Aangereden, wat nu

Owja, zie nu dat je student bent. Mocht er toch wat meer aan de hand zijn breng je studie decaan op de hoogte. Briefje laten schrijven dat je bijvoorbeeld tentamens niet hebt kunnen maken. Valt ook onder de noemer schade ( been there done that, half jaartje erbij).


Kom op hé.
Zullen we ook de gederfde inname van lucht tijdens de aanrijding in rekening brengen?
Hou het wel reëel.
 
Beetje mosterd na de maaltijd maar als je langs de dokter wilt moet dat op de dag van het ongeval. Of een afspraak gemaakt op de dag van het ongeval.
 
Kom op hé.
Zullen we ook de gederfde inname van lucht tijdens de aanrijding in rekening brengen?
Hou het wel reëel.


Zeker geen idee wat een college jaar kost??
Als hij stelt als gevolg van het ongeval verminderd concentratie vermogen heeft kost dat mogelijk en extra studie jaar of en deel ervan.

Zelf van het voorjaar aan gereden en mag gewoon even en half jaar opnieuw doen. Opzettelijk nee, maar wel als gevolg van. Dus reëel: ja!
 
Laatst bewerkt:
Kom op hé.
Zullen we ook de gederfde inname van lucht tijdens de aanrijding in rekening brengen?
Hou het wel reëel.

Niets vreemds hoor. Toen mijn vriendin (nu vrouw) was aangereden, hebben we van een bevriende verzekeringsdeskundige ook het advies gehad echt alles, maar dan ook alles, te declareren.

Al zit er ergens een miniscuul krasje op, gewoon indienen. Al ruikt het naar pijn, schade of iets anders in je nadeel, gewoon indienen.
 
Niets vreemds hoor. Toen mijn vriendin (nu vrouw) was aangereden, hebben we van een bevriende verzekeringsdeskundige ook het advies gehad echt alles, maar dan ook alles, te declareren.

Al zit er ergens een miniscuul krasje op, gewoon indienen. Al ruikt het naar pijn, schade of iets anders in je nadeel, gewoon indienen.

ja precies, doen joh,
gewoon met z'n allen, door dit soort fratsen, weer wat meer premie betalen en ze zijn weer uit de kosten van dit soort flauwekul.

doorgaan, vooral doorgaan. :r
 
Mocht de huisarts je doorverwijzen of pillen mee geven, denk dan ook aan het eigen risico van de zorgverzekering. Kan je ook vast wel claimen.
 
ja precies, doen joh,
gewoon met z'n allen, door dit soort fratsen, weer wat meer premie betalen en ze zijn weer uit de kosten van dit soort flauwekul.

doorgaan, vooral doorgaan. :r

Nou, als door toedoen van een ander een klein krasje ontstaat mag je dat toch claimen?
En dan doel ik niet op oude schade en hij ws ook niet.

Waar jij misselijk van wordt, en ik ook trouwens, is van lui die na een inbraak of autodiefstal ineens allemaal spullen missen die helemaal niet missen, en dat toch claimen.

Je kent het wel, auto weg en toevallig lag die DKNY jas er ook in.
Hoerig!
 
Alle materiële schade verhalen en een clausule / inbouwen dat je eventuele medische schade (wiplash komt vaak pas na enige dagen/weken te voorschrijf) nog kan verhalen. Dus geen eventuele inmateriele schade afkopen.
 
Nou, als door toedoen van een ander een klein krasje ontstaat mag je dat toch claimen?
En dan doel ik niet op oude schade en hij ws ook niet.

Waar jij misselijk van wordt, en ik ook trouwens, is van lui die na een inbraak of autodiefstal ineens allemaal spullen missen die helemaal niet missen, en dat toch claimen.

Je kent het wel, auto weg en toevallig lag die DKNY jas er ook in.
Hoerig!

ben ik het mee eens, maar ik werd een beetje onwel van deze opmerking;

quote; Al ruikt het naar pijn, schade of iets anders in je nadeel, gewoon indienen.

van deze trouwens ook;
Erwin_83 in "Aangereden, wat nu."

waar moet dat heen in dit land?
 
Vergeet niet de inkt uit je balpen voor het invullen van het schadeformulier te declareren.
Met een beetje mazzel geven sturen ze een hele nieuwe op. :Y
 
van deze trouwens ook;
Erwin_83 in "Aangereden, wat nu."

waar moet dat heen in dit land?

Naar de klote! :+
Maar stel dat ik nooit ziek ben, en door toedoen van een aanrijding ineens mijn eigen risico mag aftikken wil ik dat wel graag bij de tegenpartij verhalen.
Of lap jij dan gewoon zelf het eigen risico, nee toch?

Voor mij is de strekking van TS; "ik ben aangereden, waar heb ik recht op?"
Als dan iemand antwoord; alles claimen wat is veroorzaakt zie ik daar geen kwaad in.
 
Laatst bewerkt:
Naar de klote! :+
Maar stel dat ik nooit ziek ben, en door toedoen van een aanrijding ineens mijn eigen risico mag aftikken wil ik dat wel graag bij de tegenpartij verhalen.
Of lap jij dan gewoon zelf het eigen risico, nee toch?

Voor mij is de strekking van TS; "ik ben aangereden, waar heb ik recht op?"
Als dan iemand antwoord; alles claimen wat is veroorzaakt zie ik daar geen kwaad in.

eigenlijk zei de reageerder dit:
alles claimen waarvan je ook maar een pietsie het vermoeden hebt dat het komt omdat je aangereden bent.
het vermoeden, dat is het niet helemaal zeker meer zijn of een bepaald krasje er al zat of niet.


en dat vind ik te ver gaan,
eventuele gezondheidsproblemen op later tijdstip kan ik me wat bij voorstellen trouwens.
maar het bonnetje van de wasstraat omdat ie door de stront is gegleden door de aanrijding gaat me te ver.
 
ben ik het mee eens, maar ik werd een beetje onwel van deze opmerking;

quote; Al ruikt het naar pijn, schade of iets anders in je nadeel, gewoon indienen.

van deze trouwens ook;
Erwin_83 in "Aangereden, wat nu."

waar moet dat heen in dit land?


Waarom zal je zelf je eigen risico moeten betalen als je door toedoen van een ander die kosten maakt? Mijn eigenrisico is 850 pleuro omdat ik zelf nooit wat heb. Dus dat dok ik niet graag zelf dan he en is dus schade.
 
Gelijk met opsturen schadeformulier bijlage er bij doen met de verwachtte schade. Werk, huur van de leenmotor en verdere schade aan, zoals je al aangaf je, laptop. Early kreeg 10 dagen na zijn eigen ongeval een mooie brief van de verzekering van de tegenpartij waarin hij 100% aansprakelijk werd gesteld. Zelf nogmaals op papier de zaken uit de doeken gedaan dat in aan de aanrijding 100% niks kon doen. Nogmaals eigen schade met de verloren uren die ik niet kon werken en de kosten huurmotor opgestuurd. Na 6 weken had ik 100% vergoeding binnen. Evt. eigen risico van zorgverzekering hierbij insluiten. Suc6
 
Idd netjes alles bijhouden wat gerelateerd is aan het ongeval.
Ikzelf heb eind feb mijn schouder gebroken omdat iemand mij op een rotonde over het hoofd had gezien.
Rechtsbijstand gaf aan alles bij te houden.
Schade motor en kleding, logisch.
Medische kosten, ziekenauto, medicijnen, parkeerbonnen, kilometers... alles.

Mijn ouders hebben mij verzorgd omdat ik niks meer kon. Ook die kilometers vergoed.
Zelfs de hogere gas-electra rekening omdat ik de gehele dag thuis zat met de verwarming aan en de TV aan. Was toch dik 150 euro meer kwijt in 1 maand!

Kortom: werkelijke kosten opgeven, niks bijverzinnen. Maar ook alles opgeven wat direct te relateren is aan het ongeluk.

Succes!
 
Tip mijnerzijds: ga naar de dokter en laat noteren waar je allemaal last hebt. Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat als je op een later moment ergens last van krijgt (spierpijn gaat niet weg of wordt erger), dat je niet kunt aantonen dat dit komt door het ongeval. Ik ben ruim 2 jaar na mijn ongeval nog steeds niet klachtenvrij, maar kan geen zaak maken tegen de tegenpartij omdat ik te lang gewacht heb met naar de huisarts gaan..... wie eist, bewijst zeggen ze dan.... jij kunt niet aantonen dat jouw letsel te maken heeft met het ongeval. Erg vervelend.
 
Waarom zal je zelf je eigen risico moeten betalen als je door toedoen van een ander die kosten maakt? Mijn eigenrisico is 850 pleuro omdat ik zelf nooit wat heb. Dus dat dok ik niet graag zelf dan he en is dus schade.

Waarom heb jij €850,- eigen risico? Dan is je maandelijkse premie zeker laag?
 
Terug
Bovenaan Onderaan