nu niet...helaas.. Weet diverse spannen die al best lang te koop staan, in verschillende prijsklassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan