Aan/verkoop-topic 4.0. Nog meer troep voor de zijspangroep

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
6.494
184
38
Helmond
Bezoek site
Het moment is daar, de Yamaha XJ900F met EZS RX1 is te koop. Als graag er liefhebbers zijn dan graag via PM. Ik laat 'm hier een paar dagen staan, daarna gaat ie op Marktplaats ed.
heb ik gemist wat je opvolger is ? En wat is je vraagprijs ? want je hebt er best wel wat tijd energie en geld in gestopt !

kwastert

Forti Nihil Difficilius
10 feb 2005
8.481
632
51
achterhoek
www.3statessidecars.nl
heb ik gemist wat je opvolger is ? En wat is je vraagprijs ? want je hebt er best wel wat tijd energie en geld in gestopt !

halflive

MF fossiel
9 apr 2004
27.248
1.251
Purmerend
halflive.000webhostapp.com
Hauptuntersuchung:

Der Volksmund sagt: „Mein Auto muss zum TÜV". Der Gesetzgeber regelt: „Alle Fahrzeuge mit einem amtlichen Kennzeichen müssen in regelmäßigen Zeitabständen auf Verkehrssicherheit und Vorschriftsmäßigkeit überprüft werden." Und der gesunde Menschenverstand ergänzt: „Nur wenn mein Auto sicher ist, kann ich mich unbesorgt hinters Steuer setzen." Gemeint ist immer ein und dasselbe: die Hauptuntersuchung oder kurz: Die "HU"

Redpigeon

MF veteraan
26 jul 2006
1.342
75
52
lobith
Er zitten ook al een 16 inch + 15 inch wiel in maar ik heb hier nog genoeg staan waar ik nu niet aan toe kom
denk dat She het even niet kan waarderen als er nog 1 bij komt te staan

subtoon

no substitute for cubic inches
Donateur
15 mei 2015
961
194
71
Gilze
Er zitten ook al een 16 inch + 15 inch wiel in maar ik heb hier nog genoeg staan waar ik nu niet aan toe kom
denk dat She het even niet kan waarderen als er nog 1 bij komt te staan
Ik vind 2500 euro veel geld als je nog moet beginnen, ik vraag me af wat mijn span, wat klaar is, dan waard is.