Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Hoi Halfive.
Ik lees dat je ook Moturist bak heb.
Nu ben ik op zoek naar een ruit voor mijn bak.
Heb je die toevallig of weet je een adres waar ik er een kan vinden?

groetn Frans
 
Hoi Frans, Het antwoord is nee.
Ik heb de ruit zelf gemaakt. Ik kan je wel aan de maten helpen. Ik heb een mal van de uitslag en weet de radius. Van Jos Schurgers die ooit de bak ontworpen heeft kreeg ik de tip om met het bedrijf dat de Speed7 ruitjes en kuipjes maakte contact op te nemen. Helaas ben ik die contactgegevens kwijt, het was een flut website dus zoeken gaat ook niet makkelijk. Van een ander bedrijf kreeg ik een quote van 400 tot 550 Euro. Vandaar dat ik zelf aan de slag gegaan ben.
 
Maar deze heeft wel aan een HD gezeten he, dat verklaard een boel!

TiDKNRM.jpg
 
Hoi Frans, Het antwoord is nee.
Ik heb de ruit zelf gemaakt. Ik kan je wel aan de maten helpen. Ik heb een mal van de uitslag en weet de radius. Van Jos Schurgers die ooit de bak ontworpen heeft kreeg ik de tip om met het bedrijf dat de Speed7 ruitjes en kuipjes maakte contact op te nemen. Helaas ben ik die contactgegevens kwijt, het was een flut website dus zoeken gaat ook niet makkelijk. Van een ander bedrijf kreeg ik een quote van 400 tot 550 Euro. Vandaar dat ik zelf aan de slag gegaan ben.
Hoi dank voor de reactie,maar voor dat geld ga ik zelf wel ff hobbyen.
Kan wil je mij de maten geven?

groetn Frans
 
Ziet er uit als een degelijke vork. Wel een beetje rommelig met die reactiestang aan dat rare omgezette stukje staal.
 
Het is niet heel moeilijk om een nieuw bracket te maken waarmee de reactiestang aan de binnenkant van de klauwen komt. Maar ik voorzie grotere problemen als je die RVS stok gaat vervangen door een schokdemper, dan heb je geen ruimte meer voor de reactiestang.
 
Het is niet heel moeilijk om een nieuw bracket te maken waarmee de reactiestang aan de binnenkant van de klauwen komt. Maar ik voorzie grotere problemen als je die RVS stok gaat vervangen door een schokdemper, dan heb je geen ruimte meer voor de reactiestang.

Waarschijnlijk leg je nu de vinger op de zere plek van dit project. |(
 
Die stok zit vast aan een tuimelaar die de schokdemper indrukt die je op één van de foto's net achter de vork kan zien zitten.
 
Ja opsturen kan. Ik moet even meten maar met een beetje geluk krijg ik het pakket binnen 100x50x50, dan kost het 13 euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan